שוונג שופ השבוע

במדור זה נסקור מדי שבוע את המוצרים החדשים שהגיעו לשולחן המערכת, התייצבו על המדפים ועליהם אנו ממליצים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

במדור זה נסקור מדי שבוע את המוצרים החדשים שהגיעו לשולחן המערכת, התייצבו על המדפים ועליהם אנו ממליצים

מאת:חנן הראל

בקבוקי Arcosteel


מי לא מכיר את מוצרי Arcosteel? סירים, מחבתות, ועוד מגוון כלים איכותיים למטבח. עכשיו מצטרף למשפחה בקבוק שתיה מנירוסטה שהותאם, בין היתר, לספורטאים.

יתרונותיו: ראשית כל, ידידותי לסביבה – הבקבוק נועד לשימוש חוזר וחוזר ואינו מתווסף ל 500 טון מיותרים של בקבוקי פלסטיק המושלכים מידי שנה.
חזק הבקבוק עשוי 18/8STAINLESS STEEL – פלדת אל חלד (נירוסטה) חזקה במיוחד. מאותו החומר מייצרים, בין השאר, כלי בישול מקצועיים, חזקים ועמידים לשנים רבות בשימוש מאסיבי.
וחשוב מכל, בטוח ובריא – בקבוקי AQUASTEEL מיוצרים מנירוסטה המיועדת למזון ולכן אינם משחררים כימיקלים מזיקים לתוך המשקה כמוBPA הנמצא בבקבוקי שתיה מפלסטיק.

הבקבוקים מגיעים במגוון צבעים ועם 3 פיות שונות, שהופכות אותם שימושיים לכל המשפחה:
1. לספורטאים- עם פיה רחבה יותר ועם אבזם לתליה על הבגד.
2. ( Arcosteel  2 ) לילדים עם תג לרישום השם

3. לתיק ולשימוש יומיומי – עם פקק נוסף אטום ללא פיה, בנוסף לפקק השתייה.
גודל הבקבוק 750 מ"ל.
מחירם בחנויות 45-55 שקלים.
ניתן לרכוש אותם גם ב"ארקוסטיל קיטשן"- שוק הנמל, נמל ת"א, ובחנויות המובחרות.


Wahoo Fitness

הופך את האייפון שלך למחשבון ריצה, מחשבון רכיבה ו/או שעון דופק.


הטלפון הנייד החכם הפך כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. עכשיו בעזרת חיישן ה Wahoo Fitness ומגוון האביזרים הנלווים, הוא הופך להיות גם שעון דופק ומחשב ריצה או רכיבה, ותופס מקום של כבוד בחיינו הספורטיביים. מכשירי Wahoo Fitness מחברים אלחוטית את ה- IPhone למגוון חיישני אימון כמו רצועת דופק, מד צעדים, מד סיבובי רגליים וכדומה. שילוב אביזרי Wahoo Fitness באיפון (IPhone) שלך, בעזרת האפליקציות המתאימות, יציג בזמן אמת את ביצועיך תוך כדי ריצה או רכיבה.

חברת Wahoo Fitness האמריקאית פיתחה חיישן (Wahoo Key) המתחבר למכשיר הבאיפון ,
וקולט נתונים מכל חיישני האימון הפועלים בטכנולוגית השידור ANT+, ובכללם רצועות דופק, מדי צעדים, מדי סיבובי רגליים, מדי וואטים ועוד. טכנולוגית השידור ANT+ נמצאת, בין היתר, בשימוש בשעוני GARMIN, כך שאם יש לכם רצועת דופק או מד סיבובי רגליים (cadence) של GARMIN , תוכלו לקנות את החיישן בלבד והנה לכם שעון ריצה ו / או רכיבה מושלם, התומך בכמאה אפליקציות שונות. למוצר מספר יתרונות בולטים לרצים ורוכבים מתחילים ומנוסים כאחד. לרץ ולרוכב המתחיל – אפשרות לקבל שעון איכותי ומדיוק המודד את המרחק באמצעות טכנולוגייתGPS , במחיר של שעון דופק בסיסי.

לרץ ולרוכב המקצועי – אפשרות להשתמש באביזרים קיימים (מד דופק, מד קדנס, מד וואטים),
מסך תצוגה ענק כמותו אין לשום שעון או מחשבון דרך אחר. ובנוסף, אפשרות בחירה בין עשרות אפליקציות, כך שניתן לבחור באפליקציה המתאימה בדיוק לסוג הספורט ולאופי הספורטאי.

מחירו של החיישן הבסיסי Wahoo Key) 389) שקלים וניתן לקנותו בשוונג שופ
 


משקפי PROGEAR EYEGAURD

מוצר חדש, מעוצב ופונקציונאלי לעוסקים בספורט, המשלב משקפי ראייה עם אביזר ספורטיבי ראוי ונוח.

אנשי המשקפיים – המוצר הזה בשבילכם! כמה מכם שברו זוג משקפיים במשחק כדורסל, כמה פעמים "הכל קופץ" כשאתם רצים, כמה פעמים התעקמו לכם המשקפיים בגלל הקסדה בזמן רכיבת שטח… כעת נמצא הפתרון!

המוצר הזה מיועד לכל אחד ואחת מכם שרץ, רוכב, משחק, מתאמן ומרכיב משקפיים – כולנו מכירים את התחושה שהעולם קופץ עם המשקפיים, את המצבים בהם הקסדה של האופניים מסיטה את המשקפיים או לוחצת עליהם והראייה מתעוותת. חלקנו אפילו שברנו זוג משקפיים אחד או שניים במשחק כדורסל.

משקפי PROGEAR EYEGUARD בנויים כך שישארו על הפנים בכל מצב.
המשקפיים מתוכננים ברמה פונקציונאלית גבוהה ביותר – המסגרת עשויה פוליקרבונט דחוס (מסגרת חזקה מאוד וקלה!), רצועות גמישות עם סקוץ בסוף המוטות מבטיחות שהמשקפיים לא יקפצו או יפלו, ורפידות אף רחבות שמשמשות כבולמי זעזועים ומגני זיעה. וחשוב מכל: את העדשות המקוריות ניתן להחליף לעדשות אופטיות custom made על פי מרשם מהאופטומטריסט כמעט ללא הגבלה, וגם להפוך אותן למשקפי שמש אופטיים.

משקפיים לריצה תמיד היו עניין מסובך. אף אחד לא מאושר מהרעיון שהמשקפיים שהוא מרכיב במשרד עוברים התעללות של ריצה וזיעה שניגרת עליהם.PROGEAR EYEGUARD הוא המוצר שמאפשר לכם לראות היטב ולרוץ ולרוץ ולרוץ……
מה עוד?

למסגרת המשקפיים תקן 803-03 F מה-American Society for Testing and Materials, ארגון בינלאומי לתקנון חומרים לחברות ייצור, על מנת להקנות את הבטחת האיכות הגבוהה ביותר. המשקפיים, כמשקפי מגן, מצוידים בעדשות פוליקרבונט בעובי מרכזי של 3 מ"מ ואיכות אופטית גבוהה ביותר על פי תקן ההגנה האירופאי למשקפיים 166 EN. משקפי PROGEAR EYEGUARD מומלצים ביותר להגנה מקסימלית על העיניים מפני פגיעות כתוצאה מעיסוק בכדורסל, כדורגל, סקווש, רכיבה על אופניים וכד', גם למי שאינו זקוק למשקפי ראיה.

שוונג שופ משווקת באופן בלעדי חבילה הכוללת את המשקפיים והתאמתם על ידי אופטיקאי לספורטאי. החל בבחירת המסגרת, דרך בדיקת ראיה, הרכבה והתאמה אישית: משקפי ראיה ושמש לספורטאים


חנן הראל
הוא קניין בלתי נלאה וחובב מוצרים, במיוחד לספורט, המאמין באמרה "אני קונה משמע אני קיים"

יבואנים המעוניינים להשתתף במדור זה יכולים לפנות במייל לחנן: [email protected]




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג