סקירת מוצר: חליפות טריאתלון SKINFIT

כתב הצרכנות של שוונג, ניב וניש, יצא לבדוק את חליפת שני החלקים של חברת SKINFIT המיועדת לטריאתלטים. אהבה ממבט ראשון לא הייתה שם, אבל ללא ספק הוא הבין במהלך השימוש שרושם ראשוני יכול להטעות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


כתב הצרכנות של שוונג, ניב וניש, יצא לבדוק את חליפת שני החלקים של חברת SKINFIT המיועדת לטריאתלטים. אהבה ממבט ראשון לא הייתה שם, אבל ללא ספק הוא הבין במהלך השימוש שרושם ראשוני יכול להטעות

מאת:ניב וניש


נדיר למצוא טריאתלט באזור המרכז שלא מכיר את חנות הטריאתלון- עופר ווקס. עופר ורד, ספורטאי עילית בעברו ומנהל חנות טריאתלון בהווה הוא ללא ספק אחת הדמויות הבולטות בשוק זה. החנות הקטנטנה ברמת השרון מהווה בית להמון ספורטאים ששבים וחוזרים אל השירות וההכוונה המקצועיים של עופר.

לפני מספר חודשים, התחיל עופר לשווק מותג חדש, ה-SKINFIT. מדובר במותג אמריקאי איכותי שמייצר ביגוד וציוד היקפי לענפי הסבולת – שחייה, ריצה רכיבה וטריאתלון. ביגוד הטריאתלון מחולק לשלוש רמות, עילית, פרו, ומאסטרס, כשההבדל הוא בעיקר סביב המידות. ביגוד העילית והפרו מעוצבים עבור מבנה גוף אטלטי בזמן שביגוד המאסטרס יתאים גם למי שיש קצת יותר מ-7-6 אחוזי שומן. כל הביגוד תואם את התקנות של איגוד הטריאתלון העולמי.

קיימים גם פרטי לבוש לילדים בשני חלקים: חולצה וטייץ. הסיבה לכך היא ההתפתחות המהירה של הילדים שלפעמים צריכים טייץ במידה אחת וחולצה במידה אחרת. "הפילוסופיה" של החברה היא לשים בעדיפות הראשונה את הפונקציונאליות והנוחות של הביגוד. 

   Skinfit

התכונות הבולטות בטכנולוגיה של הבד הן סביב העיצוב הארגונומי – חיתוך ותפרים שתואמים את מבנה הגוף של הלובש, על מנת למנוע שיפשופים ואי נוחות; אלסטיות, כדי שגם באימונים\תחרויות ארוכות הנוחות תהיה מקסימאלית, וכמובן נידוף זיעה וויסות טמפרטורת הגוף גם בתנאי אקלים חמים.                                                           

קיבלתי להתנסות חליפת "פרו" בשני חלקים. גופייה וטייץ'. אני יכול לתאר את חווית הסקין פיט שלי בשני שלבים: עד ההתנסות, ובמהלכה. הרושם הראשוני שלי מהחליפה היה שלילי למדי, הביגוד היה צמוד מאוד, אפילו יותר צמוד מחליפת הטריאתלון הרגילה שלי שאמורה להיות צמודה. הרגשתי שזו פשוט לא המידה, עופר כמובן, ניסה להרגיע אותי ואמר שזו המידה וכך זה צריך ל"שבת".

Skinfit    החלטתי לנסות את החליפה באימון החלפות, אימון שבו מתרגלים כניסה ושחייה קצרה בים, החלפה לרכיבה, רכיבה קצרה שתיתן הרגשה ברגליים, ולסיום ריצה, על מנת לתרגל את המעבר הקשה שבין הרכיבה לריצה. אפילו בבוקר האימון, כשלבשתי את החליפה הייתי סקפטי לגבייה, והבאתי איתי את החליפה שלי, כדי שאם הסקין פיט תאכזב האימון לא יירד לטימיון.
 
אריגנתי את כל הציוד בשטח ההחלפה המאולתר, וירדתי לים. תוך כדי הריצה לים עדיין חשבתי כמה החליפה הזו צמודה, אבל אחרי שתיים שלוש תנועות של חתירה, החליפה פשוט "התיישבה" במקום. אין דרך אחרת להסביר את זה, פשוט היה לי נוח, הרגשתי כאילו זו החליפה שאני אמור לשחות איתה.


במעבר לרכיבה כבר היה לי ברור שיש כאן משהו איכותי מאוד, הרכיבה הייתה נוחה, החליפה התייבשה תוך שניות מפני שהיא לא סופגת מים בכלל, והבד האלסטי והעדר התפרים הוסיפו לתחושת הנוחות.

התנסתי בעבר במספר חליפות טריאתלון, ואפילו בנוחות ביותר תמיד יש איזה משהו קטן שמציק, לפעמים היא משפשפת קצת בצוואר, לפעמים פד הרכיבה כלכך מינימאלי שאתה תוהה האם הוא בכלל קיים. בסקין פיט זה לא קרה, בשנייה שהתחלתי לזוז הגופיה תפסה את מקומה וכנ"ל הטייץ. בקיצור הרושם הראשוני נעלם כלא היה.

לסיכום, השילוב של איכות הבד עם העיצוב המדויק, נותנים מוצר מצוין. החליפות השלמות, מעוצבות ומותאמות לתחרוית במרחקים הקצרים, ספירנט ואולימפי. שני החלקים מתאימים גם לאימונים ממושכים יותר וגם לחצי ואיש ברזל.

מבחינת הפיצ'רים שקיימים על גביי החליפות
כיסים: לג'לים או מפתחות, קימים בחליפת המאסטרס, ובטייץ' של החליפה המחולקת, בדגמי הפרו והעילית נמנעו מלהוסיף כיסים כדי להמנע מתפרים מיותרים ועל מנת לצור הידרודינאמיות טובה יותר לשלב השחייה.
הריצ'רצ'ים של כלל החליפות ממוקמים בגב החלק העליון של החליפה\גופיה, עיצוב נוח מאוד שמאפשר לבגד להיות צמוד מאוד לגוף לשלב השחייה, ומאפשר לפתוח את החליפה מעט לשלבים הבאים בתחרות, בלי חוסר הנוחות שמלווה הריצ'רץ' החזיתי שגורם לשפשופים. בנוסף עפ"י התקנות החדשות של האיגוד העולמי, תחרויות ששיכות לאיגוד האירופאי ומעלה יאסר על המתחרים להשתמש בחליפות עם רוכסן חזית – התחרות היחידה בארצנו ש"תסבול" מגזרה זו היא – טריאתלון אילת (ששייך לסבב האירופאי).

מחיר: המוצר משווק במחיר אחיד בכל העולם, כלומר יש תמחור בקטלוג, באתר הרישמי של החברה, המחיר בארץ זהה בתוספת המע"מ. כך שאנחנו כצרכנים יכולים להיות בטוחים שאנחנו רוכשים מוצר בשוויו ההוגן. טייץ' טריאתלון יעלה 350 ₪ גופיית עילית עולה 450 ₪.

שורה תחתונה – מוצר איכותי ומקצועי מאוד, שמאפשר שילוב בין איכות שמאפשרת ביצועים, לנוחות לאורך זמן. וזה היתרון הגדול של המוצר.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג