סקירת מוצר – על המגוון הרחב של מוצרי GU

שם המשחק הוא איזון אנרגטי ומינראלי במשך אימון אירובי ממושך, זו ההכוונה של חברת  GU כאשר היא מוציאה לשוק את מוצריה. ניב וניש בדק מוצר, מוצר, ומצא את האיזון שהם מדברים עליו כל כך הרבה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


שם המשחק הוא איזון אנרגטי ומינראלי במשך אימון אירובי ממושך, זו ההכוונה של חברת  GU כאשר היא מוציאה לשוק את מוצריה. ניב וניש בדק מוצר, מוצר, ומצא את האיזון שהם מדברים עליו כל כך הרבה

מאת:ניב וניש


מחקרים רבים העוסקים בתזונת ספורט מדגישים את החשיבות של החזרת אנרגיה לגוף, גם תוך כדי המאמץ, ולא רק לפניו או אחריו- על מנת שספורטאי יוכל לשמור על רמה גבוהה של ביצועים ואפקטיביות, גם במשך מספר שעות אימון. בחברת GU מייצרים מגוון רחב של מוצרים שנועדו לסייע לספורטאים לשמור על איזון אנרגטי נכון בגוף גם בשעה השלישית של האימון או התחרות. 

מה זאת אומרת "איזון"?

במנוחה הגוף שלנו שואף לשמור על רמה מסוימת של מלחים ומינראלים (אלקטרוליטים), ואנרגיה (פחמימות- סוכרים גם במאגר השרירי וגם במחזור הדם). בזמן אימון הגוף מנצל את מאגרי האנרגיה הללו כבר במשך השעה הראשונה של המאמץ, וההזעה גורמת לנו לאבד מלחים ובכך ניפגע ה"איזון". כאשר הגוף נמצא בחוסר של אנרגיה זמינה, העצימות והאפקטיביות באימון נפגעת. מעבר להשפעה של חוסר איזון על משך האימון יש גם השפעה על זמן ההתאוששות ואיכותה: אימון שמסתיים במאגרים מדוללים עד מרוקנים ידרוש משך התאוששות ארוך יותר ויגרום לתחושת תשישות גבוהה יותר בשעות שאחריי האימון.

מה עושים? אוכלים ושותים! (כן, גם תוך כדי האימון…)

רוב הספורטאים שותים תוך כדי האימון, בדרך כלל מים, (חשוב מאוד כדי למנוע התייבשות), אבל המים לא עוזרים לנו מבחינה אנרגטית: אין בהם ריכוז מלחים מספיק גבוהה ואין בהם אנרגיה בכלל. לגבי אוכל- אין על מה לדבר, מי יכול לדמיין לאכול משהו בדופק 160, בלי לחוות בחילות ואולי אפילו הקאות.

אז מה בכל זאת מומלץ לשתות ולאכול?

כאן בדיוק נכנסים "החבר'ה" של GU, ונותנים לנו את הכלים להחזיר לגוף את האנרגיה והמינראלים הדרושים. מה שמבטיח לנו אנרגיה זמינה, ללא תופעות לוואי (שסנדויץ' עם שוקולד היה גורם) ומאזן מלחים שמאפשר להתמיד במאמץ עוד ועוד.

חבילת המוצרים של GU- הכלים להצלחה:

GU ENERGY GEL – הג'ל מוכר ופופולארי מאוד בעולם הסבולת – שילוב של פחמימות מורכבות ופשוטות, שמספק את האנרגיה הדרושה לכ- 45 דק' של אימון או תחרות, בשילוב עם קבוצות ויטמינים ואנטי אוקסידנטים – שמסיעים בהתאוששות מהירה ובמניעת פירוק של רקמות שריר. המוצר נוח לנשיאה ולשימוש בזמן פעילות, בזכות הפתיחה המהירה והמארז הקומפקטי והקליל שלו. נפוץ במגוון רחב מאוד של טעמים: לדוג'- שוקולד, טרי בארי, קפה, וניל, תפוז, לימון, וללא טעם.

*חברת GU השיקו לאחרונה שדרוג של האנרג'י ג'ל: ה- ROCTANE – מוצר שנולד מהצורך של ענפי הסבולת הממושכים יותר, ( (ironman, ultra marathon. התוספת החשובה ביותר שנעשתה היא,  Roctane Amino Blend – שילוב של חומצות אמינו להתאוששות טובה ומהירה יותר. וכמו כן: בהגדלת כמות המלחים במנה (ל- 125 mg לעומת 50mg בג'ל הרגיל), ובתוספת של כ- 35mg קפאין, תוספת שמשפרת את חילוף החומרים הטבעי, ומסייעת לשמור על ערנות וריכוז גם בתנאי תשישות גבוהים.

תוספות אלו הופכות את ה- ROCTANE לאידיאלי לשימוש במאמצים ממושכים וקשים במיוחד  (Ultra endurance). ה- ROCTANE מומלץ מאוד לשימוש גם בתנאים קשים כמו חום כבד ולא רק במאמצים ממושכים מאוד.

GU CHOMPS:

הן סוכריות קטנות (וטעימות..) אשר בדומה לג'ל, מספקות לנו שילוב של חומצות אמינו, ויטמינים, ואלקטרוליטים. כל חבילת סוכריות מכילה 8 סוכריות, כאשר כל 4 סוכריות מכילות את ההרכב האנרגטי הנדרש לשעה פעילות. (מבחינת ההרכב: 4 סוכריות = ג'ל 1) היתרון של הסוכריות הוא באפשרות "להתמודד" עם סוכריה אחת כל כמה דקות: נח מאוד לאימון בדופק גבוהה (כאשר קשה לסיים ג'ל שלם במכה), בעצם מספקות אלטרנטיבה לשימוש בג'ל לאילו שמוצאים אותו פחות נח לשימוש תוך כדי הפעילות. החבילה אמנם קצת יותר גדולה מהג'ל, ובכך מתאימה יותר לרוכבי אופניים מאשר לרצים. שוקלת סך הכול 60 גרם, ומעוצבת בצורה נוחה לשימוש, בזכות הפתיחה המהירה וסידור הסוכריות בצורה נוחה לשליפה  בזוגות או ביחידים.    


גם בחזית המשקאות  GU מתבלטים עם מוצרים העונים על צרכים של ספורטאי סבולת: כמו שצוין, בזמן פעילות גופנית אנחנו מזיעים, ולא רק מים כדאי לשתות, לכן על מנת להשיג איזון, חשוב לספק לגוף תוך כדי מאמץ את מה שהוא מאבד.
 

GU ELECTROLYTE BREW:

הוא משקה איזוטוני, שדואג בדיוק לזה. שילוב של פחממות פשוטות, (אנרגיה זמינה בספיגה מהירה) ומלחים, חברת GU מצליחה כאן לתת לנו משקה טעים (וקליל על הקיבה) שמספק לנו את כל מה שהגוף צריך כדי להתמיד במאמץ, השילוב של Sodium ו-Potassium (שני סוגי מלחים) וכ- 34 גרם של פחמימות, היוצרים משקה מצוין שאי אפשר להשוות אימון או תחרות שנעשה שימוש ב- BREW – הן מבחינת הביצועים במהלך המאמץ והן בהתאוששות לאחריו. חברת GU ממליצים לשתות כל כמה דקות כמה "שלוקים" מהבקבוק האיזוטוני במקביל לשתיית המים, על מנת לשמור על איזון המלחים בגוף.    

לסיכום, חברת GU באמת חשבו על הכול, וחבילת המוצרים שלהם מקבלת ציון טוב מאוד, המוצרים מספקים מענה לצרכים התזונתיים הנדרשים בזמן מאמץ ולאחריו, וכל זאת בטעם טוב ונוחות למשתמש. חשוב לציין ששימוש במוצרים אילו חשוב על אחת כמה וכמה באקלים השורר באזורינו – שהחום והלחות הם התנאים הדומיננטיים ברב חודשי השנה.

לחנות שוונג שופ
———————————————————————————————————————–


ביקורת מוצר:
אפשר לאפסן את המשקף הישן


צרכנות –
איך לחסוך ברכישת הליכון




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג