אבל בעולם השחייה: סמ"ר דביר ברזני, שחיין ירושלים רבתי, נפל בצפון הרצועה

ברזני, לוחם בגדוד 890 של חטיבת הצנחנים ושחיין תחרותי עד גיוסו, נפל במהלך פעילות מבצעית בעזה. מאמנו סיפר על שיחתם האחרונה, חברו כריס פיצ'וגין ספד לו: "אהב את הבריכה ותמיד שאף להצליח ולהשתפר בכל דבר שעסק בו"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דביר ברזני ז"ל | צילום: פרטי

מספר קורבנות המלחמה מהספורט ממשיך לעלות והבוקר (שני) עולם השחייה מרכין ראש עם היוודע דבר מותו של השחיין, סמל ראשון דביר ברזני ז"ל בן ה-20, לוחם בגדוד 890 של חטיבת הצנחנים, שנפל בפעילות מבצעית בצפון הרצועה. מועד הלווייתו טרם פורסם.

דביר היה שחיין באגודת ירושלים רבתי, הצטיין בעיקר במשחי החתירה הקצרים, והתאמן עד הגיוס בקבוצת הבוגרים התחרותית של האגודה. בנוסף, הוא בוגר קורס מדריכי שחייה והדריך ילדים במועדון, וגם לאחר גיוסו כאשר יצא לחופשות מהצבא היה מגיע לשחות עם הקבוצה.

דביר ברזני עם קבוצתו ירושלים רבתי | צילום: פרטי

מנו מאי, יו"ר ירושלים רבתי שהיה גם מאמנו, סיפר עליו: "דביר היה ילד רציני, אחראי, טוב לב ומשקיע. הוא שמר אתנו על קשר כל הזמן, גם לאחר שהתגייס. השיחה האחרונה שלנו הייתה אחרי ה-7 באוקטובר, כאשר הוא התקשר לספר שהוא הוקפץ לבארי ותיאר את המראות שחווה שם".

שחיין הנבחרת, שיאן ישראל וחברו לקבוצה כריס פיצ'וגין סיפר: "דביר היה בן אדם זהב, מופנם שקט ושמח. הוא אהב את הבריכה ברמות ותמיד היה שואף להצליח ולהשתפר בכל דבר שעסק בו. את התפקיד בצבא הוא רצה עד כדי כך שנלחם עליו למרות פציעות. כולנו גאים בו ואני בטוח שגם הוא גאה בעצמו על הדרך שעבר ועל כך שהייתה לו  ההזדמנות להילחם ולתת מעצמו במצב שכזה. אני אישית ושאר חברי ומאמני אגודת שחייה ירושלים רבתי נהיה גאים בו ונזכור אותו תמיד כבן אדם מדהים עם לב זהב, שהיה מוכן להקריב מעצמו בשביל האחר. יהי זכרו ברוך".

דביר ברזני ז"ל | צילום: פרטי

אגודתו פרסמה: "משפחת ירושלים רבתי מרכינה ראש, כואבת ואבלה על מותו של דביר ברזני, שנפל במלחמה על ביטחונה של מדינת ישראל בעזה. דביר אהוב שלנו, נכנסת אלינו לפני שבע שנים עם חיוך ענק ומאז לא יצאת לנו מהלב. תמיד היית בשביל כל אחד ואחת פה! תמיד אהבת ותמיד דאגת שיהיה לכולם טוב לפני שיהיה לך. אדם טוב לב, חבר, שחיין, מדריך, גדל וצמח באגודה. תמיד תהיה בלב שלנו וחלק משמעותי מהמשפחה שלנו. אוהבים אותך לנצח – יהי זכרו ברוך!"



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג