שוונג שופ השבוע: סיאם סאונה

סיאם סאונה הינה מערכת סאונה רטובה לשימוש ביתי ואישי הסאונה מורכבת מאוהל קשיח חסין מים, ממבנה אלומיניום וסיר אדים. היא קלה מאוד להרכבה ואפילו ניתן לקפלה ולאחסנה בקלות, משקלה כ - 5 ק"ג בלבד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

סיאם סאונה הינה מערכת סאונה רטובה לשימוש ביתי ואישי הסאונה מורכבת מאוהל קשיח חסין מים, ממבנה אלומיניום וסיר אדים. היא קלה מאוד להרכבה ואפילו ניתן לקפלה ולאחסנה בקלות, משקלה כ – 5 ק"ג בלבד

מאת:חנן הראל


בפעם הראשונה שהמכשיר הזה נכנס אליי לבית צחקתי. מין קופסא מלבנית מוזרה. שאם לא היו אומרים לי מה היא לא הייתי מנחש שהדבר הזה הוא סאונה שעוד רגע תפעל בסלון שלי מול הטלוויזיה. אחרי ניסיון ראשון כבר פחות הצטערתי על הזמן שהשקעתי בלהכיר את הקופסא הזו. תגובתי הייתה " זה אשכרה עובד".

תהליך ההתאהבות והאימוץ למשפחה הושלם אחרי כמה ריצות ארוכות וכואבות שהסאונה כמו כל סאונה פשוט משחררת, רק שזו נמצאת אצלי במרפסת ומוכנה ומזומנה לרומן חפוז של לפני העבודה. אומנם אנחנו בחרנו לבחון אותו באספקט של ספורטאים ולהביא אותו כמוצר משלים לרצים, רוכבים ושאר מתעמלים אך הוא לגמרי מכשיר לכל המשפחה.

הסאונה הרטובה מסייעת ומרפה רקמת שריר. שהייה בסאונה רטובה יכולה להוות טיפול בבעיות נשימה ולמעשה היא מדמה אינהלציה, היא גורמת להרחבת כלי הנשימה ועוזרת בתפקודי הריאות. כך שגם בימי הצינון אם נותרו כאלו הוא יכול לסייע.

יחד עם הפינוק וההנאה לסאונה סגולות בריאותיות רבות, מעבר להנאה היא משפיעה על מנגנוני הגוף. העיקרון הוא בהעלאת חום הגוף והפעלת המנגנונים האחראים לויסות, עליית חום הגוף גורמת להרחבת מערכת כלי הדם. הרזיה ומיצוק העור הוא אחד התפקידים המרכזיים של הסאונה. חצי שעה בסאונה שוות ערך ל 2 ק"מ ריצה.

סילוק הרעלים וטיפוח העור – תהליך ההזעה המוגברת עוזר לגוף להיפטר מהצטברות רעלים וחומרים מזיקים ומעניק לגוף חיוניות ולעור מראה צעיר ובריא. תהליך ההזעה המוגברת גורם לצריכת נוזלים מוגברת וע"י כך מאפשר שיפור בטיהור הפנימי של הגוף ודרכי השתן.

בתום השימוש ובתוך 2 דקות המכשיר מתקפל, מונח במחסן ומונע את זעמה של האישה (שגם היא כבר משתמשת בו).

המכשיר בטוח לשימוש ונושא תו תקן של מכון התקנים הישראלי.

המכשיר ניתן לרכוש תמורת 2499 ש"ח – כאן

אפשר גם לקבל הובלה עד הבית, הרכבה והדרכה בתוספת תשלום.


7.3.2012







חנן הראל – קניין בלתי נלאה וחובב מוצרים, במיוחד לספורט, המאמין באמרה "אני קונה משמע אני קיים"

יבואנים המעוניינים להשתתף במדור זה יכולים לפנות במייל לחנן: [email protected]







אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג