שוונג שופו השבוע: אקספו ישראמן סמסונג 2012

המדור נצבע בצבעי ישראמן סמסונג 2012 וסוקר את המציגים בתחרות, שיתפרסו החל מיום רביעי בחזית מלון רויאל גארדן באילת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המדור נצבע בצבעי ישראמן סמסונג 2012 וסוקר את המציגים בתחרות, שיתפרסו החל מיום רביעי בחזית מלון רויאל גארדן באילת

מאת:ilana


ארזתם את המזוודה, על השפתיים מתנגן שירו של ירון לונדון "בואי לאילת", עכשיו נותר רק להגיע מוכנים לשפע שיציגו החברות שתומכות בישראמן 2012:


1. אדידס 
 נותנת חסות הספורט הראשית של התחרות שאין צורך להציג את פועלה ואת מוצריה. החברה תציע במתחם האקספו את מוצרי החברה במחירים מיוחדים. 

2.  sepa  – נותנת חסות לציוד המים לישראמן. החברה המקצועית ביותר בישראל לעולמות המים, בניהולו של איש הברזל עמית לוי, מתגאה בהיותה מפעל הייצור הישראלי היחידי בארץ בענף הצלילה ויצרנית הביגוד היחידה לכל ענפי ספורט המים, בטווח רחב של דגמים ומידות ועוביים. אנשי SEPA הם זאבי ים אמיתיים, יוצאי שייטת ויחידות מובחרות, צוללים מקצועיים, מדריכי צלילה, גולשים, טריאתליסטים ואנשי ספורט ימי שאהבת הים בדמם. בדוכן ספא באילת ימכרו מוצרי החברה השונים.

3. KT TAPE +MEDIX 
 מדיקס נותנת את המעטפת הרפואית לתחרות הישראמן. החל מיום רביעי יהיה ניתן לקבל יעוץ בדוכן החברה במתחם האקספו וחבישות באמצעות הטייפ פורץ הדרך של חברת KT TAPE. אחרי התחרות יעזרו המסז'יסטים של מדיקס למשתתפים להשתחרר. 

4. חברת DAA 
– היבואנית של המותגים "שימנו" ו"פאוור באר" היא אחת מחברות הספורט הוותיקות בישראל. חברת DAA תקים שני דוכנים באילת. בדוכן "שימנו" תינתן תמיכה טכנית לאופניים של המשתתפים. בדוכן "פאוור באר", הצמוד לדוכן שוונג שופ, יהיה ניתן לרכוש את כל מוצרי החברה במחירים אטרקטיביים. 

5. פוטבלאנס 
 חברת פוטבאלאנס בע"מ היא חברה פינית שהוקמה בשנת 2003. מטרתה היא לשפר את איכות החיים והבריאות באמצעות פיתוחים חדשניים שנועדו לשדרג בצורה ניכרת את איכות ונוחות ההליכה, הריצה, הניתור והטיפוס. חברת פוטבאלנס תציע לכם בדוכן שלה בדיקה בחינם של כף הרגל ויעוץ בכל הקשור לבריאות כף הרגל. 

6. תמיר כפיר 
 כפיר הוא אורטוטיסט ופרוטוטיסט בעל ניסיון מצטבר של 15 שנים בתחום האורטופדיה. בשיטה מיוחדת שפיתח לבניית מדרסים במיוחד עבור אתלטים ועבור אנשים העוסקים בספורט הנקראת Dynamic Motion Control, מיוצרים המדרסים מחומרים מייצבים העוזרים לייצוב כף הרגל במגע עם הקרקע ומקלים על העומס בעמידה ממושכת. 

7. גרמין ישראל 
 חברת שעוני הדופק הטובים בעולם תציג את מגוון השעונים שלה ותציע מחירים אטרקטיביים למשתתפי התחרות. 

8. ITSports – אבחון פיזיולוגי ויעוץ מקצועי. אימונים ותחרויות משנים את מצבנו הגופני ודורשים מעקב פיזיולוגי אמיתי, המספק מידע נרחב אודות הסתגלות גופנו לאימונים. מידע זה מאפשר אופטימיזציה של תהליכי האימון וההתאוששות, שיפור תמידי בביצועים ומניעת פציעות.

9. MOLON LABE 
 חברת ביגוד הפרימיום לספורטאים. מלון לבה היא הספונסרית של נורמן שטנדלר, אורח בישראמן 2012, שגם יחתום על מוצרי החברה בדוכן שוונג ביום חמשי. 

10.Skins  יצרנית בגדי ה-Compression הטובים בעולם. סדרת בגדי לחץ לריצה, רכיבה וטריאטלון המיועדת לספורטאי עילית. בדוכן יוצעו פריטים במחירי היכרות ובהנחה של עד 50%. 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג