שוונג שופ השבוע: ווסט זוהר, טייפ קינזיולוגי ומנעול

מדור הצרכנות השבוע של שוונג שופ מביא הפעם ווסט שיסייע בקור של הבוקר או הערב, מנעול לאופניים אותו כמעט בלתי אפשרי לפרוץ וסרט אלסטי המסייע בהתגברות על פציעות. את כל המוצרים אפשר לרכוש בשוונג שופ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מדור הצרכנות השבוע של שוונג שופ מביא הפעם ווסט שיסייע בקור של הבוקר או הערב, מנעול לאופניים אותו כמעט בלתי אפשרי לפרוץ וסרט אלסטי המסייע בהתגברות על פציעות. את כל המוצרים אפשר לרכוש בשוונג שופ

מאת:חנן הראל

ווסט חוסם רוח של חברת מיזונו


ריצות הבוקר המתארכות, כהכנה למרתון ת"א והקור שכך נדמה מכה השנה ביתר שאת, הביאו אותי לחפש מעט חום ואהבה במחיר קטן. אחרי שכיתתי את רגליי, בין היבואנים השונים, הגעתי לחברים במיזונו ולווסט הכל כך שימושי. הוא נותן לי את השקט הנפשי בזמן הריצה, לפנטז על איך אני משיג את התוצאה שאני מבקש מעצמי ולא על כמה קר לי. מעבר לאלמנט, הנוחות וההרגשה הטובה, קור מוריד את היכולת שלנו לתפקד. אומנם אין חשש למצב היפותרמיה מסכן חיים אבל הקור יכול לגרום לירידה במוליכות העצבים ולתחושת הרדמות בגפיים, קואורדינציה לקויה ואולי אף ירידה בריכוז ובלבול. הווסט מספק הגנה על החזה שהוא החלק שהכי חשוף לקור בגופנו ובכך מאפשר מהלך אימון תקין.

מה עוד אפשר לספר עליו? בעוד שבצדו הקדמי הוא חוסם רוח בצדו האחורי ישנה רשת מאווררת שתמנע מכם להתבשל בתוכו. משקלו של הווסט מעט יותר ממאה גרם כך שבמהלך הריצה הוא אינו מורגש על הגוף ואם פתאום השמש זורחת ניתן להסירו ועדיין לא להתבאס שצריך לסחוב בגד כבד.

הווסט מופיע ב- 3 צבעים. שחור, כתום וצהוב, בתוספת פס זוהר. שני הצבעים האחרונים אף מגבירים את נראות.

המחיר רק 199 שקלים אצלנו בשוונג שופ.

לקנייה


מנעול U עם כבל לקשירת הגלגל או האוכף מבית KRYPTONITE


כל מה שחברת KRYPTONITE עושה זה לדאוג שאופניים יישארו של בעליהם. קריפטונייט הוא החומר שלסופרמן הוא לרועץ לכם הוא לנחמה. קריפטונייט לוקחת ברצינות את הנושא ההגנה על אופניים מתוך הבנה שאופניים משמשים ככלי תחבורה מרכזי בחיי בעליהם. היא פועלת כבר למעלה מ- 40 שנה ופורסת את הגנתה על אופניים ב- 50 מדינות שונות. אגב אם מחפשים בגוגל את הביטוי (באנגלית) "מנעול האופניים הטוב ביותר" מגיעים לסקירות אובייקטיביות של מוצרי החברה שנעשו על ידי מגזינים נחשבים וכולם תואמים את תוצאת החיפוש.

קריפטונייט מחזיקה למעלה מ- 70 אישורים, ממעבדות שונות,
המשמשות את חברות הביטוח על מנת לקבוע את מחירי הפוליסות לביטוחי אופניים. קבלת אישור ממעבדה כזו משמעותה הוזלה במחיר הביטוח אותה מציעה החברה ללקוחותיה (מעניין מתי חברת ביטוח ישראלית תרים את הכפפה ותציע ביטוח אופניים המשמשות ככלי תחבורה על בסיס המדדים של עמיתיהם בעולם) אישור כזה משדר לכולם, גם לגנבים החביבים שהמנעול הרוויח ביושר את הזכות להגן על האופניים.

המנעול המדובר מגיע ברוחב של 9 ס"מ ואורך של 18 ס"מ מספיק בשביל לקשור את השלדה לעמוד ממוצע. למנעול מתווסף כבל באורך 120 ס"מ המאפשר לקשור את הגלגלים בקלות למנעול. המנעול עצמו עשוי מפלדה מעובי 13 מ"מ ועמיד בפני פריצה באמצעים ידניים, כך שלא ניתן לפרוץ אותו באמצעות מספרי תיל (תוכי) המשמשים גנבי אופניים. המנעול עצמו הוא מנעול דיסק העמיד בפני קדיחות ויש לו מיליון וחצי קומבינציות שונות של מפתחות. המנעול מגיע עם 3 מפתחות, אחד מהם הוא גם פנס. בנוסף ניתן לבצע רישום של המפתח באתר החברה ובמקרה הצורך להזמין באופן מכוון מפתחות נוספים. המנעול מגיע עם תפס חיבור לאופניים ומחירו 268 שקלים.

לקנייה


SYNTHETIC טייפ קינזיולוגי חדש מבית KT TAPE

הטייפ הקינזיולוגי הפך בשנים האחרונות לאביזר חובה לאתלטים. די להציץ בנקודת הזינוק של כל טריאתלון ממוצע וברצועות "המשונות" והצבעוניות האלו שעל גופם של המשתתפים, על מנת לקבל מושג עד כמה הטייפ הזה כבש את עולם הספורט. עכשיו מגיע מוצר חדש מבית קיי טי טייפ, שהיא החברה המובילה בארץ (כמו בעולם) בתחומה.  הטייפ, שכפי שמעיד עליו שמו, הוא סינתטי. וכפי שמספר אתר היבואן הוא הטייפ הסינתטי הראשון בעולם דבר שמעניק לו עמידות מוחלטת למים. עובדה ההופכת אותו שמיש יותר לכל העוסקים בטראתילון. חסל סדר יציאה מהמים כשקצוות הטייפ מדלדלות. שניתן גם להתקלח אתו ללא חשש ולהשאיר אותו על הגוף עד חמשה ימים.

הטייפ מגיע ברצועות חתוכות מראש, באורך 25 ס"מ בחברת הטייפים מצאו כי זה הוא האורך הנכון לכל סוגי החבישות ומצוין לרוב האזורים בעלי גודל סטנדרטי בגוף (ברכיים, קרסוליים, גב תחתון, צוואר ועוד) הסליל עצמו באורך 5 מטרים ומכיל 20 רצועות. בנוסף, המוצר מגיע במיכל אכסון פלסטי לשמירה על איכות הטייפ לאורך זמן. הטייפ הזה מגיע בשמונה צבעים שונים ובניהם ירוק זוהר, כתום, צהוב וכחול .

מדובר בטייפ מקצועי המתאים לביצועים מקסימאליים שמסוגל להחזיק מעמד בתנאים הקשים, הרטובים והמאתגרים ביותר. הטייפ תוכנן ועוצב לספורטאים הרציניים שביניכם. אגב, ספורטאים רציניים, KT TAPE SYNTHETIC הוא הטייפ הרשמי של קרי וולש – פעמיים מדליסטית זהב אולימפית כדורעף חופים.

המוצר יתחיל להימכר בתוך שבועיים ומחירו יעמוד על 169 שקלים.

למוצרי קיי טי טייפ בשוונג שופ


07.12.2012



חנן הראל – קניין בלתי נלאה וחובב מוצרים, במיוחד לספורט, המאמין באמרה "אני קונה משמע אני קיים"

יבואנים המעוניינים להשתתף במדור זה יכולים לפנות במייל לחנן: [email protected]




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג