שלב שלישי חלף לו והנה בא נגד השעון הקבוצתי

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:נתי ים

סיכום הקטע השלישיWaterloo – Wasquehal, 210 kmוכמו שצפינו – הפאבה גבה את קורבנותיו.
אומנם הרכיבה בדרכי האבן העתיקות היתה לא יותר מ-6 ק"מ (הקטע הראשון היה 2.800 מ', 60 ק"מ לסיום, השני 1,100 מ' 25 ק"מ לסיום, ועוד הדרך לפסגת ה- MUUR וכמה נקודות קטנות), אך הנפילה הגדולה התרחשה בכניסה לקטע הראשון, בנקודה בה יו.אס.פוסטל הובילה בליווי פונאק וטיי-מוביל, מה שהביא לפיצול בדבוקה.
ואלה שמות הנפגעים העקריים:
מרקו וולו "המוביל" העיקרי של פאטאקי מ"פאסה בורטולו", נפל ושבר את כתפו – לא יחזור ל-טור דה פראנס.
שני הלידרים של אסקולטל/אסקאדי איבאן מיו והיימר זוביילדה ואיתם כל הקבוצה, ספגו כמעט 4 דקות פער מהמובילים עם סיום הקטע.
טור הוזבווד – החולצה הצהובה (עד אתמול) ועמו קבוצתו "קרדיט אגריקול", גם נותרו מאחור וגם הפסידו את החולצה הצהובה.


עוד נצחון בשלב, לקבוצת הביטוח

והיה גם מנצח –קבוצת הביטוח R2AG, ניצחו את הקטע השני שלהם בטור עם הרוכב המוכשר NAZON שגם ניצח את קטע הסיום (פאריז) בטור של 2003.

המוביל בחולצה הצהובה עבר להיות רובי מק-יואן מקבוצת "לוטו-דומו" והוא גם המוליך בניקוד המאיצים (החולצה הירוקה תהייה למשמרת על כתפיו של ז'אן פאטריק נאזון R2AG)
ה"מנוקדת" נשארת על כתפיו של פאולו בטיני מקבוצת קוויקסטפ,ה"לבנה" נשארת על כתפיו של פאביאן קאנסאלרה (מנצח הפרולוג), מקבוצת פאסה בורטולו.

לקראת הנג"ש הקבוצתי – קטע 4, 64.5 ק"מ בין Cambrai to Arras

המשמעות הנוספת של סיום הקטע אתמול היא קביעת סדר הקבוצות המזנקות לנג"ש הקבוצתי:
הזמן המשותף של שלושת הרוכבים הראשונים מעבר לקו בסיום הקטע, בסיכום כל שלושת הקטעים שווה לדרוג הקבוצתי.
לכן – הקבוצה אשר איבדה אתמול הכי הרבה זמן "אסקולטל/אסקאדי" תזנק ראשונה ו"יו.אס.פוסטל" תזנק אחרונה, כאשר 5 דקות לפניה תוזנק "פאסה בורטולו" עם 8 רוכבים בלבד.

אם לא יהיו הפתעות מיוחדות, בסיום הקטע נחזה במראה הרגיל של לאנס ארמסטרונג בחולצה הצהובה – וכמו שנאמר – ושבה עטרה ליושנה.

איך מתכוננים לנג"ש קבוצתי:
נג"ש קבוצתי בכביש היה פעם מקצוע אולימפי : 4 רוכבים 100 ק"מ. היום הנג"ש הקבוצתי הוא אולימפי בוולודרום (אותו מסלול רכיבה אליפטי סגור הקפה של 250 – 200 מטר) 4 רוכבים ל- 4,000 מטר.
התמחות זו הינה הרסנים על כלל הרוכבים בקבוצה עקב העומס האדיר המופעל לאורך זמן ללא התאוששות אמיתית במשך כל הקטע.
בתוך תמהיל רוכבים סטנדרטי של קבוצות מקצועניות מסוג אלו המתמודדות ב-טור דה פראנס, ישנם רוכבים בעלי התמחויות שונות, כגון מאיצים, מטפסים, "רולרים" (מתמחים בגבעות), בעלי מבנה גוף שונה, הספק שונה ובדפקים שונים – נוצר מצב שעל רוכבים שונים עלול להיות מופעל עומס רב עוד לפני שהתאוששו.
על מנהל הקבוצה ליצור התאמה ותזמון בין הרוכבים השונים על מנת לספק זמן התאוששות רב יותר או משך מאמץ קצר יותר . למשל למאיצים מול הרולרים, אשר לפעמים הם גם רוכבי הנג"ש הטובים של הקבוצה.
גם המטפסים ה"טהורים" יוצרים בעיה עקב מבנה גוף קטן ורזה "המעניק" מחסה קטן יותר בפני הרוח, וכן מהירות סופית נמוכה יותר בקטעים מישוריים – "הספק נמוך" מול רוכבים בעלי מסת שריר גדולה יותר.


רכבת הדואר מארה"ב – האם תביא ללאנס את הצהובה

אין מיקריות בסדר הרוכבים, ובמשך זמן העבודה /התאוששות שלהם, המנהל המקצועי הנוסע ברכב מאחורי הקבוצה "מנצח" על התזמורת תוך שהוא מקבל זרם נתונים מכלל הרוכבים.
גם צורת ה"עבודה", טור אחד או שני טורים היא משמעותית –עבודה בשני טורים "אליפסה" היא מהירה יותר אך מעניקה זמן התאוששות מקוצר יותר, בדרך כלל ישתמשו בה לפרקי זמן קצרים על מנת לצבור יתרון או לקזז זמן של כ- 20 עד 30 שניות וכן, במצבים של רוח צד משמעותית – אך עקב בעיית התזוזה בין הטורים עלולה להיות נפילה.
רכיבה בטור אחד היא "איטית" יותר אך מאפשרת זמן התאוששות רב יותר לכל רוכב.

אין ספק כי לאחר שלושה ימים לאורך של כ- 600 ק"מ במהירות ממוצעת של מעל 41 קמ"ש בלחץ פסיכולוגי גדול – הרבה רוכבים יהיו בבעית מוכנות לקטע דורשני ברמת הגוף ויותר ברמה המנטאלית.

זמן הסיום של הקבוצה נקבע על ידי זמן המעבר של הרוכב ה- 5. שאר הרוכבים יקבלו זמן הגעה בהתאם לזמן חציית הקו.
"פאקטור – חוק 2:30" הדקות יבוא לידי ביטוי בסיום בעת דרוג הרוכבים (עליו ניתן לקרוא במאמרים קודמים).

מזג האוויר צפוי להיות גשום ביותר כולל משבי רוח עד 60 קמ"ש אשר בשליש האחרון הם פנים-צד ויציבו בעיה לקבוצות המזנקות אחרונות.
שלוש קבוצות יפגינו עבודה מדהימה: "יו.אס.פוסטל" (שמתכננת להעביר לארמסטרונג את החולצה הצהובה אחרי הקטע) ו- "טי-מוביל" המנוסות, ואילו FDJ אשר בשורותיה הרבה רוכבי וולודרום (אוסטראלים בעיקר) – מקווה שמק-גיי יתאושש מכאבי הגב שלו.
הקבוצה הכי בעיתית "לוטו-דומו" (לא מצליח להם) ו- RAGAT-ROVER תלכיד מוזר וחדש.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אל תוותרו לעולם. הפסד או דחייה הם רק הצעד הראשון בדרך להצלחה". ג'ים ולואנו



הטוויטר שלנו

ערוץ הוידאו של שוונג

פרוייקט ישראמן שלי - פרק 3👑"מתי הפעם הראשונה שהשתתפת בישראמן?"
פרוייקט ישראמן שלי - פרק 3👑"מתי הפעם הראשונה שהשתתפת בישראמן?"
02:13
הפודקאסט של שוונג ניהול אקטיבי - פרק 4
הפודקאסט של שוונג ניהול אקטיבי - פרק 4
29:02
הפודקאסט של שוונג ניהול אקטיבי - פרק 3
הפודקאסט של שוונג ניהול אקטיבי - פרק 3
30:20
הפודקאסט של שוונג: סיכום אליפות העולם בשחייה
הפודקאסט של שוונג: סיכום אליפות העולם בשחייה
30:09
הפודקאסט של שוונג: סיכום היום השני באליפות העולם בשחייה
הפודקאסט של שוונג: סיכום היום השני באליפות העולם בשחייה
30:31
איך מתכננים תחרות איש ברזל בחו"ל?
איך מתכננים תחרות איש ברזל בחו"ל?
44:51
"ישראמן שלי": מה הרגשתם כשחציתם את קו הסיום של התחרות?
"ישראמן שלי": מה הרגשתם כשחציתם את קו הסיום של התחרות?
02:12
"ישראמן שלי": מה עולה לכם לראש כשאתם חושבים על ישראמן?
"ישראמן שלי": מה עולה לכם לראש כשאתם חושבים על ישראמן?
01:21
תחזיקו חזק כי זה הולך להעיף אתכם!!! משחה דולפין 🦈אשדוד 2022 🏊‍♂️🏊‍♀️
תחזיקו חזק כי זה הולך להעיף אתכם!!! משחה דולפין 🦈אשדוד 2022 🏊‍♂️🏊‍♀️
02:20
הפודקאסט של שוונג עם ההרבליסט אסף קורן
הפודקאסט של שוונג עם ההרבליסט אסף קורן
41:22
הפודקאסט של שוונג ניהול אקטיבי - פרק 2
הפודקאסט של שוונג ניהול אקטיבי - פרק 2
18:59
<\/iframe>"' data-height='450' data-video_index='12'>
הפודקאסט של שוונג מפרק ומסכם את הג'ירו ד'איטליה
הפודקאסט של שוונג מפרק ומסכם את הג'ירו ד'איטליה
49:44
3 דיאטות טרנדיות לספורטאים שכדאי לכם להכיר
3 דיאטות טרנדיות לספורטאים שכדאי לכם להכיר
57:31
הפודקאסט של שוונג: ניהול אקטיבי – פרק 1
הפודקאסט של שוונג: ניהול אקטיבי – פרק 1
28:02
הפודקאסט של שוונג על פציעות הריצה הכי נפוצות
הפודקאסט של שוונג על פציעות הריצה הכי נפוצות
39:48

רישום לניוזלטר

רוצים לקבל את הניוזלטר של שוונג עם הכתבות הכי מעניינות ישירות למייל?
מלאו בחלון את כתובת המייל ואנחנו נדאג לכל השאר…

שימו לב:
במילוי השדה עם כתובת הדוא"ל שלכם, אתם מסכימים לקבל דיוור מחברת שוונג אירועי ספורט.​ תוכלו להסיר את עצמכם בכל עת ממאגר המידע באמצעות כפתור "הסרה" המצורף לכל הדיוורים שלנו.