האיש שרץ 58 מרתונים בשנה בכל יבשת ובכל מדינה בארה"ב

דייב ג'ונס התחיל את 2017 באתגר 7 המרתונים ב-7 ימים, כעבור חודשיים התחרה במרתון בדרום קרולינה ואז עלה לו רעיון מטורף אחר. זה נגמר ב-58 מרתונים בשנה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יש דברים שגם ה"מכורים" לריצה יתקשו להבין, ומצד שני יש לא מעט אנשים שדווקא כן יבינו מה הניע את דייב ג'ונס האמריקאי להפוך את השנה האחרונה לכל כך מאתגרת ומטורפת. אז נתחיל מהסוף, ב-23 בינואר הוא השלים שנה שלמה שבה רץ מרתון בכל אחת מ-7 היבשות ובכל אחת מ-50 המדינות בארצות הברית. ולקינוח, הוא רץ את המרתון ה-58 בניו זילנד, עבור מי שרוצה להסתכל על ניו זילנד כיבשת נוספת ולא כחלק מאוסטרליה.

עוד כתבות בנושא 
האיש שהשלים 50 איירונמנים ב-50 ימים ונשאר בחיים 
עם סרטן מוח, הצליחה לרוץ 7 מרתונים ב-7 ימים 
אולטרה ברקלי: אחת התחרויות הקשות שרוב האנשים לא שמעו עליה

בסוף גם סחב פציעה

דייב ג'ונס הוא רץ אולטרה מרתון וגם סוג של מנטור לחיים, אבל לפחות לפי מה שהוא מספר, האתגר הזה לא היה לגמרי מתוכנן מראש. את 2017 הוא התחיל כאחד המשתתפים באתגר של 7 מרתונים ב-7 יבשות שונות. הוא סיים אותו בהצלחה בסוף ינואר, ובמארס כבר השתתף במרתון נוסף בדרום קרולינה. אחרי שרץ בעוד כמה מרתונים בארצות הברית, הוא התחיל לעשות חישובים ולחשוב בצורה הגיונית, עד כמה שאפשר, על האתגר הבא. וכך, במהלך החודשים הבאים ועד לינואר 2018, הוא השלים מרתון בכל אחת ממדינות ארצות הברית. ולא רק כזה, אחרי המרתון האחרון שלו בהוואי, הוא עוד החליט להמשיך למרתון נוסף בניו זילנד בינואר 2018. את שני המרתונים האחרונים שלו אגב, הוא רץ כשסחב פציעה.

כשג'ונס נשאל איך הוא מסכם את המסע המופלא שלו הוא אמר: "מי שרוצה לדעת על מה אנשים חושבים במקומות אחרים, ומה בכלל קורה במקומות האלו – פשוט צריך להגיע אליהם ולבדוק את זה. אתם יכולים להיות מאוד מופתעים ממה שתגלו. אני התחלתי את האתגר הזה, ואני משאיר אותו פתוח עבור כל מי שירצה לעשות אותו. אני לא חושב שאני יותר טוב ממישהו אחר ולדעתי כל אחד יכול לעשות את זה אם הוא ירצה את זה מספיק. כרגע יש חבר אחד במועדון הזה, ואני מקווה שזה לא יישאר כך לאורך הרבה זמן".

אגב, כמו ספורטאים רבים בתחום האולטרה מרתון, ג'ונס הוא לא ספורטאי מלידה ואפילו רחוק מזה. בשלב מסוים בחייו הוא החליט להחליף את ההתמכרות לסיגריות להתמכרות לריצה, וכבר בשנתו הראשונה במרתוניסט הוא רץ 18 מרתונים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג