שוונג שופ השבוע: נעלי ריצה, מכשיר עיסוי ואופני עיר

מדי שבוע נציג לכם את המבצעים הנבחרים של שוונג שופ, החנות של אתר שוונג. השבוע נעלי PureProject של חברת ברוקס (brooks), מכשיר עיסוי - Tiger Tail וגם אופני עיר פיטנגו, פשטות ונוחות בהתאמת צבעים אישית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מדי שבוע נציג לכם את המבצעים הנבחרים של שוונג שופ, החנות של אתר שוונג. השבוע נעלי PureProject של חברת ברוקס (brooks), מכשיר עיסוי – Tiger Tail וגם אופני עיר פיטנגו, פשטות ונוחות בהתאמת צבעים אישית

מאת:חנן הראל

PureProject מבית ברוקס (brooks)

מספרם הרב של נעלי הריצה המתחרים על המקום בארון מאיימות לא אחת על שלמות מערכת היחסים בה נמצא כותב שורות אלו. כך שכל נעל חדשה המגיע לסקירתו מתקבלת בחשדנות ואינה עוברת באופן אוטומטי לשכון לצד אחיותיה. תוסיפו לזה את התחושה אותה אני חולק לאחרונה עם רעיי הרצים שחברות הנעלים השונות לא מביאות בשורה טכנולוגית אמתית ובמקומם מציעים שינויים קוסמטיים בדמות כמה גרמים פחות וצבע חדש המלווה במסע יחסי ציבור שאמור לשכנע אותנו שהנה הנה אני הולך לשבור שיא מרתון או לכל הפחות לרדת מ- 3 בקלילות בעזרת הנעל. והנה מגיעה נעל שהיא חלק מפרויקט כפי שמכנים את הסדרה בברוקס שלמרות ההבטחה הסמויה בשורות הקודמות לא להתמקד ביופי אלא באופי אני נאלץ לציין את הצבעוניות שוברת השגרה אליה התרגלנו בנעלי ריצה.

עכשיו משהתפעלתי מהצבע אני יכול לסקור את 5 הטכנולוגיות השונות שהוטמעו בסדרת הנעלים הזו ואלו הם:
1. מבנה הבוהן הנפרדת – הלכה למעשה משחרר את הבוהן לפעול כיחידה עצמאית ובכך מגייסת את שיווי המשקל הטבעי שלך ומאפשר דחיקה חזקה יותר.
2. מבנה אנטומי – עיצוב המתבסס על תבנית מוקפדת ביותר מבחינת המבנה האנטומי, מעניקה לכל נעל את ההתאמה והתחושה הטובה ביותר.
3. רצועת NAV – הרצועה האלסטית הזו עוטפת את החלק הפנימי של הנעל, במטרה להעניק תמיכה אמתית והתאמה של הנעל ככפפה לכף רגל.
4. סוליית הביניים של דגמי PureProject, שרוחבה רק 4 מ"מ, כוללת תערובת מושלמת בין טכנולוגית BioMoGo הירוקה של ברוקס לבין טכנולוגיית ה- DNA . בנוסף, מרופדת הנעל מבפנים בהתאמה אנטומית מושלמת לגברים ולנשים, לנוחות מרבית.
5. העקב הדק, המאפיין את דגמי ברוקס, מעודד מעבר של נקודות המגע קדימה ומיישר את מרכז כוח הכבידה שלך לזינוק אופטימאלי בכל צעד
הנעל שהגיע לשולחן המערכת כבר גמעה את הקילומטרים הראשונים בחייה ואחרי שהיא תחצה את קו מאה הקילומטרים תוכלו לקרוא את רשמיי מהטענת החדשה לכתר מקום בארון הנעליים.

להשיג בחנות היבואן ר.א.ן ספורט (המכתש 6 חולון) ובחנויות הספורט המובחרות באמת.
מחיר לצרכן: 750 שקלים


מכשיר עיסוי – Tiger Tail

לפעמים הפשטות והנוחות היא מה שהופכת מוצר לכזה שכובש את הלבבות. המכשיר הזה, שהפך להיות חברי הטוב ביותר הוא דוגמה מובהקת לכך. זהו מכשיר עיסוי מקצועי המתאים לשימושו של כל אחד המשמש לשחרור שרירים תפוסים, להתאוששות מפעילות עצימה ולשיפור גמישות וביצועים. המכשיר מיועד לטיפול בכל הגוף, כולל כאבי צוואר, כאבי כתפיים, כאבי גב תחתון, שרירים תפוסים, כפות הרגליים ועוד!

בין התועלות של המכשיר:

מסייע ב"חימום" השרירים יעיל לפני פעילות (ללא צורך במאמץ מיותר)
משפר את הגמישות בשריר למניעת פציעות מזרז את קצב ההתאוששות וחידוש מאגרי האנרגיה בשריר (זירוז סילוק חומצת חלב)משפר מהירות, כוח וסבולת שרירים
עוזר בהרפיית שרירים לאחר פעילות ומשחרר אזורים "תפוסים"
מפחית את תחושת העייפות והכאב בשריר לאחר פעילות מטפל בנקודות מעוררות כאב בשריר
הפחתת כאבים נקודתיים ומוקרנים לאזורים אחרים בגוף

עוד מידע ניתן למצוא באתר היבואן –activix
את המוצר ניתן להזמין באופן מכוון בלעדית באתר שוונג שופ ומחירו 199 שקלים.



אופני עיר פיטנגו
פשטות ונוחות בהתאמת צבעים אישית



יוזמות של צעירים, בייחוד כאלו שקשורים לאיכות חיים ולשימוש מושכל במרחב העירוני, תמיד ימצאו בית חם במדור של שוונג שופ. זה הוא המקרה עם שני הצעירים הישראליים, אילן הררי ואוריה לוי, שמצאו את השילוב המושלם של אופני עיר איכותיות לצד אופנה ועיצוב השניים שהקימו את המותג הקרוי ’פיטנגו‘ ושאבו את השראתם מרחובות לונדון, ניו יורק וסן פרנסיסקו אשר בהן אופני הגיר הנעול (פיקסי) והההילוך היחיד (סינגל ספיד) הצבעוניות הן חלק בלתי נפרד מן הנוף האורבאני.

פיטנגו – מותג אורבאני צעיר מציע אופני ההילוך היחיד בעיצוב אישי לתושב העירוני. בפיטנגו תמצאו חוויות משתמש נהדרת ודרך מיוחדת לביטוי עצמי. שלדת האופניים עצמה בנויה מברזל ומבטיחה שהם ישרדו יפה את תלאות הזמן. כיום כשאופניים, לפחות בעיר בה נכתבים שורות אלו (תל אביב תובב'א), הפכו הכרח.

מי שאוהב את עצמו ולו במעט, חפץ להגיע ממקום למקום בלי לאבד שנה מחייו בעצבי חניה ופקקים, כדאי לחפש כלי שתחזוקתו היא פשוטה. אופניים, בהם כמות האלמנטים שיכולם להתקלקל, להרעיש, להתעקם או השד יודע מה הוא קטן ואופניים ההילוך היחיד (סינגל ספיד) הם בדיוק הכלי הזה. מספרם של האופניים מסוג זה, באוכלוסיית האופניים, עולה בהתמדה ובקרוב כמו שלוחשים לי על האוזן ייוסד מרוץ אופני סינגל עירוני. את האופניים ניתן להרכיב כיד הדמיון הפרוע באתר www.bpitango.co.il וגם למצוא גלריית תמונות מרעננת שתיתן לכם רעיון על מה בא לכם ובנוסף תוכנת עיצוב מיוחדת בה תוכלו לעצב לעצמכם את האופניים שתמיד חלמתם עליהם. ישנו מגוון רחב של אופניים עירוניות אך אף מוצר אחר אינו מספק חווית רכיבה טהורה כמו בפיטנגו.

ניתן לרכוש את האופניים ב- אתר החברה או ב- Daa ברחוב החשמונאים בתל אביב.

מחיר לצרכן: 1300 שקלים


חנן הראל
הוא קניין בלתי נלאה וחובב מוצרים, במיוחד לספורט, המאמין באמרה "אני קונה משמע אני קיים"

יבואנים המעוניינים להשתתף במדור זה יכולים לפנות במייל לחנן: [email protected]




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג