שיתוף פעולה בין חברת מיזונו לבין קבוצת הריצה "Hazorea Running Club"

יבואנית המותג "מיזונו" העניק חסות למועדוןם הריצה של הזורע, במזגרתו מתאמנים רצים וטריאתלטים במרחקים השונים והמארגן את מרוץ "סובב עמק"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


יבואנית המותג "מיזונו" העניק חסות למועדוןם הריצה של הזורע, במזגרתו מתאמנים רצים וטריאתלטים במרחקים השונים והמארגן את מרוץ "סובב עמק"

מאת:שי חזן


"אטלנטיס פרו" יבואנית "מיזונו" בישראל נותנת חסות לקבוצת "מועדון רצי הזורע". במועדון "רצי הזורע" ישנם כ – 22 אתלטיים ברמות שונות החל מרצי 10 ק"מ, חצי מרתון, מרתון, רצי אולטרה, טריאתלוניסטים ואנשי ברזל. "מועדון רצי הזורע" הפיק לאחרונה את מירוץ "סובב עמק" אשר זכה להדים ותגובות חיוביות ביותר בקרב האתלטיים. מתן החסות כוללת הנחות משמעותיות ויפות על פריטי הלבוש וההנעלה של חברת "מיזונו" וכן מתן חסות על מירוץ "סובב עמק 2011" אשר יחול בתאריך 11/11/2011.

שי חזן מנהל "מועדון רצי הזורע" ואחד ממפיקי "סובב עמק" מסר שהחיבור ושיתוף הפעולה עם חברת "מיזונו" ישראל היתה מצוינת מתחילת הדרך והיא תימשך כך גם בעתיד, "מיזונו" נחשב למותג מוביל בתחומי הספורט בכלל והריצה בפרט והבחירה שלנו לעבוד בשיתוף פעולה עם חברת "מיזונו" היתה כברורה מאליו, אנו רואים בחברת "מיזונו" ישראל כחלק בלתי נפרד מאיתנו מההצלחות שלנו.

צחי כהן – מנהל המותג "מיזונו" בישראל מסר כי הוא נהנה וגאה לתמוך ולעבוד עם "מועדון רצי הזורע", אלו חבורה של אנשי העמק, אנשים אשר מבצעים אימוני ריצה ומשתתפים בתחרויות באופן שותף, ואשר הפיקו והרימו לאחרונה את מירוץ "סובב עמק" המהנה והמאורגן כהלכה, בשקט, בצניעות, בענווה וללא יוהרה. אנו נמשיך ללוות ולתמוך במועדון "רצי הזורע" ובמרוץ "סובב עמק" גם בשנים הבאות. חברת "מיזונו" ישראל תומכת במספר מועדוני ריצה בישראל ואנו רואים חובה לעשות כן על מנת לקדם את תרבות הספורט בישראל.

לפרטים על מועדון רצי הזורע לחץ כאן

לפרטים על מירוץ סובב עמק 2011 לחץ כאן

לפרטים על מיזונו לחץ כאן

קישורים: ריצה, מרתון, מרוץ




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג