שירותי מידרוג חדשים בשוונג

רשת חברתית היא קבוצה של אנשים שמתקיים ביניהם קשר. רשתות חברתיות כוללות קבוצות של חברים, משפחות, מפלגות פוליטיות, איגודים מקצועיים, וכדומה.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


רשת חברתית היא קבוצה של אנשים שמתקיים ביניהם קשר. רשתות חברתיות כוללות קבוצות של חברים, משפחות, מפלגות פוליטיות, איגודים מקצועיים, וכדומה.

מאת:מערכת שוונג


לרשתות חברתיות יש תפקיד חדש ומתחזק כתוצאה מהופעתה של רשת האינטרנט. רשתות חברתיות יכולות להישען על רשתות אלקטרוניות, ואז יש להן תכונות מיוחדות. יש יישומי אינטרנט המנצלים את קיומן של רשתות חברתיות ומעצימים את השפעתן. לרשתות יכולה להיות תרומה בתהליכים החשובים לפרט, כמו מציאת עבודה, בן זוג, שותף עיסקי או איתור מומחיות נדירה ונחוצה.
(מתוך ויקיפדיה)

מאז עצם קיומו, חרטנו אתר שוונג על דגלו להיות המוביל.

מובילים בתכנים
מובילים באירועים
וכמובן מובילים בחידושים.

על מנת לשפר את חווית הגלישה שלכם ולעמוד בסטנדרטים של טובי האתרים בעולם. הוספנו עבורכם הגולשים שני כלים טובים וחזקים- הפייסבוק וגוגל 1+

המליצו לחברים שלכם באמצעות גוגל 1+שתפו את החברים שלכם בפייסבוק


שני הכלים נותנים לכם הגולשים את האפשרות לדרג, להמליץ ולשתף חברים אחרים בנוסף לטוקבקים שכבר יש באתר ומופיעים בסוף כל כתבה. ההמלצות שלכם ייגרמו לכך שיותר חברים שלכם יוכלו להיחשף לתכנים איכותיים בצורה קלה.

ככל שתשתפו יותר תכנים, כך חבריכם יוכלו להיחשף ביתר קלות לתכנים איכותיים!


פייסבוק


פייסבוק היא כיום הרשת החברתית הגדולה בעולם עם מעל ל- 600 מיליון חברים! בסוף כל כתבה בשוונג ניתנת לכם הגולשים ללחוץ על כפתור אהבתי וכן באפשרותכם להוסיף תגובה אישית לכתבה. התגובה ו/או הלחיצה על כתפור אהבתי יופיעו על "הקיר" האישי שלכם בפייסבוק וכך כל חבריכם יוכלו לראות על מה אתם ממליצים ובכך להיחשף לתכנים איכותיים.

השירות מצריך חשבון Facebook- ליצירת חשבון
לחצו כאן


גוגל 1+


גוגל היא מנוע החיפוש הגדול בעולם. לאחרונה השיקה גוגל שירות חדש המאפשר לכם לדרג את התכנים שאתם קוראים. כל מה שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ה 1+ בראש הכתבה או בסופה. מה שקורה זה שכאשר חבריכם יחפשו בגוגל אחר נושא מסוים הם יוכלו לראות מי צחבריהם המליץ על כך ובעזרת השירות לדעת עד כמה איכותי התוכן אותו הם מבקשים לקרוא.

השירות מצריך חשבון דואר ב- GMAIL רגיל- ליצירת חשבון לחצו כאן

סרטון הסבר באנגלית אודות גוגל 1+




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג