איגוד האתלטיקה הישראלי מעמיק שת"פ עם התאחדויות לאומיות אירופאיות נוספות

 יו"ר איגוד האתלטיקה רו"ח דורון קופמן השתתף בסוף השבוע בקונגרס של ההתאחדות האירופית בו נתקבלו מספר החלטות שתשפענה על האתלטיקה האירופית וכמובן הישראלית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

 יו"ר איגוד האתלטיקה רו"ח דורון קופמן השתתף בסוף השבוע בקונגרס של ההתאחדות האירופית בו נתקבלו מספר החלטות שתשפענה על האתלטיקה האירופית וכמובן הישראלית

מאת:מערכת שוונג

סקופיה, בירת מקדוניה, אירחה בסוף השבוע את הקונגרס הבינלאומי של התאחדות האתלטיקה האירופית בו לקח חלק גם יו"ר האיגוד הישראלי, רו"ח דורון קופמן. 

בקונגרס נתקבלו מספר החלטות שתשפענה על האתלטיקה האירופית וכמובן הישראלית. 

ראשית, הוחלט כי משנת 2016 תתקיים אחת לשנתיים אליפות אירופה לקדטים במתכונת המקצועות בה מתקיימת אליפות העולם לקדטים. החלטה חשובה זו תאפשר, החל מבעוד שנתיים רצף תחרויות לקטגוריית גילאים זו כאשר בכל שנה תתקיים אליפות עולם או אליפות אירופה.



נושא מרכזי בקונגרס היה מידת המעורבות של ההתאחדות האירופית וההתאחדויות הלאומיות בהמשך פיתוח מרוצי הכביש והריצות הארוכות. נושא ההשתתפות ההמונית עומד מזה שנים בבסיס האסטרטגיה של ההתאחדות האירופית, והמסר שיצא מהקונגרס הנוכחי היה שההתאחדויות הלאומיות תהיינה מעורבות באופן הרבה יותר משמעותי באירועים רבי משתתפים, ובכלל זה מרוצי כביש.

נוסף על אלו קיים רו"ח קופמן פגישות אישיות עם ראשי התאחדויות אתלטיקה לאומיות במטרה למצוא כר משותף לשיתופי פעולה עתידיים. כך לדוגמה סוכם עקרונית על קיום תחרות בין-ארצית לנוער בהשתתפותם של 5 מדינות, ביניהן ישראל. תוכן התחרות ותאריך קיומה ידונו במהלך הכנס האירופי שיתקיים באוקטובר השנה. הכוונה היא שתחרות כזו תצא לפועל בחודש מאי 2014. עוד קיים יו"ר האיגוד הישראלי דיונים על שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מספר יושבי ראש של התאחדויות אירופאיות, וכפועל יוצא מכך סוכם כי נשיא התאחדות האתלטיקה הנורבגית יגיע ארצה לביקור מקצועי בתחילת החודש הבא.

ההתאחדות האירופית ביקשה להוקיר את פעילותו ותרומתו רבות השנים של שלמה בן גל שסיים, אחרי 18 שנה, את תפקידו כיו"ר איגוד האתלטיקה הישראלי, והעניקה לו את פרס ההתאחדות הלאומית לשנת 2012. הפרס נמסר ליו"ר האיגוד הנוכחי, רו"ח קופמן, אשר יעניק אותו לבן גל בהזדמנות קרובה.

הצטרפות לאמנת ברייטון
במסגרת הקונגרס הועלה נושא אמנת ברייטון לקידום נשים בספורט, עליה חתם רו"ח קופמן וצירף בכך את האתלטיקה הישראלית לשותפה עם 280 גופים נוספים (מדינתיים וארגונים א-מדינתיים) החתומים על האמנה שאושרה לראשונה בעיר הבריטית ברייטון בשנת 1994, ולפיה פותחה אסטרטגיית לקידום בינלאומי של ספורט ונשים. 

עד עתה הצטרפו לאמנה שני ארגונים ישראליים: משרד התרבות והספורט ועמותת אומנויות הלחימה "בודו פור פיס".  


חתימתו של מר קופמן על אמנת ברייטון

18/4/13


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג