נעלי רכיבה של בונט- דגם וויפור

האם יש דבר כזה- הכי טוב בעולם? במשך שלושה חודשים אני מתלבט, מול הגדרה זו וכל זאת לאחר הפעם הראשונה והבאות אחריה, בהם נעלתי את נעלי הרכיבה, דגם "וויפור" של חברת "בונט"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


האם יש דבר כזה- הכי טוב בעולם? במשך שלושה חודשים אני מתלבט, מול הגדרה זו וכל זאת לאחר הפעם הראשונה והבאות אחריה, בהם נעלתי את נעלי הרכיבה, דגם "וויפור" של חברת "בונט"

מאת:יאיר בן עמי


חברת בונט מעניקה אחריות יחודית לרוכשים. האחריות ניתנת לחלקי הנעל השונים.
מראה הנעל מציב רף ציפיות גבוה עוד לפני הרכיבה הראשונה.
לאחר יציאת הנעל מהתנור ונעילתה על הרגל אפשר להרגיש את ההבדל.
הבונט וויפר מרגישה כחלק מכף הרגל ולא כנעל רגילה, טובה ככל שתהיה, לזו – המותאמת באופן אישי לכף הרגל.



משקל הנעל, מידה 10 (44) רחב, 257 גרם המציב אותה בקצה הקליל של נעלי הרכיבה.
בעת הרכיבה אפשר לרגיש את ההבדל במשקל בעיקר בקטעים הדורשים משיכה כמו בעליות.
הנעל הקודמת שלי שקלה רק 20 פחות מהוויפר אך ההרגשה הייתה של הבדל גדול יותר.



לאחר התאמת מידה מוכנסת הנעל לתנור המחומם עד 70 מעלות.
ה"בישול"- חימום של הנעל נמשך 15-20 דקות כדי לרכך את הגפה
.
ביציאתה מהתנור מולבשת הנעל על הרגל של רוכב למשך מספר דקות.
 הגפה מתקררת, על הרגל של הרוכב, תוך קבלת הצורה של הרגל והתאמה מושלמת.

רק פעמיים ב- 23 שנים ועשרות זוגות נעליים ישבה לי נעל בצורה מושלמת על הרגל.
הפעם הראשונה הייתה כשנבנתה עבורי נעל במידה אישית (קאסטום)- בונט הייתה הפעם השנייה.


הנעל נסגרת על גב כף הרגל בעזרת רצועת וולקרן אחת ומנוף אחד
המנוף אוחז בלשון
המכסה את חלקה העליון של הנעלה ומתחתייה הלשון הפינימית של הנעל.
במשך כל הרכיבות לא "נחנקה" הרגל ולו פעם אחת כפי שקורה לעיתים כשנעל רכוסה חזק מדי.
פעמים נדירות הרגשתי פיזית את הפתגם- "מתאים ככפפה ליד"- זו הייתה אחת הפעמים הנדירות.



סוליית הקרבון דקיקה וקשיחה באופן קיצוני.
חורי הברגים ממוקמים מעט רחוק יותר, מקצה קדמי, מאשר בנעל רגילה.
הדבר מאפשר להרכיב את הקליט מעט אחורה מהרגיל ולמקם אותו בצורה מדויקת יותר.
אישית, אני אוהב, כי ציר הדוושה יושב בדיוק על מרכז הכרית הקדמית של הרגל.
זו הפעם השנייה בחיי שהצלחתי למקם את הקליט בצורה מושלמת עבורי.
סוליית הנעל מוגנת על ידי מגרעות פלסטיק בעקב והקצה הקדמי של הנעל.
שני המגינים מורכבים על ידי ברגים ומאפשרים החלפה לאחר שחיקה.



חורי אוורור, בצידי הנעל, אומנם קטנים מאוד אבל  מבטיחים קירור של הרגל גם בטמפרטורות הגבוהות ביותר.
בימים קרים חובה לעטוף את הנעל בכיסוי אטום על מנת למנוע מהרגל לקפוא.
יש דברים שאי אפשר להבין כי הפריעו עד שהם כבר לא שם- אחד מהם זה איוורור הרגל ביום חם.
ביום חם במיוחד, תחילת הקיץ או שרב של אביב, יצאתי לרכיבה באמצע היום (טמפרטורה של 38 מעלות בצל).
ברכיבה הזו הרגשתי עד כמה כפות רגליי היו חנוקות בנעליים אטומות.
ההרגשה לאחר הרכיבה, כשחולצים את הנעל, הזכירה לי את מהפך הקסדות של תחילת שנות ה- 90
אז קרה לי שנכנסתי למקלחת עם קסדה משום ששכחתי אותה על ראשי.
את נעלי הרכיבה אי אפשר לשכוח על הרגל בגלל הקליטים המעוותים את ההליכה אך…
כשחולצים את הנעליים מרגישים כי כף הרגל לא הייתה באותה חניקה כבעבר.



נעלי בונט מוצעות במידות רוחב ורגילות בכל מידות האורך.
הם מעניקות אחיזה מושלמת ומותאמת באופן אישי לכל כף רגל.
משיכה ודחיפה של דוושות מקבלים אופי שונה, נוח למשתמש וכחוויה חדשה עם הבונט וויפור.


ציון 5 (הגבוה ביותר)
מחיר 1850 שקלים
להשיג  עמית לווינזון
רחוב החשמונאים 104 תל אביב 03-5612520
חלוצי התעשייה 35 מפרץ חיפה- 04-8405649
המלאכה 43 איזור התעשייה פולג- 09-8850446




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג