איימרו עלמיה הוזמן להשתתף במרוץ להשקת הנעליים החדשות של אסיקס

המרתוניסט הישראלי הוזמן להשתתף בחצי מרתון שהפיקה אסיקס במלגה שבספרד לרגל השקת נעל התחרות שלה מטספיד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
היימרו עלמיה | צילום: יח"צ אסיקס

בפעם הראשונה אי פעם זוכה ישראל לייצוג באירוע הריצה הבינלאומי שמאורגן על ידי המותג אסיקס בהשתתפות מיטב רצי העילית המובילים מרחבי העולם. האירוע התקיים לרגל השקת נעל התחרות החדשה המתקדמת בעולם של החברה ה"מטספיד" (Metaspeed).

האתלט הישראלי, איימרו עלמיה, אחד מרצי המרתון המובילים בישראל הוזמן לאחד מאירועי הריצה הבינלאומיים המשמעותיים בעולם שמאורגן מדי שנה על ידי אסיקס העולמית. עלמיה, סיים את המרתון האחרון שלו בסביליה במקום העשירי עם זמן של 2:08:15 שע'. בקיץ האחרון סיים במקום ה-37 במשחקים האולימפיים של טוקיו ובימים אלו מתכונן לקראת אליפות העולם שתערך הקיץ בארה"ב.

המותג אסיקס הזמין רצים אולימפיים מרחבי העולם לאירוע השקה עולמי במלגה שבספרד, לנעלי התחרות שלהם שהינם בעלי טכנולוגיה חדשנית מהמתקדמות בעולם. דגם המטספיד מיועד לרצים מקצועיים ולחובבי ריצה שרוצים לשפר את היציבות והאחיזה שלהם במהלך הריצה.

בין האתלטיים אשר הוזמנו לקחת חלק באירוע נכחו גם עבד אלחמיד זרפי מצרפת, סיימון בוך מגרמניה, קמאר אטיאנג מקניה, אנרי שומן מפורטוגל, איבן פרננדס מספרד, איזבל באט-דויל מאוסטרליה, קוואלי לודוביקה מאיטליה, נעמי צ'פנג'נו מקניה, צ'וי לינג גו מסינגפור, אווה אריאס איירה מספרד ואייליש מקולגן מבריטניה.

בימים אלו אסיקס פתחו חנות ייחודית וחדשנית מסוגה בארץ בנמל תל אביב, המשלבת חווית קנייה מתקדמת וטכנולוגית. פרט לחנות בארץ ישנן רק עוד 4 חנויות בקונספט זהה ברחבי העולם. החנות משלבת מגוון רחב של כלים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים ללקוח לאתר את המוצר המדויק עבורו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג