שוונג-תג, חידוש עולמי – איתור תמונות במרוצים

הקץ לחיפוש הסזיפי של תמונות מאירועי ספורט באתרי האינטרנט. מהיום כל שעליכם לעשות הוא להקליד את קוד מספר החזה האישי וכל תמונתיכם יופיעו באלבום מרוכז בעמוד הפייסבוק שלכם. אל דאגה, ניתן להמשיך ולשוטט בין תמונות יתר המשתתפים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הקץ לחיפוש הסזיפי של תמונות מאירועי ספורט באתרי האינטרנט. מהיום כל שעליכם לעשות הוא להקליד את קוד מספר החזה האישי וכל תמונתיכם יופיעו באלבום מרוכז בעמוד הפייסבוק שלכם.

אל דאגה, ניתן להמשיך ולשוטט בין תמונות יתר המשתתפים

מאת:מערכת שוונג

מהו זה בכלל הריבוע הזה ? QR CODE

יותר ויותר ריבועים מסתוריים מסתובבים בשנה האחרונה באמצעי המדיה השונים. שמו הרשמי של אותו ריבוע הוא QR CODE וקל לזהותו על פי מבנהו – ריבוע אחד גדול בצבע שחור לבן עם 3 ריבועים בפינות.  אותם ברקודים נועדו להעברת המשתמשים מהעולם הפיזי לעולם הדיגיטלי, הם משמשים את בעלי הטלפונים החכמים ושאר גאדג'טים מתוחכמים והשימוש בהם נעשה באמצעות סריקת הקוד  בסיוע אפליקציית סריקה פשוטה. טכנולוגיית הברקודים המרובעים עושה צעדיה הראשונים גם בעולמות הספורט והמרוצים בזכות פיתוח משותף של סטארט-אפ ישראלי עם חברת שוונג.






רץ עם מספר החזה וברקוד השוונג-תג לצידו



החידוש הישראלי: שוונג-תג


פיתוח ישראלי חדשני בשם שוונג-תג, מאפשר צילום הברקודים במצלמה דיגיטלית פשוטה (לא רק מהנייד), העלאת התמונות למערכת ייחודית המאפשרת איתור התמונות באמצעות הקלדת הקוד, יצירת אלבום תמונות אישי ופרסומו בפייסבוק.
 מה הדבר נותן? למארגן האירוע זה מאפשר קטלוג תמונות באופן יעיל וקל ולמשתתף זה מאפשר מציאת תמונות באופן מהיר לאחר האירוע והורדת אלבום, עם תמונות המשתתף בלבד, לפייסבוק, כך שניתן בקלות גם לשתף חברים ואוהדים. לאחרונה, שוונג החלה להשתמש בשוונג-תג, באירועי ספורט, לתייג משתתפים. בצליחת והקפת הכנרת ניתנו למשתתפים גלויות שוונג-תג עם ברקוד ייחודי. לאחר שהצטלמו איתו הם יכלו לאתר בקלות את תמונותיהם לאחר שהתמונות נטענו למערכת ונסרקו לזיהוי הברקודים. כל שהיה, על המצולם, לעשות הוא להקליד את הקוד האישי על גבי הגלויה המורכב מאותיות ומספרים ואז אלבום שוונג-תג ממותג נוצר בפייסבוק האישי לשיתוף עם כל החברים.


מספר החזה של "מרוץ המדרגות של כלל בריאות עזריאלי" עם ספרת המשתתף וברקוד השוונג-תג בשחור לבן בפינה ימנית למטה.
קוד שוונג-תג ייוחדי למשתתף מופיעה מתחת לברקוד


במרוצי סופהשבוע הקורב מרוץ המדרגות של כלל עזריאלי ומרוץ אייל , המשתתפים מקבלים מספר חזה של שוונג-תג עם מספר המשתתף, עליו גם מודפס ברקוד השוונג-תג הייחודי למשתתף. במהלך האירוע מצלמים את המשתתפים וכל שיש לעשות בסיום האירוע זה לשמור את מספר המשתתף עם הברקוד, להקליד את הקוד אישי באתר שוונג (או באתר הפעילות), כמו שעושים עם הגלויות ובסוף התהליך מקבלים אלבום ממותג של שוונג-תג בפייסבוק האישי – לשיתוף עם כל החברים.


כל מה שנותר הוא לחייך הרבה כשאתם משתתפים באירועי הספורט ולקבל את התמונות באופן מהיר וקל ישירות לפייסבוק שלכם.

רוצים לראות איך זה עובד באמת – כנסו לעמוד https://www.shvoong.co.il/pic/ והקלידו את הקוד cll1


מספר החזה של "מרוץ אייל" עם מספר המשתתף וברקוד השוונג-תג בצד ימין למטה





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג