נעלי LunarGlide+ 4 של NIKE

בקיץ הקרוב, כשהספורטאים הגדולים בעולם יתחרו על ניצחונות גורליים, יוכלו רצים בכל מקום בעולם לצאת לרחובות ולצבור קילומטרים בדיוק באותן טכנולוגיות המסייעות לספורטאים הענקיים האלה לשבור שיאים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בקיץ הקרוב, כשהספורטאים הגדולים בעולם יתחרו על ניצחונות גורליים, יוכלו רצים בכל מקום בעולם לצאת לרחובות ולצבור קילומטרים בדיוק באותן טכנולוגיות המסייעות לספורטאים הענקיים האלה לשבור שיאים

מאת:מערכת שוונג; צילומים: יח"צ

בקיץ הקרוב, כשהספורטאים הגדולים בעולם יתחרו על ניצחונות גורליים, יוכלו רצים בכל מקום בעולם לצאת לרחובות ולצבור קילומטרים בדיוק באותן טכנולוגיות המסייעות לספורטאים הענקיים האלה לשבור שיאים. את הטכנולוגיות החדשניות האלה תוכלו למצוא בדור הרביעי למשפחת נעלי Nike LunarGlide+, הכולל את טכנולוגיית Flywire (בעיצוב מחודש) ואת מערכת השיכוך החדשנית, Dynamic Support.

התאמה למקצוענים ולחובבים
בין אם אתם רצים במהירויות שוברות שיאים או יוצאים לריצת בוקר קלילה, לאחיזת הנעל יש חשיבות מכרעת. האצנים למרחקים קצרים ובינוניים שיתחרו הקיץ בלונדון ירוצו בנעלי Nike Zoom Superfly R4 ו-Nike Zoom Victory Elite, בהתאמה. שני הדגמים מצוידים בטכנולוגיית Nike Flywire המהפכנית, המוטמעת גם ב-LunarGlide+ 4.  החוטים הדינמיים של ה-Flywire זזים עם הרגל, ומספקים תמיכה ונוחות תוך הפחתת המשקל והנפח של הנעל. הודות לחוטים הנכרכים מתחת לקשת כף הרגל ומשתחלים לתוך השרוכים, מאפשרת טכנולוגיית Flywire התאמה אישית ואחיזה אדפטיבית המסייעת בצמצום החללים הקיימים בין הרגל לנעל בגפות רגילות.


דגם LunarGlide+ 4 לנשים

נעלי LunarGlide+ 4 החדשות נהנות מהטוב שבכל העולמות. מצד אחד,  אתם נהנים מ אחיזה ותמיכה מדהימות, ומצד שני אתם זוכים לריכוך ולשיכוך הזעזועים של ה-Lunarlon המגיב ברגישות רבה לצרכים המשתנים של כף הרגל.
פלטפורמת התמיכה הדינמית (Dynamic Support) המוטמעת בסוליה המרכזית עשויה מ-Lunarlon, חומר פלסטי מוקצף המעניק ריכוך נוח ומפנק המגיב לצרכי כף הרגל. ה- Lunarlon הוא תולדה של שיתוף פעולה בין המעצבים של נייקי למעבדת המחקר השל החברה והוא הוצג לראשונה על הבמה העולמית לפני ארבע שנים כחלק ממערכת השיכוך המוטמעת בסוליה המרכזית של נעלי הריצה Nike LunaRacer+ ו-Nike LunarTrainer+.
מערכת 'התמיכה הדינמית' של LunarGlide מורכבת מסוליה מרכזית עשויה שני חלקים הממלאים שתי פונקציות שונות: שיכוך זעזועים ויציבות מרבית. שני סוגים שונים של קצף (Lunarlon רך ולצדו קצף קשיח ודחוס יותר) מעבירים את הרץ ממדרך רך למדרך איתן יותר בזמן נחיתת העקב על הקרקע וקיעור כף הרגל. המערכת החדשנית מאפשרת מעבר קל והדרגתי בנחיתה על הקרקע ומתאימה למגוון אופני הליכה.

אחיזה, תמיכה ויציבות

גם בחומרים מהם עשויה גפת הנעל התמקדו המעצבים בשילוש הקדוש: אחיזה, תמיכה ויציבות. תומך העקב דמוי הפרסה שהפך לסימן ההיכר של דגמים אלה, מחובר למשטח הקצף הקשיח ונע עם הרגל למניעת התגלגלות העקב פנימה והחוצה.
משטחים גדולים של רשת חד-שכבתית מעניקים אוורור ותמיכה באזורים רגישים ומקנים לנעל מראה מוחלק במתכוון. מעצבי נייקי ננעלו חזק גם על עניין הסטייל, והמראה המלוטש של ה-LunarGlide+ 4 מבטיח שתראו טוב גם בריצות ארוכות.


דגם LunarGlide+ 4 לגברים



נעלי Nike LunarGlide+ 4 הן חלק מקולקציית Nike Lunarlon: קולקציית נעליים משפרות ביצועים לנשים ולגברים הכוללת את Nike LunarGlide+ 4 (ריצה), Nike Hyperdunk (כדורסל), Nike LunarTR1 ו-Nike Lunar HyperWorkout+ (אימון).

מחיר : 649 ₪. להשיג בחנויות נייקי




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג