שוונג שופ השבוע: IQMASSAGER

השבוע - IQMASSAGER. מוצר שנכנס למשרדי בסערה והוצמד מיד לערכת התחרויות שלי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

השבוע – IQMASSAGER. מוצר שנכנס למשרדי בסערה והוצמד מיד לערכת התחרויות שלי

מאת:חנן הראל


ה- IQ MASSAGER הינו מכשיר חדשני היוצר גירוי חשמלי על העור וגורם לתחושה של זרמים. כאשר ה- IQ MASSAGER נמצא על השריר הוא גורם לכיווץ השריר בקצב שונה במנגנון שנקרא ELECTRICAL MUSCLE STIMULATION –  EMS. בעברית- גירוי חשמלי לשריר. התחושה בתחילה מוזרה ולא מוכרת אך אינה מסוכנת ויעילה כטיפול רפואי ולשחרור השרירים.

בעוצמה גבוהה – הזרמים גורמים להפעלה לא רצונית שרירים:

ההתאוששות מאימון עצים הינו ע"י פעילות מתונה של כיווץ והרפיה של השריר אשר גורמים לסילוק חומרי פסולת והורדת החומציות בשריר וע"י כך להורדת הטונוס השרירי(הרפיה).
כיווץ תוך כדי תרגילי חיזוק, גורם להפעלה של סיבי שריר נוספים ורבים יותר מאשר תרגול ללא המכשיר, לכן מתאפשר חיזוק יעיל יותר.

השימוש בזרמים ברפואה החל בסוף שנות ה – 70 . מכשירים אלו נמצאים בשימוש במכוני פיזיותרפיה, במרפאות ספורט, בחדרי לידה (משמש כמפחית כאב בלידה) ובמרפאות כאב והינו מגובה במחקרים רפואיים רבים המוכיחים את יעילותו.

הזרם גורם לתחושה של נימול המועבר למוח על ידי עצב תחושתי. העצב התחושתי עובר מהעור לחוט השדרה וגורם לחסימה ומיסוך העצב שמעביר כאב ע"י חסימת מעבר הכאב ושחרור משככי כאב טבעיים (דמויי התרופה מורפין) בחוט השדרה ובמוח.
כיווץ תוך כדי תרגילי חיזוק, גורם להפעלה של סיבי שריר נוספים ורבים יותר מאשר תרגול ללא המכשיר, לכן מתאפשר חיזוק יעיל יותר.

המכשיר בגודל של נגן מוזיקה ולכן מאוד נוח לקחת אותו לתחרויות ולהשתמש בו מיד בתום התחרות. המכשיר מגיע עם 2 יציאות וזוג אלקטרודות המאפשר טיפול ב-4 נקודות בו זמנית (או טיפול זוגי לרומנטיים שביננו) המכשיר נטען ומספיק לפי היצרן לחודש של שימוש ממוצע.

מחיר –  449 שקלים.
נמכר בלעדית און ליין בשוונג שופ.

במרוץ עין גדי  ה- IQ MASSAGER  יעמוד לרשות המשתמשים בעמדה לניסוי המוצר.

IQ Massager







חנן הראל – קניין בלתי נלאה וחובב מוצרים, במיוחד לספורט, המאמין באמרה "אני קונה משמע אני קיים"

יבואנים המעוניינים להשתתף במדור זה יכולים לפנות במייל לחנן: [email protected]





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג