יאן פרודנו סיים את העונה בגלל פציעה ויחמיץ את איירונמן קונה

איש הברזל הגרמני שקיווה להחזיר לעצמו את תואר אלוף העולם אחרי שהדהים באליפות העולם בחצי המרחק, סובל משבר מאמץ בירך והעונה שלו נגמרה מוקדם מהצפוי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יאן פרודנו טריאתלט ושיאן העולם באיש ברזל
יאן פרודנו טריאתלט ושיאן העולם באיש ברזל

לפני פחות משבועיים נערך קרב ענקים באליפות העולם בחצי איש ברזל, בו ניצח יאן פרודנו את חאבייר גומז ואת אליסטר בראונלי וסיפק ביצוע מדהים שכלל ריצת חצי מרתון בזמן של 1:06 שעה. הגרמני, שבקרב הענקים הזה ייצג את אנשי הברזל מול הטריאתלטים מהמרחק האולימפי, נראה מוכן לאליפות העולם באיש ברזל בקונה, בה כבר זכה בעבר פעמיים.

"מעולם לא חוויתי ככה את העליות והמורדות שיש בספורט". יאן פרודנו | צילום: Moko1998

למרבה הצער, פרודנו הודיע אתמול (רביעי) שהוא נאלץ לסיים את עונת התחרויות שלו מוקדם מהצפוי בגלל פציעה. לצד תמונה שלו מתהלך על קביים בעמוד האינסטגרם שלו, פרודנו כתב שהוא נאלץ לסיים את העונה בגלל שבר מאמץ בירך. בהודעתו הוא כתב: "כמובן שלא ציפיתי שהעונה תסתיים. מעולם לא חוויתי את העליות והמורדות שיש בספורט בצורה כזו, רגע אחד אתה מנצח באליפות העולם ומיד לאחר מכן אתה מושבת מפעילות".

פרודנו הוא הטריאתלט היחיד שזכה גם במדליה אולימפית בטריאתלון וגם באליפות העולם למרחק איש ברזל. הוא ניצח בקונה בשנים 2015 ו-2016 ובשנה שעברה ראה את בן ארצו פטריק לאנגה מנצח. לפי התחזיות פרודנו נראה מצוין השנה, גם בזכות ההופעה שלו באליפות העולם בחצי איש ברזל וגם בזכות הניצחון שלו באיירונמן פרנקפורט, אבל את התכניות שלו להחזיר לעצמו את התואר הוא יצטרך לדחות ל-2019.

לחצו להרשמה לישראמן 2019



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג