סקירת מוצר: קולקציית Under Armour

אם יש דברים שאי אפשר להתפשר עליהם כשעוסקים בספורט אקטיבי זה ציוד וביגוד. עם ההתפתחות הטכנולוגית גם בטקסטיל ישנם חידושים, כך שבגדי האימון המצויים בשוק היום אינם דומים לטריקו או לטרנינג של שנות ה-80. התחרות בין החברות הביאה ליצירת פיתוחים חדשים לרווחתנו. חלי רוזנשטיין בדקה את המוצרים ונהנתה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


אם יש דברים שאי אפשר להתפשר עליהם כשעוסקים בספורט אקטיבי זה ציוד וביגוד. עם ההתפתחות הטכנולוגית גם בטקסטיל ישנם חידושים, כך שבגדי האימון המצויים בשוק היום אינם דומים לטריקו או לטרנינג של שנות ה-80. התחרות בין החברות הביאה ליצירת פיתוחים חדשים לרווחתנו. חלי רוזנשטיין בדקה את המוצרים ונהנתה

מאת:חלי רוזנשטיין


מותג הספורט האמריקאי Under Armour נכנסה לאחרונה לשוק הישראלי ובאה לתת מענה לספורטאים מקצועיים וחובבנים כאחד. החברה נוסדה בשנת 1996 על ידי קווין פלאנק, לשעבר שחקן פוטבול באוניברסיטת מרילנד בארה"ב, ומוצריה נמצאים בשימוש מאסיבי בליגות עליונות ונבחרות בבייסבול, פוטבול, רוגבי, סקי והוקי בארה"ב. הלבוש אותו היא מייצרת מיועד לפעילות ספורטיבית ובמטרה לשמור את הלובש אותו קריר, יבש וקל תנועה לכל אורך המשחק או האימון.

פרטי הלבוש מתוכננים ומותאמים על פי ענפי ספורט. הפילוסופיה של החברה היא "מרדף חסר פשרות אחר חידושים", ואכן חשבו שם על לא מעט דברים: קלות משקל, התנגדות לרוח, נראות של 360 מעלות למקסימום בטיחות בריצות לילה, הגנה מקרני השמש בשעות היום, נקודות איוורור, חסינות מגשם, כיסים המותאמים לכל דרישה של ענף ספורט, תפרים שאינם משפשפים, וגולת הכותרת, נידוף לחות. וזוהי רק ההתחלה… עם כאלה סופרלטיבים ניגשתי מלאת חשק למשימת בדיקת הציוד של החברה והרשמים לפניכם:

התחלתי ב"חליפה", טייץ וגופיה בסיסיים מסדרת heatgear. שניהם נעימים מאוד על הגוף ומשרים תחושת קרירות במהלך האימון. הגופיה צמודה לגוף וארוכה עד קו הירכיים, באופן מחמיא, אולם דקה או שתיים לאחר תחילת הריצה עלתה לאיזור המותניים ונשארה שם. כל אימת שמשכתי אותה למטה חזרה אותה תופעה, אז לאחר כמה ניסיונות הנחתי לה לקשט את קו המותן שלי. ייתכן והדבר קשור למבנה גוף. הגופיה מגיעה בתוספת חזיה פנימית שעבדה טוב עבורי.

סבירות גבוהה שנשים בעלות חזה גדול תזדקקנה לתוספת של חזיית ספורט. מבנה הגופיה מאחור הוא בצורת האות Y שעוזר גם כן בתמיכת החזה. מפתח בית השחי רחב בצורה ניכרת ביחס לגופיות אחרות הנמצאות בשוק, באופן שמונע שפשוף הזרוע ובית השחי עם הבגד. את הכביסה היא עברה בשלום וזמן הייבוש על החבל היה מהיר ביותר.

   

לטובת הקוראות הטריאתלטיות אציין כי ניתן להיכנס עימה לים ולהשתמש בה כבגד טריאתלון – היא צמודה ובהחלט מרגישה כמו החלק העליון של בגד ים שלם. הגופיה עימה רצתי היתה שחורה אולם קיימת גם בצבעים מרהיבים כמו אדום, סגול, ורוד וכחול. לגופיה אין פיצ'רים מיוחדים כדוגמת כיס או מחזיר-אור, וייחודה בפשטותה.  

מחיר: 140 ₪.
4 כוכבים מתוך 5.

הטייץ באורך 7 אינצ'ים (אורך מהמפשעה כ-18 ס"מ) שהינו מספיק כדי לכסות את הירך בצורה שתמנע מה"פולקעס" להשתפשף זו בזו. קצות הטייץ על שריר הארבע-ראשי נשארו במקומן כל שלב הריצה. איזור המפשעה בעל שכבת בד כפולה וללא תפרים, כך שניתן לרוץ בנוחות ללא ביגוד תחתון. החלק האחורי העליון עשוי מבד מאוורר, מעין רשת צפופה שעוזרת בשמירת איזור הגב התחתון יבש. רצועת המותן סלחנית במיוחד: עוטפת בחוזק מתאים, ללא לחיצות מיותרות הגורמות לאי-נוחות וליצירת "צמיג", כך שגם המראה האסתטי נשמר. הטייץ יכול להיות בקלות ביגוד מתאים לטריאתלון עד מרחק ספרינט (בכל זאת, אין פד). מה שהיה חסר לי אישית זה כיס, אפילו הקטן ביותר, אבל זאת כנראה משום חיבתי לכיסים.    

מחיר: 200 ₪
4.5 כוכבים מתוך 5.

Women's T2 Triathlon Top T2

מעבר לגופיה והטייץ הבסיסיים בחנתי גם גופייה ייעודית לטריאתלון שנקראת: Women's T2 Triathlon Top T2 = ההחלפה השניה בטריאתלון, מהאופניים לריצה, שעל פי היצרן עמידה גם לכלור. הגופיה ארוכה ומגיעה עד קו הירכיים ולהבדיל מהגופיה הבסיסית אינה מתרוממת לכיוון המותן, כנראה בשל הרכב הבד והגזרה.

היא מגיעה עם ריצ'רץ' באיזור בית החזה המסתיים בסרעפת, לאיוורור מירבי במהלך מירוץ או אימון בתנאים חמים, מחזיר-אור לכל אורך הגב, לריצות לילה או לשעות החשיכה באיירונמן הבא שלכן… וגולת הכותרת – 2 כיסים מרשימים מבחינת גודל הממוקמים בגב התחתון ומסוגלים לאפסן בקלות 2 ג'לים/חטיף בכל אחד מהם, אך אינם מיועדים לפריטים בעלי משקל רב יותר כמו טלפון סלולארי או צרור מפתחות.

   

הגופיה בעלת תיפורים מיוחדים המחמיאים לגוף ומצמידים אותה אליו, אולם אינה בעלת חזיה מובנת והיא כשלעצמה אינה מספקת לצורך העניין, כך שיש ללבוש חזיה/ חלק עליון של בגד ים תחתיה. הגופיה נבדקה במהלך אימון משולב ים+ריצה, היתה נוחה בשחייה אך לא צמודה היטב כבגד ים, והורגש מעבר מים קל דרך הכיסים. בקטע הריצה התייבשה תוך דקות בודדות.

מחיר: 300 ₪ לדוגמאות בלבד.
3.5 כוכבים מתוך 5.

Men's Draft Singlet

מקומם של הגברים לא נפקד גם כן, גופיה מדגם Under Armour Men's Draft Singlet ומכנסי אימון מדגם Under Armour Men's Draft 5" נמסרו אחר כבוד לספורטאי חובב שהעביר לי את חוות דעתו לאחר אימון ריצה: הן הגופיה והן המכנסיים מונחים על הגוף באופן משוחרר (LOOSE) ונינוח על הגוף וקלים במיוחד עד כדי כך שאינם מורגשים. בדומה לגופיית הנשים, גם כאן מפתח בית השחי רחב יחסית לגופיות אחרות בשוק, פרט שצוין כיתרון. הגופיה מצוידת במחזיר אור לאורך הגב, כולו עשוי מבד מרושת שעזר בנידוף הזיעה.

מחיר: 170 ₪.
5 כוכבים מתוך 5.

   

מכנסי אימון 5 אינצ'

ובנוסף, מכנסי האימון באורך 5 אינצ'ים (כ- 13 ס"מ) בעלי בטנה בגזרת תחתונים המקנה ביטחון, מחזירי אור מרושתים בצדדים, כיס אחורי שסגירתו אינה הרמטית (לדברי הבודק לא היה מניח שם פריטים קטנים כגון מפתח או טבעת), ופטנט רצועת גומי לטובת נשיאת 2 ג'לים. בנושא הרצועה לג'לים ציין שלדעתו היה מוותר עליה כיוון שלא תואמת את רמת המכנסיים לרצים חובבים של 5-10 ק"מ ולא מעבר (הטיעון התבסס על אורך המכנסיים שהינו ארוך יחסית למכנסי ריצה סטנדרטיים).    

מחיר: 180 ₪.
4 כוכבים מתוך 5.

לסיכומו של דבר המוצרים שנבדקו היו קלים, נעימים ומאווררים היטב. למעט גופיית הטריאתלון המחירים בהחלט סבירים ואף נמוכים ביחס למוצרי חברות אחרות בשוק, כך שהשיקול המנחה ברובו הוא מטרת השימוש.
————————————————————————————————————————–


חדש בצרכנות –
פלוס חדש מנביעות



פרסומי: לגעת באתגר
בארץ הגבינות והשוקולד…




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג