נעלי הכדורגל NIKE GS

נעלי הכדורגל NIKE GS החדשות הן שילוב של הנדסת ביצועים והשפעה אקולוגית מינימלית. הנעליים הקלות ביותר, המהירות ביותר והירוקות ביותר שייצרה נייקי אי פעם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נעלי הכדורגל NIKE GS החדשות הן שילוב של הנדסת ביצועים והשפעה אקולוגית מינימלית. הנעליים הקלות ביותר, המהירות ביותר והירוקות ביותר שייצרה נייקי אי פעם

מאת:מערכת שוונג


נייקי חשפה את נעלי הכדורגל החדשות שיעלו הקיץ על המגרשים. מדובר בנעליים הקלות והמהירות ביותר שייצרה נייקי אי פעם והנעליים הידידותיות ביותר לסביבה הקיימות כיום בשוק.

האתגר שעמד בפני המעצבים של נייקי היה ליצור נעלי כדורגל חדשות, נקיות מכל אלמנט מיותר שיכללו רק את הרכיבים החיוניים ביותר ויקנו לנועל קלות תנועה ושליטה במהירויות גבוהות. התוצאה היא Nike GS, נעליים שהורכבו מחומרים מתחדשים וממוחזרים המיועדות לביצועים מתפרצים על המגרש ובעלות השפעה אקולוגית מינימלית על כדור הארץ.

כל רכיב ב-Nike GS עבר אופטימיזציה לצמצום משקלו והפסולת שהוא מייצר, מה שאפשר ליצור את נעלי הכדורגל הקלות ביותר שיוצרו אי פעם. רק כדי לסבר את האוזן, נעל במידה 43 שוקלת 160 גר' בלבד.

כל רכיבי הגפה והסוליה של נעלי Nike GS שעוצבו והורכבו באיטליה, עשויים חומרים מתחדשים וממוחזרים. סולייה המבטיחה חוזק וגמישות על המגרש, מבוססת על חומרים ביולוגיים ועשויה בעיקר מפולי קיקיון, ואילו הרפידה הפנימית עשויה % 100פולי קיקיון. שרוכי הנעליים, הבטנה והלשונית עשויים מלא פחות מ-70% חומרים ממוחזרים. גשר הבהונות וצווארון הנעל עשויים לפחות 15% חומרים ממוחזרים.

"ה-Nike GS הן נעלי הכדורגל הקלות והמהירות ביותר שייצרנו אי פעם והן מסמנות את תחילתו של עידן חדש בתכנון, בעיצוב ובייצור של נעלי העלית בכדורגל", אמר אנדי קיין, מנהל עיצוב גלובלי בנייקי פוטבול. "נעל המשלבת ביצועים רציניים והשפעה אקולוגית מזערית היא הצעה מנצחת, הן עבור השחקנים והן עבור כדור הארץ".

נעלי Nike GS החדשות כוללות את החומרים הממוחזרים והמתחדשים הבאים:  

סוליית הנעל והפקקים:  
סוליית הנעל של ה- Nike GS מורכבת משלדה עתירת ביצועים ומבנה גמיש המגיב לתנאי הסביבה. לוחית הסוליה עשויה 50% חומר מתחדש המופק מצמחים ונקרא Pebax® Renu (עשוי מ-97% פולי קיקיון) ו-50% TPU, ש-32% ממנו חומרים מתחדשים. לוחית הסוליה קלה ב-15% מלוחית רגילה.  

לוחית האחיזה עשויה שלד מינימליסטי בצורת יהלום המספק גמישות וקלות תנועה.  

הפקקים ממוקמים אנטומית כדי למקסם את המהירות בכל הכיוונים ולהבטיח תנועה בטוחה המגיבה לתנאי המגרש.

מגע ושליטה:
גפה סינתטית מסוג קנגה-לייט המספקת חיזוק אזורי ומקנה מגע ושליטה יוצאי דופן. הגפה הסינתטית תומכת גם בנעילת אזור מרכז וקשת כף הרגל.  

הרפידה הפנימית קלת משקל ומספקת אחיזה נוחה ומגע משופר בכדור. היא מיוצרת ללא כימיקלים ועשויה 100% פולי קיקיון.

יציבות ותמיכה:
תומך עקב אנטומי וא-סימטרי נועל את כף הרגל ומקנה לה יציבות ותמיכה. התומך עשוי Pebax® Renu, חומר המופק משמן פולי קיקיון.

נעלי Nike GS ניתנות לרכישה החל מאוגוסט בחנויות נייקי.
מחיר הנעל- 1699ש"ח




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג