סקירת מוצר – גארמין אדג' 705

מכשיר הגרמין אדג’ 705 מצליח לשלב בתוכו מגוון תכונות בהצלחה, ואיכותו גבוהה ממכשירים משולבים אחרים. המכשיר מתאים מאד לספורטאים המתאמנים בצורה קבועה ומספק להם מגוון נתונים בזמן רכיבה ואחריה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מכשיר הגרמין אדג' 705 מצליח לשלב בתוכו מגוון תכונות בהצלחה, ואיכותו גבוהה ממכשירים משולבים אחרים. המכשיר מתאים מאד לספורטאים המתאמנים בצורה קבועה ומספק להם מגוון נתונים בזמן רכיבה ואחריה

מאת:דניאל דיבואה


כשקיבלתי את מכשיר גארמין אדג' 705 לבחינה, עיקמתי קצת את האף. אחרי שנים עם ספידומטר חוטי פשוט, לא היה לי ברור למה אני צריך את הגאדג'ט החדש, אך אחרי כמה עשרות רכיבות וכמה מאות קילומטרים, אני מתקשה להחזיר אותו. ההתקנה עצמה לא היתה קשה – פחות מעשר דקות והכל היה מוכן. במכשיר יש שילוב של מד יחיד למהירות ולקאדנס הממוקם על המשולש האחורי, חידוש נוח אחרי מכשירים הדורשים התקנת מד מהירות ומד קאדנס בנפרד.

בהדלקה ראשונה לא התגלה צורך לקרא ספר הוראות – התפריטים עצמם די נוחים, ומהר מאד אפשר לכוון ולצאת לדרך. כבר ברכיבה הראשונה התגלה מסך העליות המספק נתונים על עליות וטיפוס מצטבר. תוך כדי הרכיבה קל מאד לתפעל את המכשיר ולעבור בין תפריטים בעזרת כפתורים גדולים ונוחים.

המכשיר מאפשר שינוי נתונים המוצגים בתפריטים, ואפשר לסדר את המסך ולהציג עד 8 נתונים שונים, בגודל נח וקריא תוך כדי רכיבה. במכשיר יתרון גדול יחסית למכשירים נוספים בשוק – המסך גדול וצבעוני עם תאורה! בנוסף, המכשיר משדר עמידות ואמינות.

   

בזמן רכיבה מסך הנתונים כולל מדידת מהירות, זמן ודופק. כמו מתחריו בשוק, גם כאן המכשיר נוטה לזיופים במדידות דופק, ושולח התראות שווא על דופק גבוה מדי. ממסך זה המעבר קל לשני מסכים נוספים, המציגים גרף עליות ומיקום לפי ג'י-פי-אס. מסכים אלו שימושיים בעיקר כשרוכבים בשטחים לא מוכרים, ועוזרים בתחושת ההתמצאות. כיוון שהמכשיר אינו מגיע עם מפות מקומיות, חוויה זו נפגמת מעט. למכשיר קיימות תכניות אימון, שאפילו כוללות אפשרות לרכוב מול יריב וירטואלי, חוויה משמחת באימוני בוקר משעממים. ניתן להזין מסלול ולהעזר במכשיר תוך כדי הרכיבה, ולהרגיש ביטחון במסלולים חדשים.

לאחר האימון, אפשר להשוות בין נתוני הרכיבות השונות על גבי המכשיר, או להעלות את הרכיבות למחשב. על המחשב, תכנה של חברת גארמין התגלתה כנוחה לניתוח הרכיבה, כאשר אפשר להציג כמה נתונים על גרף, לראות את המסלול ולהשוות עם רכיבות קודמות. אין ספק שניתוח הרכיבות ונתונים שהתקבלו מהמכשיר, גרמו לי להתאמץ יותר ברכיבות הבאות כדי לראות שיפור בהישגים.

לסיכום, המכשיר מצליח לשלב בתוכו מגוון תכונות בהצלחה, ואיכותו גבוהה ממכשירים משולבים אחרים. המכשיר מתאים מאד לספורטאים המתאמנים בצורה קבועה ומספק להם מגוון נתונים בזמן רכיבה ואחריה. המכשיר יתאים גם לכלל צרכני הג'י-פי-אס ומאפשר להם שימוש נח ברמה מעולה. חברת גרמין הוציאה מכשיר מעולה הקורץ מאד לכלל רוכבי האופניים, בעיקר כיוון שהוא מספק כל נתון שיכול לעניין רוכב בזמן רכיבה ולאחריה, כל זאת בעלות נמוכה בהתחשב במגוון התכונות המוצעות.

לפרטים נוספים




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג