דיאנה ויסמן שברה פעמיים נוספות את השיא ב-60 מטר

הספרינטרית הישראלית עלתה לחצי הגמר אחרי השיא הראשון במוקדמות, וקיצצה שם עוד מאית כדי לסיים במקום 11. הופעות נהדרות ללורה מיור ויעקב אינגבריגסטן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דיאנה ויסמן באליפות אירופה באתלטיקה באולמות
דיאנה ויסמן באליפות אירופה באתלטיקה באולמות

אליפות אירופה באתלטיקה באולמות יצאה לדרך ביום שישי בגלאזגו, ותינעל הערב (ראשון). שני נציגים ישראלים השתתפו באליפות. הקופץ לגובה דימה קרויטר הודח בממוקדמות והספרינטרית דיאנה ויסמן הצליחה לעמוד במטרה שלה ולעלות לחצי הגמר, אחרי שבריצת הבוקר בשבת קיצצה מאית שנייה משיאה הישראלי ב-60 מטר במוקדמות, והצליחה לעלות אוטומטית לחצי הגמר אחרי שסיימה שלישית במקצה.

דיאנה ויסמן באליפות אירופה באולמות באתלטיקה

השלימה שיפור מצטבר של 11 מאיות לשיאה ב-60 מטר בעונת החורף. דיאנה ויסמן | צילום: ג'ירו מוצ'יזוקי, איגוד האתלטיקה

ויסמן היתה המזנקת המהירה ביותר במקצה המוקדמות, אותו סיימה בזמן של 7.33 שניות. במוצאי שבת ויסמן זינקה למקצה הראשון בחצי הגמר, כאשר בשלב זה רק שתי הרצות הראשונות בכל מקצה עלו אוטומטית לחצי הגמר, ואליהן התווספו עוד שתי רצות בעלות הזמנים המהירים ביותר. גם כאן ויסמן הצליחה לקבוע שיא ישראלי נוסף, הפעם 7.32 שניות, ובסופו של דבר היא סיימה חמישית במקצה שלה ובמקום ה-11 הכללי. אגב, תוצאה של 7.30 שניות הספיקה בסופו של דבר כדי לעלות לגמר. ויסמן השלימה בעונת החורף קיצוץ מצטבר של 11 מאיות לשיאה הישראלי ב-60 מטר. המנצחת בגמר היתה הפולניה אווה סבובודה שקבעה 7.09 שנ' והקדימה ב-5 מאיות את דפני סחיפרס ההולנדית. אשה פיליפס הבריטית סיימה שלישית עם 7.15 שנ'.

שני אתלטים באליפות הזאת מתכוונים לזכות בדאבל של הריצות הארוכות ביותר באתלטיקה באולם, לורה מיור ויעקב אינגבריגסטן. מיור הסקוטית כיכבה בערב הראשון של האליפות. שעתיים אחרי שהשתתפה במוקדמות ריצת ה-1,500 ועלתה לגמר עם תוצאה של 4:09.29 דק' היא התייצבה לגמר ה-3,000. זה היה מאבק בינה לבין קונסטנזה קלוסטרהאלפן הגרמניה, כאשר הריצה החלה בקצב שקול והמהירות התפתחה באדיבות שתי הרצות. אבל בהקפה האחרונה מיור עברה למהירות שהגרמניה לא הצליחה להדביק, עם 200 מטרים אחרונים בקצת יותר מ-28 שניות ותוצאה נהדרת של 8:30.61 דק'. החלוקה שלה היתה 4:25 דק' ל-1,500 המטרים הראשונים ו-4.05 דק' לחלק השני.

יעקב אינגבריגסטן בן ה-18 הפך בקיץ שעבר לאלוף אירופה הצעיר בהיסטוריה כשניצח בריצות ה-1,500 וה-5,000 בברלין 2018. גם בגלאזגו הוא הולך על דאבל ואתמול (שבת) הוא הצליח במשימה הראשונה כשניצח בריצת ה-3,000 בזמן של 7:56.15 דק'. הוא הקדים ביותר משנייה את כריס אוה'רה הבריטי שניצח בפוטו-פיניש את אחיו הבכור של המנצח, הנריק אינגבריגסטן. שני האחים יתמודדו אחד נגד השני גם בגמר ה-1,500 הערב, והיו אמורים לפגוש שם גם את האח השלישי פיליפ, שאמנם ניצח את מקצה המוקדמות שלו אך נפסל בגלל יציאה מהמסלול.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג