האלוף האולימפי מייקל ג'ונסון מחלים משבץ מוחי

האלוף האולימפי שזכה בארבע מדליות זהב במשחקים האולימפיים נמצא בשיקום ומספר שעד לפני שנה לא הצליח אפילו ללכת והיום הוא מצליח לאט ובעקביות אפילו לרוץ - ראו את הסרטון שלו בכתבה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

האלוף האולימפי מייקל ג'ונסון, 51, ייזכר לעולם כזוכה ארבע מדליות זהב בשלוש המשחקים אולימפיים: ברצלונה 4X400 שם נקבע שיא עולם, אטלנטה 200 מ' כולל שיא עולם וזהב ב-400 מ' ובסידני שם ניצח ב-400 מ'. האיכויות שלו זעקו לכל אותן שנים ובאליפויות עולם השיג לא פחות מ-8 מדליות זהב. אבל הוא ייזכר יותר מכל בשל "ריצת הברווז" שלו על המסלול שהתבטאה בצעדים קטנים וגב ישר.

לפני כשנה סבל ג'ונסון משבץ מוחי קל, כך הוא אובחן ומאז הוא נמצא בהתאוששות בביתו בקליפורניה ומשתף בטוויטר את קצב ההתקדמות שלו ואף פרסם סרטון בו ממחיש עד קצב השיפור שלו ומשווה אותו ליכולת המוטורית שלו מלפני שנה.

צ פ ו | כך מייקל ג'ונסון התקדם לאחר השבץ המוחי

 

"החדשות הטובות הן שחזרתי לביתי להיות עם משפחתי ואין כל חשש מבעיות לב ובעיקר התקדמתי מאוד לעבר התאוששות מלאה", סיפר ג'ונסון בטוויטר, "כזכור, לפני שנה לא הצלחתי אפילו ללכת בצורה רציפה לאחר שסבלתי משבץ מוחי. בזכות התמקדות במטרה וכספורטאי אולימפי חזרתי לרוץ כבר לאחר חודשיים ועל כך אני אסיר תודה למשפחתי, לחברים ולמעריצים שלי".

מייקל ג'ונסון לאחר הניצחון במשחקים האולימפיים בסידני | צילום: [email protected]




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג