שוונג שופ השבוע: Wahoo Fitness

מוצרי הכושר של Wahoo Fitness הפכו עם הופעתם לשותפים קרובים לפעילות הספורט שלי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מוצרי הכושר של Wahoo Fitness הפכו עם הופעתם לשותפים קרובים לפעילות הספורט שלי

מאת:חנן הראל


מוצרי הכושר של Wahoo Fitness הפכו עם הופעתם לשותפים קרובים לפעילות הספורט שלי.  יחד עם ערכת האופניים כבר הספקתי לגמוע אלפי ק"מ וערכת הריצה מלווה אותי למרתון ת"א. עכשיו, עם המעבר שלי לאייפון 4S , החליטו בחברה להשיק ערכה המנצלת את תקן השן הכחולה(Bluetooth) היחודי של ה- 4 S יתכן ולהחלטה זו לא היה קשר אליי אך זה לא ימנע ממני לחשוב כך.

הערכה מייתרת למעשה את החיישן הנדרש בדגמים הקודמים הוא למעשה רצועת דופק ככל הרצועות המשדרת את הדופק למכשיר האייפון בטכנולוגיית Bluetooth.

רצועת דופק Blue HRM הינה הראשונה בעולם שמתחברת בטכנולוגיית Bluetooth למכשיר iPhone 4S ושאר מכשירי הסלולר החכמים בעלי טכנולוגיית Bluetooth Ready. בשילוב של אפליקציות הספורט של Wahoo Fitness הופך מכשיר ה – iPhone האישי משעון ספורט ומחשב רכיבת אופניים מקצועי והכל במכשיר אחד!

Wahoo Blue HRM מתחבר באופן אלחוטי ל – iPhone 4S ללא צורך במתאמים ומספק בזמן אמת נתוני לב ודופק שמוצגים בדיוק רב על גבי האפליקציות הרבות (100 בסך הכל).


רצתי עם הרצועה במשך שבוע ובמקביל עם GARMIN 310XT. ביקשתי לבדוק את הדיוק של מד הדופק. כשהעברתי את הנתונים למחשב ובצעתי השוואה גיליתי שמד הדופק מדויק ותואם את הקריאה של שעון הדופק. הספקתי לרוץ עם הרצועה יחד עם אחת האפליקציות את חצי מרתון ברוקס – מרתוניה. הנתונים שהציג השעון במרחק ובזמן תאמו את המדידה הרשמית. תוסיפו לזה את המוזיקה האלקטרונית שבקעה מאותו מכשיר וסיום בתוצאה טובה עבורי.

המכשיר מיועד לרצים שמחפשים פתרון זול להכנס לעולם הדופק וגם לרצים מאומנים יותר והנה אני המתנהל בעולמנו כבר 7 שנים עם שעון דופק שהוחלף באביזר הזה ההוכחה לכך.

מחירו של האביזר – 399 ש"ח והוא נמכר
בשוונג שופ.
 
ויש גם חבילה מושלמת הכולל את הנרתיק הנוח בעולם. בתוספת 100 ש"ח  – כאן

15.2.2012







חנן הראל – קניין בלתי נלאה וחובב מוצרים, במיוחד לספורט, המאמין באמרה "אני קונה משמע אני קיים"

יבואנים המעוניינים להשתתף במדור זה יכולים לפנות במייל לחנן: [email protected]


 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג