תערוכת האופניים, הריצה והפיטנס – הגדולה מסוגה יוצאת לדרך

Bikes 2011- Running 2011 ו-Fitness 2011התערוכה הגדולה ביותר בישראל לאופניים, ריצה וכושר Bikes 2011  Running 2011  ו-Fitness 2011 תפתח מחר בגני התערוכה בתל-אביב. אתם מוזמנים לבוא וליהנות מהחידושים האחרונים בתחומי הריצה, האופניים והפיטנס. גם שוונג- שופ תהיה שם, עם דוכן מלא בהפתעות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

Bikes 2011- Running 2011 ו-Fitness 2011
התערוכה הגדולה ביותר בישראל לאופניים, ריצה וכושר Bikes 2011  Running 2011  ו-Fitness 2011 תפתח מחר בגני התערוכה בתל-אביב. אתם מוזמנים לבוא וליהנות מהחידושים האחרונים בתחומי הריצה, האופניים והפיטנס. גם שוונג- שופ תהיה שם, עם דוכן מלא בהפתעות

מאת:מערכת שוונג

בתערוכה, תהיה לכם הזדמנות נדירה לצפות באלופי העולם ברכיבת אקסטרים, להכיר שיטות אימון חדשניות מניו זילנד,ולהתבונן בפיתוחים ייחודיים לאצנים ועוד.מדובר בתערוכה חסרת תקדים בגודלה בישראל לאופניים, ריצה וכושר. המבקרים בתערוכה יוזמנו להשתתף באימוני כושר, לקחת לנסיעות מבחן את דגמי האופניים החדשים, להתנסות בגאדג'טים לריצה ועוד. אל תגידו שלא אמרנו לכם להגיע עם בגדי ספורט.

בתאריכים 27-29 לאוקטובר יתקבצו בגני התערוכה בתל-אביב, עשרות אלפי חובבי אופניים, ריצה וכושר לרגל שלוש תערוכות ענק חווייתיות ועתירות חידושים שיתקיימו במקביל: Bikes2011  לרוכבי אופניים, Running2011 לחובבי הריצה ו-Fitness2011  לשוחרי כושר גופני ואורח חיים בריא. כ- 100 חברות, יצרנים ויבואנים יציגו במתחם שישתרע על שטח של כ- 5 דונם  את מיטב החידושים במגוון תחומים: דגמי אופניים חדשים, אביזרים וגאדג'טים בעולם האופניים, תיירות אופניים וספורט, אופנת ספורט, הנעלה ספורטיבית, שעוני דופק, ציוד כושר, רפואת ספורט, תוספי תזונה, מוצרי בריאות ועוד.

המתחם ימוקם סמוך לשבילי האופניים בפארק הירקון כדי לאפשר הגעה על גבי אופניים, ולרשות הרוכבים אף יעמוד מגרש חניה מוסדר. בין האירועים הרבים שיתקיימו ניתן למנות סדרת מופעיlive extreme  של שלושת אלופי העולם ברכיבת BMX, שיעורים בשיטת האימון הניו-זילנדית Lesmills שצוברת אוהדים בכל העולם, שיועברו על ידי צוות מדריכים מהמרכז האמריקאי, באולם חושך ענק עם מערכת סאונד ומסכים מקצועית, מתחם אימונים עצמי בשיטת האימון TRX המבוססת על רצועות כושר, מסלולים ייחודיים לנסיעות מבחן על גבי אופני שטח, עיר או אופניים חשמליות, חשיפה לחידושים בתחום מכשירי ואביזרי הספורט, ביגוד ריצה, שעוני דופק ועוד.

המארגנים ממליצים למבקרים להגיע לבושים בבגדי ספורט, ולא בכדי: המטרה היא לאפשר לכל אדם לחוות בצורה אקטיבית את המתרחש, ובכך להפוך את עשרות אלפי המבקרים לחלק פעיל מהתערוכה וליצור אירוע שכולו אנרגיה, למידה ותחושת שיתוף עבור חובבי הריצה, הכושר והאופניים בישראל. התערוכה תתקיים ביום חמישי 27.10 בין השעות 15:00 – 22:00, ביום שישי ה-28.10 בין השעות 08:30 – 14:30 וביום שבת בין השעות 10:00- 21:00


Shvoong Shop בתערוכה

לרגל התערוכה, חברת שוונג תציב את חנות הדגל שלה להנאתם של הבאים לתערוכה. כל המבקר בחנות יזכה באופן אוטומאטי בשי מתנת החברה. בימי התערוכה, תוכלו למצוא אצלנו במחירים מיוחדים את המוצרים הבאים:


מנעוליה של חברת kryptonite האמריקאית שהחלה דרכה אי שם בתחילת שנות ה- 70 עם מנעולי ה- U המפורסמים והצליחה להשאיר חותמה על העיר ניו- יורק, שם ידוע כי אופניים שנקשרו במנעולי החברה, יכלו להישאר ברחובות במשך ימים. המוטו של החברה, "זה בינך לבין מה ששלך".


במהלך התערוכה, תוכלו ליהנות ממגוון תיקי השתייה המפורסמים של החברה הגרמנית, אשר החלה דרכה לפני יותר מ- 100 שנה, כחברה לייצור תיקי דואר באזור בווריה, וצמחה להיות חברה מובילה בתחום התיקים ופיתוח מערכות שתייה לרוכבי אופניים כמותכם. 

אביזרי TOPEAK

כמו כן נציג גם את מבחר מוצריה של חברת איבזור האופניים TOPEAK הידועה מזה שנים רבות במוצריה האיכותיים, הכוללים את משאבותיה האיכותיות, אולרי הכלים החכמים, מדי המהירות, מראות, תיקים ועוד דברים רבים וטובים. 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג