פרסומי: לגעת באתגר בארץ הגבינות והשוקולד…

בשנים האחרונות מתרחבת התופעה של ישראלים היוצאים לחו"ל כדי לעסוק בתחביבים הספורטיביים שלהם כדוגמת, אופני שטח, כביש, טריאתלון ואיש ברזל, ורבים מחפשים אחר מסעות, מרתונים ופעילויות מאתגרות בחו"ל – העיקר זה כיבוש האתגר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


בשנים האחרונות מתרחבת התופעה של ישראלים היוצאים לחו"ל כדי לעסוק בתחביבים הספורטיביים שלהם כדוגמת, אופני שטח, כביש, טריאתלון ואיש ברזל, ורבים מחפשים אחר מסעות, מרתונים ופעילויות מאתגרות בחו"ל – העיקר זה כיבוש האתגר

מאת:אורית ברנע


היציאה לחו"ל בעקבות התחביב מתרחשת באופן טבעי אחרי שבתודעה שלנו משתרשת ההבנה שהמונח "חופש" לא בהכרח שווה "מנוחה" ואם הבנו את זה אז קצרה הדרך מכאן ועד לשלב שבו נבחר את היעד הקסום והמאתגר הבא ועדיף כמה שיותר רחוק, גבוה ובלתי אפשרי.


ואם כבר מדברים על אתגר,
הקונספט הבא יקפיץ לכם את רמות האדרנלין לגבהים של האלפים השוויצרים: חברת MTBSuisse (בבעלות סיוון ואמיתי טפלא) בשיתוף עם רן שילון, כובש אתגרים בעצמו ומייסד Endure, חברו יחדיו והגו את שבוע פעילויות הסבולת באלפים השוויצרים – הרבה ספורט, הרבה אתגר והמון טבע עוצר נשימה.

אז איך מייצרים שבוע אינטנסיבי, אתגרי מעניין וחוויתי?
משלבים בשבוע אחד, ולפעמים גם באותו יום, מספר ענפי ספורט המאפיינים את האזור ובוחרים את המקום הכי יפה באלפים כדי לעשות את זה. ריצת שטח, אופני שטח, אופני כביש (וגם כביש), טיפוס הרים ומצוקים והליכה על קרחונים (הליכה אלפינית) וקניונינג הם חלק ממה שמחכה לכם.

כל זה מתקיים במרחק שעה וחצי נסיעה מז'נבה, בקנטון ה- Valais שיותר נכון לכנותו "בלוטת האדרנלין" של אירופה… קנטון ה- Valais מאופיין בפסגות גבוהות, הרים תלולים קרחונים ואזורים מושלגים. כפי שכבר הבנתם נתוני השטח מושלמים לפעילות אתגרית ונותר לנו רק לשלב את התחביב.

הבסיס של כל הפעילויות הוא בכפר קטן – La Fouly, השוכן בעמק קרחוני ציורי. הצוות ההוגה (רן את טפלא) "תפרו" חבילה אידאלית לספורטאי הסבולת שעתידה לכלול קוקטייל משובח. החבילה כוללת הכנה לשבוע הפעילויות המתקיימת בישראל, ארוח מלא בבקתה כפרית מפוארת, כל הפעילויות, ההדרכות, ההסעות והטיסות. 

אז ביננו, בין אם אתם ספורטאים מקצועיים שכובשים פסגות ושיאים על בסיס קבוע, או ספורטאים חובבים שמחפשים אתגרים פורצי דרך חדשים, ובין אם אתם עוד "חולמים" על האתגר, סמנו לכם את שבוע פעילויות הסבולת באלפים כאתגר הבא שלכם.

הנה טעימה ממה שמחכה לכם:
ביום הראשון בבוקר מתוכננת ריצת התרגלות מפאתי הכפר בשבילי יער אלפיני, על מסלול ה- Tour du Mont Blanc במגמת ירידה עד לכפר Praz de fort. בהמשך היום רכיבת טיפוס מאומצת לסכר Saleinaz ואחריה הפסקת צהריים ופעילות של טיפוס מצוקים. אם מצ'עמם לכם כשחבריכם מתרגלים טיפוס אפשר לעבור למסלול האומגה מעל הנחל שאורכו 200 מטרים שלמים. לסיום היום מצפה לנו טיפוס רגלי מאומץ לגובה של 2693 מטר עד ל- Cabane (ללא האופניים כמובן). הטיפוס נחשב מאתגר, ומלווה בשרשראות בחלק מהדרך. הנוף אופייני לאזור, קירות סלע חלקים ותלולים מאד. הטיפוס קשה ומלווה בנופים עוצרי נשימה של רכס המון בלאן וקרחון Argentier, מרחק נגיעה מקרחון סלינה והכי חשוב מובטחות אוכמניות רבות לאורך הדרך. את הלילה הקרוב נבלה בבקתת ההרים האלפינית.

ביום המחרת מחכים לנו 8 ק"מ, 600 מטר טיפוס ו-1600 מטר ירידה שאליהם נגיח עם שחר מבקתת ההרים. הדרך חוצה 3 פסגות ומשלבת הליכה על קרחונים תוך שימוש בחבלים ובסופה נגיע חזרה לכפר La Fouly. אחה"צ ניתן לצאת לרכיבת שטח באזור הכפר.


תאריכים מתוכננים 12-19 בספטמבר
לפרטים נוספים




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג