שוונג שופ השבוע: מוצרי Nathan

מנשא אייפון לזרוע, חגורת ריצה 4 בקבוקונים וחגורת ריצה Gel Pak, כולם מבית היוצר של חברת Nathan, מחכים לכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מנשא אייפון לזרוע, חגורת ריצה 4 בקבוקונים וחגורת ריצה Gel Pak, כולם מבית היוצר של חברת Nathan, מחכים לכם

מאת:מערכת שוונג


חברת DAA, יבואנית מותגי העל Orbea, SHIMANO, PowerBar, XU2 ועוד, מייבאת גם את מוצרי הריצה וההליכה של חברת Nathan האמריקאית. בחרנו להתמקד בכמה מוצרים מהקו החדש: 

מנשא אייפון לזרוע

האייפון מחליק בקלות לתוך המנשא, ויושב בתא נפרד כך שהוא נשאר יבש גם כשהגוף מזיע. מסך המכשיר מוגן במגן פלסטיק, שמאפשר להשתמש בכל הפונקציות שלו גם תוך כדי ריצה: הכנסת אוזניות, הטענה, האזנה למוזיקה (הרמקולים חשופים) צילום במצלמה הקדמית והאחורית, וכמובן ניהול שיחה בנוחות.
ניתן להשיג במחיר השקה בשוונג שופ: כאן

חגורת ריצה 4 בקבוקונים
לקראת עונת המרתונים הבאה עלינו לטובה, זה הזמן לבחון את חגורת הבקבוקונים הזו. הנתונים: ארבעה בקבוקונים של 235 מ"ל כל אחד, כיס אחורי לג'לים וחטיפים (גדול דיו להכנסת מכשירי טלפון חכמים), רצועה אלסטית המתאימה לרץ הממוצע שבסופה תפס וולקרו רחב כדי לוודא שהחגורה לא קופצת, פנים הרצועה מרופד וסופג זיעה. 

בישראמן סמסונג 2012 החגורה, מלאה בבקבוקים, משקה איזוטוני, כדורי מלח, ג'לים וסנדוויץ' – הולבשה על איש ברזל מזדמן שרץ איתה את פרק המרתון. בתום התחרות סירב הברזלן להשיב את החגורה, והודיע שהוא מתכוון לקחת אותה לתחרות באוסטריה.
כל הטוב הזה רק ב-229 שקלים בשוונג שופ: כאן

חגורת ריצה Nathan Gel Pak
חגורת מותן קלילה ואוורירית המיועדת לנשיאת חפצים קטנים בזמן ריצה/הליכה. החגורה שטוחה ונצמדת לגוף, ונסגרת באמצעות קליפס עם רצועות להקטנה. בחגורה יש שני כיסים: כיס גדול לחפצים גדולים עם כיס פנימי שטוח למסמכים; וכיס קטן חיצוני עם פתיחת גומי גמישה – המיועד לג'לים או לגישה נוחה ל-iPod בזמן הפעילות.
המחיר: 119 ש"ח בשוונג שופ – לרכישה כנסו לכאן


לדף המוצרים של Nathan: כנסו לכאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג