סט ביגוד הריצה החדש לגברים ונשים של ניו באלנס

תמר ברניס קיבלה את סט הביגוד הנשי ובר אשכנזי את הגברי. לפניכם מסקנותיהם ומפרט החברה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

תמר ברניס קיבלה את סט הביגוד הנשי ובר אשכנזי את הגברי. לפניכם מסקנותיהם ומפרט החברה

מאת:בר אשכנזי ותמר ברניס


 חולצת ריצה מקצועית לנשים וגברים דגם WRT2320 לנשים ו-MRT2320 לגברים

דגם הנשים
אף פעם לא רצתי בורוד (ואם אני רצה בחלומות הכי וורודים שלי, אף פעם זה לא בורוד), אבל הורוד של ניו-בלאנס מתאים לטרנד היום אז ידעתי שכשאצא לריצה, אתאים בול לצד חברותי בעלות הגרדרובה העשירה והאופנתית ביותר (כולל גם הלק על הציפורניים). החולצה הורודה של ניו-בלאלנס (אני קיבלתי ורודה ללא שחור) בהחלט מסובבת ראשים וכל אחת שרצה איתי מיד שאלה מהיכן החולצה המדליקה. כולן נגעו, אמרו "שיווו" והתרשמו.

בשטח, בימים חמים ולחים במיוחד, החולצה נוטה קצת להידבק ולא מאווררת מספיק לטעמי. אבל בימים נעימים יותר, החולצה בהחלט מספקת את הסחורה. ייתכן שהסיבה לאי הנוחות שחשתי בימי החום הקיצוניים היא שאני מנימליסטית בבגדים….מעדיפה לרוץ עם גופיות וגוזיות. חולצה ככלל, ללא קשר כל חברה, לדעתי אינה מתאימה לימי הקיץ הישראלים. אבל עכשיו, כאשר נכנס הסתיו, דווקא נהנתי יותר לרוץ עם החולצה.

נוכחתי לגלות שמידות החברה מטעות – M קטן לי מידי ו-L ענק עלי. בסוף התפשרתי על מידת ה-L וזה קצת מתסכל. בתור אישה מבורכת על ידי האל, קשה למצוא חולצה שמצד אחד תבליט את מחמדי ומצד שני לא תהיה גדולה מידי לאחסן אדם נוסף איתי בפנים.

ציון: 3.5 מ-5


דגם הגברים
כשקיבלתי את הביגוד לראשונה, מלבד צבעי הצב נניג'ה – ירוק ואפור, התרשמתי מכך שהוא קל משמעותית מבגדים אחרים שברשותי.

על אף שלרוב מידת החולצה שאני לוקח היא M, הפעם המידה אשר התאימה לי הייתה S.

החולצה דקה מאוד, ובשל כך מתייבשת במהירות. אך בזמן ריצה, כבר לאחר מספר דקות החולצה ספגה הרבה זיעה ונדבקה לגוף, דבר אשר יצר תחושה מעט מעיקה במהלכה. אבל היתרון ניכר גם לאחר הכביסה – החולצה מתייבשת תוך זמן קצר מאוד.

ציון: 3 מ- 5

מפרט החברה
חולצת ריצה מקצועית בטכנולוגיית ICEFIL- מקררת את הגוף, דוחה לחות ומתייבשת במהירות. שלושה שלבים לריצה נעימה וקרירה בימי הקיץ הלוהטים. בד המטופל בננו טכנולוגיה חדשנית מסנן את קרני האינפרא אדומות של השמש ואוגר בסיבי הבד את אנרגיית השמש על מנת למנוע את חימום הגוף תוך שימוש בקסיליטול המשתמש בלחות שנוצרת על מנת לצנן את הגוף.
מחיר: 209 שקלים
להשיג בחנויות ניו באלאנס
קיים במגוון צבעים "אופנתיים": ורוד, שחור/ורוד, תכלת

מכנס ריצה MRS2322 – גברים

המכנס, כמו החולצה, עוצב בצבעים אשר קשה לפספס (ירוק ואפור). בדומה לחולצה, המכנס קל משקל ונוח, אם כי התחתון הפנימי קטן מידי לטעמי.
חיסרון בולט לאלו אשר צריכים לשאת עימם מפתחת בזמן הריצה הוא הכיס – ישנו כיס אחורי, אך הוא גדול מאוד ואינו סגור ברוכסן (דבר היוצר תחושה של זנב).

ציון: 3.5 מתוך 5

מפרט החברה

מכנס ריצה מקצועי מנדף זיעה עשוי 100% פוליאסטר. תפור מבד שאינו נמתח ואינו נצמד לגוף, בעל כיס מעטפה אחורי וגומי במותניים. עיצוב המכנס מאפשר עבודה אופטימלית בפעילות ספורטיבית וחדרי כושר ואינו מגביל את תנועת הרגליים.
ניתן להשיג בצבעים: שחור, אפור, כחול. מחיר לצרכן: 209 ש"ח
להשיג בחנויות ניו באלאנס

מכנס ריצה WRS2119 – נשים
מכנס הריצה מותאם במיוחד לחולצה ולנעליים שקיבלתי למבחן – שחור עם ורוד זוהר. כשלבשתי הכל יחד, נראתי כמו סוכריה על מקל עם טוויסט.

מכנסי הריצה נוחות במיוחד, נעימות ומאווררות ואינן מורגשות כלל על הגוף. פשוט כיף לרוץ איתם! כמו כן, הגזרה מושלמת למבנה שלי, משווה מראה של ישבן מוצק וחטוב גם אם יש מצב בפועל לשיפור (קל).

הכיס האחורי מגיע עם ריצ'רץ. כנראה ידעו שיש לי (ואולי לעוד נשים כמוני) נטייה איומה לאבד דברים במהלך הריצה (מזל שעד היום עוד לא איבדתי את המכנס תוך כדי ריצה). הריצ'רץ נותן לי למשל תחושת ביטחון שהמפתח שלי במקום בטוח…וכמובן גם יש מקום לנייר טואלט, גז מדמיע (לריצות שטח כשאני לבד) ועוד כמה דברים חשובים (כן כן, אני אישה, הכיס משמש לי כמו תיק קטן עם תחתית אין סופית). תוספת בכיס – ישנה פיתקית (וורודה וזוהרת גם כן, להתאים לאופנה), שניתן לכתוב עליה פרטים אישיים (למקרה שאלך לאיבוד ולא אזכור את שמי….).

מפרט החברה

מכנס ריצה מקצועי לנשים בטכנולוגיית ICEFIL- מקררת את הגוף, דוחה לחות ומתייבשת במהירות. שלושה שלבים לריצה נעימה וקרירה בימי הקיץ הלוהטים. בד המטופל בננו טכנולוגיה חדשנית מסנן את קרני האינפרא אדומות של השמש ואוגר בסיבי הבד את אנרגיית השמש על מנת למנוע את
חימום הגוף תוך שימוש בקסיליטול המשתמש בלחות שנוצרת על מנת לצנן את הגוף. בעל כיס אחורי לנגני מדיה/מפתח, עשוי בד נמתח המתאים עצמו לגוף.
קיים בצבעים: שחור/ורוד, שחור/סגול
מחיר לצרכן: 279 שקלים
להשיג בחנויות ניו באלאנס


תמר ברניסתמר ברניס
רכזת פרוייקטים ועורכת משנה באתר שוונג.
[email protected]

בר אשכנזי
רוצים לדעת עלי? תשאלו.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג