סקירת מוצר: משקפי BOLLE TRAVERSE

השמש היוקדת, הלחות הגבוהה והחרקים המעופפים הם רק חלק מהתנאים שהמתאמן בשטח צריך להתמודד עימם. ימים אלה הם ללא ספק זמן מצוין ומאתגר לבדוק משקפי שמש חדשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


השמש היוקדת, הלחות הגבוהה והחרקים המעופפים הם רק חלק מהתנאים שהמתאמן בשטח צריך להתמודד עימם. ימים אלה הם ללא ספק זמן מצוין ומאתגר לבדוק משקפי שמש חדשים

מאת:אודי ברנע


בתזמון מושלם קיבלתי לידיי את ה-BOLLE TRAVERSE הדגם החדש של BOLLE, שם מאמינים שיש להם את הטכנולוגיה האחרונה של משקפי הספורט וכל מה שהמתאמן בשטח זקוק לו. בסוף השבוע האחרון החלטתי לבדוק במה מדובר ויצאתי לרכיבת שטח ביערות הכרמל.

כבר שהחזקתי את המשקפיים שמתי לב כמה הם קלים ובמהלך הרכיבה כמעט שלא מרגישים אותם והם לא משאירים סימנים. זאת בזכות טכנולוגיית b88 (סיבי ניילון באיכות גבוהה) שמהם עשויה המסגרת של המשקף. למרות קלילותם, המשקף חזק ומבטיח את שלמותו גם במקרה של נפילה על הקרקע. משעני האף הניתנים לתזוזה נוחים ו"יושבים" על האף בצורה מושלמת, כשהדרך קופצנית הם שומרים טוב שהמשקף יהיה יציב על הפנים ושהפוקוס של הרוכב יהיה על הדרך ולא בלשמור אותם על הפרצוף.

בעיה שמוכרת אצל כל המתאמנים הינה הזיעה הניגרת על הפנים, נכנסת לעיניים ומפריעה למהלך הרכיבה. במשקפיים החדשים השכילו לדאוג למגן זיעה ספוגי שמתחבר למשקף ודואג שגם אחרי זמן רכיבה ממושך העיניים והמשקף נשארים יבשים ומעניקים ראייה ברורה של השטח. את זרועות המשקפיים ניתן להזיז ובכך לשנות את זווית המשקפיים לפי רצון ונוחיות המשתמש, כמו כן על ידי לחיצה על קליפס ניתן להוציא את הזרועות ולחבר במקומם רצועה כאשר נתקלים בתנאי שטח קשים יותר.

השמש העצבנית התחזקה תוך כדי הרכיבה עדשות המשקפיים לא התרגשו ונתנו הגנה מלאה מקרני השמש (100% uv protection). העדשות חזקות פי 5 מהעדשות הסטנדרטיות וכך הן מספקות הגנה חשובה מכל מיני הפרעות בדרך כמו אבנים קטנות בזמן רכיבה או בנפילה של אבנים בזמן טיפוס. כרוכב שמתמחה בשריטת משקפיו שמחתי לדעת שהעדשות מצופות ב-carbo משני הצדדים, כך שלמעשה העדשה מוגנת לגמרי משריטות ופציעות שטחיות.

במשקף היה דבר חשוב נוסף – ה"מודולריות" (בטכנולוגיית-utili'zing active cell) כלומר, כאשר רמת האור בסביבה משתנה, המשקפיים מתאימים את רמת הבהירות שלהם לתנאי הסביבה, דבר חיוני לרכיבה במנהרות וביערות סבוכים ולא רק בכרמל. בנוסף ,העדשות קלות לפירוק והרכבה כך שאפשר לבחור את העדשה המתאימה לתנאי סביבה מסוימים כמו לרכיבת לילה או במצבי ערפל כבד.

תוספת נחמדה בהחלט שיש במשקפיים, היא מעין מסכת מגן שעשויה מספוג אותה ניתן לחבר למשקף. וישנה גם רצועה שמתחברת סביב הראש למשקף וכך בין רגע המשקפיים יכולים להפוך למשקפי סקי, או משקפיים לתנאי דרך קשים, שנותנים אטימות לכל אזור העיניים. שאפו על המקוריות והיצירתיות.

לסיכום, נדמה שב-bolle באמת חשבו כאן על כל הפרטים שחשובים לספורטאי שמתאמן בחוץ: זיעה אינה ניגרת על העיניים, אין הצטברות של אדים על העדשות ובמזג אוויר חורפי נותנות אטימה מוחלטת לעיניים מפני רוח וגשם כאשר הן הופכות בקלות למשקף סקי.

הנוחות על הפנים (קלות ויציבות), ההגנה המושלמת על העיניים, סטייל ספורטיבי אלגנטי והאפשרויות הטכניות הרבות שיש בהם, שמתאימות את עצמם ספציפית למתאמן הופכות את המשקפיים החדשים לפרטנר האידיאלי במגוון אימוני ספורט כמו רכיבה, ריצה, טיפוס וסקי.

Bolle TRAVERSE מחיר לצרכן 999 ₪
בנוסף לעדשות "המודולריות" השחורות מגיעות גם עדשות lemon (לאור חלש ולפעילות בלילה) ועדשות TNS.

————————————————————————————————————————-


סקירת מוצר: 3 זוגות נעלי רכיבה לטריאתלון



איזה ענף ספורט מתאים לילדכם




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג