שוונגשופ: חולצת Solar Polar לגברים ולנשים

חולצת ה-Dry Fit של חברת קולומביה אמנם נוחה, קלה ונעימה מאוד, אבל רחוקה מלתת את התחושה (המובטחת) שאתה רץ עם מזגן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חולצת ה-Dry Fit של חברת קולומביה אמנם נוחה, קלה ונעימה מאוד, אבל רחוקה מלתת את התחושה (המובטחת) שאתה רץ עם מזגן

מאת:גלעד גושן


באחד מימי החמסין שמאפיינים את תחילת הקיץ, בעודי חוזר מאימון ריצה, צדה את עיניי מודעת פרסומת שאמרה: "חשבת פעם איך זה ללבוש מזגן?".


הסקרנות ובעיקר התקווה לרעננות שבו את ליבי ובאותו רגע החלטתי – את הריצה הבאה אני רץ עם חולצת מנדפת של קולומביה, המיוצרת בשיטת Sweat activated cooling – Omni-Freeze ICE – טכנולוגיית סיבים תרמיים לתנאים חמים, המקררת את העור באופן פעיל, ומרחיקה את חום הגוף (וגם את הלחות) לצד החיצוני של הבד כדי לשמור על טמפרטורה קרירה ונעימה יותר בסביבות הגוף.

החברה

חברת קולומביה, ענקית השטח והסקי מארה"ב, נוסדה בשנת 1938 באורגון. החברה מציעה פריטי לבוש, הנעלה, ציוד טיולים, מחנאות, ספורט ופנאי. בקולומביה שמים דגש על פיתוח עקבי של טכנולוגיות מיוחדות בבדים ובפריטים שונים.

השיטה

השיטה מבטיחה שברגע שלחות (זיעה) נוגעת בשטח הבד, טמפרטורת הבד יורדת. הקירור המשמעותי של הגוף המקל על פעילות בתנאי מזג אויר קיציים, ובנוסף נמנעת תחושה הריצה עם בגדים מזיעים (רטובים).

החולצה מיוצרת גם בטכנולוגית Omni-Shade, אשר משמשת כמקדם הגנה מקסימאלי מקרינת השמש, וגם בטכנולוגיית Omni-Wick, שמסיעה את הלחות מצידו הפנימי של הבגד לצידו החיצוני ומוסיפה נוחות והרגשת יובש בעת פעילות דינמית.

הבד הוא אנטי בקטריאלי ועוזר במניעת ריחות לא נעימים גם אחרי ימי שימוש ממושכים. כמו כן, פתחי אוורור (Vented) באזור השכמות ובטנת רשת מאפשרים אוורור מוגבר בעת הפעילות.

החולצה חתוכה בחיתוך לייזר, בעלת תפרים שטוחים ומונמכים מאזורי חיכוך, ויש בה אלמנטים של מחזירי אור – להגברת הנראות והבטיחות. בנוסף, היא בעלת משקל קל במיוחד.

החוויה

יצאתי לריצה לבוש בחולצת קולומביה המבטיחה לי תחושת מזגן כאשר סביבי כולם סובלים מהחום של תחילת הקיץ. החולצה יושבת על הגוף טוב, הבד קל ונעים ופתחי האוורור תורמים לרעננות. החולצה נשארה יבשה מזיעה בק"מ ה-15 בדיוק כמו בקילומטר הראשון. אך כאן למעשה נגמרו היתרונות שלה.

הרעיון של לרוץ עם מזגן מעלי התגלה כלא יותר מגימיק שיווקי. תחושת הקיפאון לא הופיעה ולו לרגע אחד במהלך הריצה. מכיוון שבחולצות מנדפות נעימות, קלות ויושבות טוב על הגוף כבר נתקלתי בעבר, נראה לי שהמחיר שבקולומביה דרשו עבור החולצה יקר בצורה חריגה.

באופן אישי, אני מעדיף לדעת שריצה באמצע היום, בעיקר בחודשי הקיץ, תגרום לי להזיע מאשר להפליג במחשבות על חולצת פלא שתקרר אותי במהלך האימון.

לסיכום:

אם הייתי צריך לבחון את החולצה של קולומביה כחולצת מנדפת רגילה, היא הייתה מקבלת את הציון הגבוה ביותר: היא באמת נוחה, קלה ונעימה מאוד. אך מכיוון שלבדיקה אני מכניס פרמטרים של עלות המוצר ומענה על ציפיות, אסתפק הפעם בלתת לקולומביה שלושה כוכבים.

מחירי סדרת מוצרי הריצה לנשים ולגברים מכילה את טכנולוגיה Omni-Freeze ICE:


ביגוד בסיס:
תחתונים 199.90 שקלים
גופיות 249.90 שקלים
 
                                       ביגוד ריצה וספורט:
חולצות ריצה 329.90 שקלים
מכנסי ריצה 359.90 שקלים


6.6.2012

גלעד גושן – מנהל
ומאמן קבוצות OUTDOOR בת"א והסביבה לחובבנים בהגדרה ומקצוענים ביכולת,
מתמחה באימונים משולבים של שחיה וכושר. היועץ המקצועי ומאמן הכושר של נבחרת
ישראל בסקווש.

בעל חברת g2fitness




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג