שלב 5, מק-יואן מנצח עם הראש

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:נתנאל ים


השלב החמישי – Chambord – Montargis, 183 km
מק-יואן מנצח עם הראש
שלב הכביש הכי מהיר בטור עד כה 48.584 קמ"ש, נוצח על ידי רובי מק-יואן בקרב מאיצים נקי ללא דחיפות אשר הדגים את רמת קבלת ההחלטות המהירה אשר מתחייבת על ידי המאיצים המעוניינים לנצח שלב בטור ובכל תחרות שהיא.



מק-יואן ,יצא מאחורי גבו הרחב של בונן ובהילוך כבד יותר לקח את הניצחון

מק-יואן הוצמד לגלגלו האחורי של טום בונן כ- 500 מטר לסיום על ידי רוכבי קבוצתו, בונן אשר מוקצים לו פחות רוכבים לק"מ האחרון נאלץ להתחיל את המיאוץ בעליה ממרחק רב יותר כ- 350 מטר לסיום, דבר אשר העניק למק-יואן "הובלה" לאזור ההרג כ- 200 מטר לסיום, שם הוא יצא מאחורי גבו הרחב של בונן ובהילוך כבד יותר לקח את הניצחון.

טור הושווד ממשיך להיות עקבי ולהגיע במקום השלישי דבר שמדרג אותו שני בדרוג המאיצים כעת.
את הדרוג הכללי ממשיך להוביל לאנס ארמסטרונג, את דרוג המטפסים מוביל אריק דקר ו "הרוכב הצעיר" ירוסלב פופוביץ'.



ארמסטרונג לובש את הצהובה, רק לאחר אולטימטום של המארגנים

אירועים מעניינים נוספים בשלב ה-5:
לאנס ארמסטרונג ניסה לזנק ללא חולצת המוביל "הצהובה" כמו רוכבים גדולים לפניו, לאות הערכה כי אילולי הנפילה בנג"ש הקבוצתי דיוויד זאבריצקי היה עדיין המוביל בטור.
אך, בשנים עברו כאשר החולצה עברה לאדי מרקס, גרג למונד, והם זינקו ללא החולצה הרוכבים המובילים פרשו לחלוטין מהמרוץ. בנוסף, היום יש הרבה יותר כסף בחולצת המוביל, לכן לאחר הרכיבה "הניטראלית" לנקודת הזינוק עצרו שופטי התחרות את הדבוקה וחייבו את לאנס לרכב עם החולצה הצהובה תוך שהם מבהירים לו כי אם יתחרה ללא החולצה לא יוזנק לשלב הבא.
קבוצת CSC המשיכה להגדיל את מספר השערות הלבנות בראשו של מנהלה בייארן רייס ולחייב אותו להשתמש בצבע חדש, לאחר שמוביל הקבוצה איבאן באסו התרסק במהלך הקטע באופן אישי וללא שום רוכב אחר מעורב בנפילה.

לקראת השלב הבא – שלב -6- Troyes – Nancy, 199 km
שלב "מישורי" אשר ממשיך להוליך את הדבוקה מזרחה וכניראה להנות מ"רוח גבית", היום צפוי לרוכבים מזג אוויר גשום אשר יכול לגבות מספר קורבנות בנפילות הצפויות.
ישנם 3 מאוצי ביניים אשר מתחילים רק 56 ק"מ מהזינוק, כך שעד אז קבוצות המאיצים צפויות להכתיב קצב גבוה לנסות למנוע בריחות ולהביא את הנקודות הראשונות.
4 פסגות בקטיגוריה רביעית עם 12 נקודות לרוכב הראשון שיעבור אותן כאשר האחרונה היא רק כ- 15 ק"מ לסיום, אלה יכולות לפתות את אריק דקר יחד עם בודרוגי פלצ'ה ועוד ברחנים, לארגן ניסיון בריחה שיכול להצליח ולנצח את הקטע תוך ניצול תוואי מסלול שלמרות היותו מוגדר "מישורי" מציג פרופיל משונן ביותר של עליות קטנות רבות וחדות אשר במהירויות הצפויות יפעילו לחץ רב ביותר על הדבוקה אשר יגרום לנפילות בדרכים הצרות והתפצלויות חוזרות ונישנות .



פרופיל המסלול – שלב 6



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"הספורט לימד אותי איך לעמוד על שלי, לעבוד קשה ולהקיף את עצמי באנשים שמעוררים בי השראה". השחיינית מאיה מנדל, בראיון מיוחד ליום האישה




הטוויטר שלנו