צרכנות: מחשבון האופניים החדש CS500

 מותג-העל הספורטיבי POLAR ייקח חלק בצורה יוצאת דופן באליפות אירופה לאופני הרים 2010 שנערכת כעת בחיפה, וישיק במסגרתו, לראשונה בישראל את מחשבון האופניים החדיש POLAR CS500
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


 מותג-העל הספורטיבי POLAR ייקח חלק בצורה יוצאת דופן באליפות אירופה לאופני הרים 2010 שנערכת כעת בחיפה, וישיק במסגרתו, לראשונה בישראל את מחשבון האופניים החדיש POLAR CS500

מאת:מערכת שוונג


POLAR CS500 הוא חלק מסדרת CS, המיועדת לרוכבי אופניים רציניים חדורי תשוקה לתחום, שמטרתם לשפר את הביצועים, להגיע לפסגה ולשמור על מצויינות. CS500 מיועד לרוכבי אופניים שאפתנים, תובעניים ובעלי סטנדרטים גבוהים. הפונקציות המהפכניות מעניקות לרוכב מידע שליטה מלאה על הביצועים במהלך הרכיבה, מהימנות, דיוק ובטיחות לרכיבה יעילה בין אם באימון או בתחרויות.

CS500 הינו תוצר של מחקר שנעשה בשיתוף עם רוכבי אופניים מובילים בעולם, היודעים מה טוב עבור הרוכבים ומציג טכנולוגיה ועיצוב מהפכניים ההופכים אותו לאידיאלי לרוכבי כביש ושטח כאחד. בתחרות השנה, יתחרו 5 רוכבים בכירים שפולאר היא נותנת החסות הרשמית שלהם – אלופת ישראל בשש השנים האחרונות, ענבר רונן, הרוכב הישראלי המקצועני הראשון של נבחרת ישראל, דרור פקץ', אלוף הארץ בקרוס קאנטרי, שלומי חיימי, אלוף ישראל במרתון אופני הרים, אליעד דניאל ואמוץ נהוראי.

יואב צור, מנכ"ל חטיבת הבריאות והספורט באגנטק, יבואנית פולאר: "מותג שעוני הדופק והכושר POLAR הוא מותג מוביל בתחום הספורט בכלל, והאופניים בפרט, המיצג את ערכי הספורטיביות והמצוינות. לכן החלטנו באגנטק להציג את המילה האחרונה בתחום מחשבוני האופניים, בתחרות ברמה העולמית, המציגה את טובי רוכבי אופני ההרים. אני מאחל הצלחה לכלל הרוכבים ובמיוחד לרוכבים המצטיינים, הצעירים והוותיקים שפולאר לקחה עליהם את חסותה". 

מפסק הנדנדה הדו-צדדי, מאפשר תפעול ללא מאמץ גם במהירות של 50 קמ"ש – נגיעת אצבע קלה בצידי המחשבון, מאפשרת ניווט בין נתוני הרכיבה על הצג גם במהלך הרכיבה, ותושבת האופניים שתוכננה במיוחד ומבטיחה חיבור איתן של המחשבון לאופניים, הופך ה-CS500 אידיאלי לרוכבי כביש ושטח כאחד.

ל-CS500 תצוגה גדולה במיוחד המבטיחה נראות ברורה באמצעות עדשה שטוחה המפחיתה השתקפויות ברכיבה מול אור השמש. כמו-כן מאפשר המסך תצוגה של נתוני האימון, בכל מצב רכיבה, ובכך מאפשרת בעצם גם רכיבה בטוחה ללא הפרעות בריכוז.

מלבד הטכנולוגיה, עיצובו המרשים של ה- CS500, בעל צורת יהלום ומראה אוירודינמי, בולט בצורה יוצאת דופן על הכביש. 

השימוש במחשבון CS500 מאפשר לרוכבי האופניים להפיק את המירב מכל אימון ולשפר את ביצועיהם על-ידי שילוב נתוני מצב הגוף ונתוני רכיבה מגוונים. המחשבון מאפשר גם קבלת מידע נוסף לאחר הרכיבה באמצעות יומן האימונים המקוון polarpersonaltrainer.com, שירות אינטרנטי מתקדם שפותח במיוחד על-ידי פולאר בכדי לענות על הצרכים של רוכבי חדורי מטרה ומאפשר להם להעביר את נתוני האימון דרך ממשק תקשורת אלחוטי מהיר- DataLink.(ברכישה נפרדת)

הפתרון המושלם לרוכבי אופניים –קל משקל – 50 גר' בלבד,  טכנולוגית W.I.N.D מהימנה בתדר 2.4 GHz מבטיחה תקשורת נתונים מאריכת טווח, ללא הפרעות סביבתיות. בנוסף, השידור המקודד בהתאמת טווחי דופק אישית מונע הפרעות עם מחשבוני אופניים אחרים, כך שהרוכבים יכולים לדעת בוודאות כי ה- CS500 קולט רק את הדופק שלהם.

מחיר מומלץ לצרכן: 1500-1700₪. להשיג בחנויות האופניים המקצועיות.

————————————————————————————————————————–


צ'אלנג' תעניק אנרגיה
למכבי תל אביב בכדורסל



סקירת מוצר:
נעלי הריצה MIZUNO RONIN-2




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג