השלשות האטרקטיביות ביותר בישראמן גרמין 2016

תחרות השלשות בתחרות ישראמן גרמין 2016 למרחק המלא ולחצי המרחק סוחפת אליה כמה מבכירי הטריאתלטים, הרצים, הרוכבים והשחיינים שלא מוכנים לוותר על ישראמן גרמין. את מי נראה שם הפעם?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אין ספק שאחת האטרקציות הגדולות ביותר של ישראמן גרמין היא תחרות השלשות. במרחק המלא ליחידים אנחנו רואים הרבה מאוד רגעים מרגשים, בחצי המרחק ליחידים אנחנו נחשפים בכמה מקרים לרמה מאוד גבוהה של טריאתלטים, ובתחרות השלשות חווים בעיקר הנאה נטו של כל אחד מחברי הקבוצה. לא סתם גודל משמעותית מספר המשתתפים בתחרות השלשות משנה לשנה. בסופו של דבר זה פתרון מצוין עבור טריאתלטים שלא התכוננו מסיבות שונות לתחרות היחידים, ולספורטאים שעוסקים רק באחד משלושת הענפים (שחיה, אופניים, ריצה) אבל רוצים גם הם להיות חלק מישראמן גרמין, אירוע ספורט הסבולת מספר 1 בישראל. אז רגע לפני שגם תחרות השלשות יוצאת לדרך, סימנו את השלשות האטרקטיביות במרחק המלא ובחצי המרחק.

אריאל רוזנפלד

השלשה שלו תנצח במרחק המלא? אריאל רוזנפלד | צילום: צלמי שוונג

שלשות במרחק המלא 

בכל שנה מתגבשות להן לא מעט קבוצות שמורכבות ממרתוניסטים בכירים, רוכבי עילית ושחייני מים פתוחים מהשורה הראשונה. במרחק המלא (3.8 ק"מ של שחיה, 180 ק"מ רכיבה ו-42.2 ק"מ ריצה) עושה רושם שהשלשה החזקה ביותר השנה תהיה שלשה מעורבת של גברים ונשים. מדובר בשלשה עם השחיינית נועה עמית, רוכב האופניים בן איינהורן והרץ אריאל רוזנפלד. נועה עמית השתתפה לפני שנתיים בשלשה מעורבת שסיימה במקום רביעי כללי, ואז היא יצאה מהמים ראשונה מבין כולם (כולל משתתפי היחידים) בזמן של 55:07 דקות. הפעם היא תפגוש בשטח ההחלפה את בן איינהורן, אח מרוכבי הכביש הטובים בארץ מקבוצת 500 וואט, כשמי שימתין לו בנטפים לריצת המרתון יהיה אריאל רוזנפלד, שהשתתף בסתיו האחרון בספרטתלון, אחד ממרוצי האולטרה מרתון הקשים בעולם. רוזנפלד, מאמן הריצה של קבוצת ZONE3, מתכונן למרתון סמסונג ת"א בעוד חודש בו הוא ינסה לרדת מזמן של 2:40 שע'.

עוד כתבות ישראמן גרמין
המועמדים לניצחון בישראמן גרמין
איך נערכים לישראמן גרמין קר במיוחד? 
איך לאכול נכון לפני ובזמן ישראמן גרמין? 

שלשה מעורבת מעניינת נוספת במרחק המלא תכלול את השחיינית רותם עמית (ניצחה בשלשות לפני שנתיים) יחד עם הרוכב אורי ביטון והרץ דניאל ארגו. גם האולטרה מרתוניסט אורי גור ארי לוקח חלק הפעם בתחרות השלשות למרחק המלא והוא ישתף פעולה עם הרוכבת מרים בר-און והשחיין עוז וולף.

שלשות בחצי המרחק

כמו בכל שנה, תחרות השלשות לחתי המרחק (1.9 ק"מ שחיה, 90 ק"מ אופניים ו-21.1 ק"מ שחייה) מביאה לאילת כמה מבכירי הטריאתלטים בארץ, כמו גם רצים, רוכבים ושחיינים בכירים. שלשה צעירה שנראית על הנייר אטרקטיבית במיוחד כוללת שניים מהטריאתלטים הטובים בארץ. עמרי בהט ישחה, רון לוינסון ירכב, והרץ יהיה תומר שחר, שניצח לאחרונה בחצי המרתון בפארק הירקון לזכרו של עומר מנוס בזמן של 1:15:02 שעה.

רון לוינסון טריאתלון

שלשה צעירה וחזקה בחצי המרחק. רון לוינסון

עוד שלשה שמכוונת גבוה היא שלשת דו קיום שכוללת את חגי אשלגי (שחיה) מבעלי "שוונג" מארגנת ישרמן גרמין. יחד אתו ירכב מקס קורוס, עולה חדש מארצות הברית שמשתייך לסייקלינג אקדמי, כאשר הרץ יהיה סאמר חסאקיה, תושב טירה שבמשולש ואחד הרצים הבכירים במועדון "אלתרמנס". שלשה מעניינת נוספת תכלול את השחיין הוותיק זוהר וויס, שישתף פעולה עם הרוכב נני מעוז והרץ מושיקו ישרים, שלאחרונה קבע שיא אישי במרתון טבריה (2:32 שעות). שלשת הנשים שנראית הכי אטרקטיבית כוללת את השחיינית שני ברגר, הרוכבת אביטל גז (אלופת ישראל בטריאתלון ב-2014) ואת גילי רייכמן בתור רצה. שחיין המים הפתוחים ושחקן הכדורמים לשעבר, טל סנונית, ישתף הפעם פעולה עם הרוכב אור גרינשטיין והרץ שאול אייזנברג. מאמן הטריאתלון גיא כפתורי מוביל גם הוא שלשה חזקה. כפתורי ירכב אחרי השחחיין ניתאי מאיו ולפני הרץ יפתח גנון.

נינה פקרמן, שהשתתפה 7 פעמים ברציפות בתחרות היחידים, תשתתף הפעם בשלשות לחצי המרחק. היא תתחיל בתור שחיינית בשלשה שתכלול גם את הרוכבת אסתר מייזלס שעלתה לארץ מארצות הברית ואת הרצה אורפז איבגי. לאחר מכן פקרמן תשמש כרצה בשלשה של השחיינית רני ברמן והרוכבת ניקול אביטל. "אחרי 7 שנים של עבודה הגיעה שנת השמיטה. אני מתחרה עם שתי שלשות במטרה ליהנות מהאווירה, לא לסבול וליהנות מההישג", אומרת פקרמן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג