נייקי חושפת קולקצייה חדשה של נעלי כדורסל באיכות הגבוהה ביותר

נייקי משיקה את סדרת Elite החדשה, המעלה את תחום נעלי הכדורסל לרמות גבוהות יותר של חדשנות. בתכנונן וייצורן של נעלי Nike Kobe VII, Nike Zoom Hyperdunk ו-LeBron 9 נעשה שימוש בחומרים מעולים ובטכנולוגיות חדשניות, המספקות לשחקנים יתרון במשחקי הפלייאוף
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נייקי משיקה את סדרת Elite החדשה, המעלה את תחום נעלי הכדורסל לרמות גבוהות יותר של חדשנות. בתכנונן וייצורן של נעלי Nike Kobe VII, Nike Zoom Hyperdunk ו-LeBron 9 נעשה שימוש בחומרים מעולים ובטכנולוגיות חדשניות, המספקות לשחקנים יתרון במשחקי הפלייאוף

מאת:מערכת שוונג


המעצבים של נייקי שמו דגש על כל פרט ופרט. השילוב בין החומרים החדשניים ביותר לבין טכניקות העיצוב המתקדמות ביותר מאפשר לנעליים המשתייכות לשלוש הסדרות החדשות להציע ביצועים ברמה אחרת לחלוטין. משקלן הקל של הנעליים, ההתאמה המשופרת שלהן למבנה כף הרגל, ההגנה הדינמית והצבעים הייחודיים הן רק חלק ממגוון התכונות החדשניות שמציעות הסדרות החדשות.

"בנייקי אנו ממוקדים בחדשנות המוצר, במטרה להעניק לספורטאים יתרון תחרותי", אומר לאו צ'אנג, מנהל העיצוב בחטיבת עיצוב הנעליים של קטגוריית הכדורסל בנייקי. "כשעיצבנו את סדרת Nike Basketball Elite, תכננו מחדש כל נעל, תוך שימוש בחומרים המבטיחים ביצועים ברמה הגבוהה ביותר. לקחנו את הנעליים הטובות ביותר שלנו ושיפרנו אותן אף יותר, כשהכול מתנקז לרגע החשוב ביותר עבור רוב הספורטאים – המרוץ לתואר האליפות".

צבעים המסמלים משחקי בית ומשחקי חוץ נתנו השראה לבסיס השחור-לבן האלגנטי של הנעליים, כשם שתואר האליפות הוא ההשראה מאחורי צבעי הזהב המופיעים בכל הסדרות. כל אחת מהנעליים מסדרות Nike Basketball Elite שייעשה בה שימוש על מגרש הכדורסל תציג תחילה את הסימן המסחרי של נייקי (Swoosh) בעיצוב מיוחד בצבע לבן. עם הגעתו הקרובה של שלב הפלייאוף, תחגוג נייקי את הישגי השחקנים באמצעות החלפת סימן ה"סווש" הלבן בסימן בצבע זהב עבור המשחק האחרון.

החלקים התומכים בשוק ובעקב באמצע הרגל, בכל אחת משלוש סדרות הנעליים, עשויים מסיב פחמן, חומר מעולה ודק במיוחד שבזכותו הנעליים קלות יותר ומספקות תגובה מהירה יותר. ועבור שחקנים שסגנון משחקם "חזק", הנעל הנושאת את חתימתו של לברון כוללת חיזוק נוסף של סיב פחמן, המשתרע מהעקב עד לצד הנעל ומספק בדיוק את התמיכה הנדרשת לתנועות הכרוכות בסגנון משחק כזה.

הגנת הצוואר המרופד, השואבת את השראתה מסדרת Nike Pro Combat, וממוקמת באופן אסטרטגי לאורך הלשון והשרוולים הפנימיים של הנעל, מעניקה לסדרה מבנה אסתטי מיוחד ואת התמיכה הטובה ביותר להגנה מפני לחץ ומגע חזק. הצוואר, העשוי מקצף מעוצב ומחובר במפרקים, מאפשר לנעל להסתגל לאנטומיה של הרגל ויוצר התאמה מעולה.

סדרות Nike Kobe VII, Nike Zoom Hyperdunk ו-LeBron 9 משלבות כולן את החומרים הטובים ביותר, אשר כולם תוכננו מחדש במלואן כדי לוודא שהמוצרים יהיו קלים ככל האפשר. הבנייה הקלה עושה שימוש בחומר ה-Flywire ,אשר עשוי מהסיב הסינטטי אראמיד. לחומר זה יש רמות מתיחה נמוכות יותר, והתוצאה היא נעל חזקה יותר וקלה יותר, בעלת התאמה מושלמת לכף הרגל.

מחיר :

NIKE ZOOM KOBE VII SYSTEM –  649.9
NKE ZOOM KOBE VII SYSTEM ELITE – 899.9
LEBRON 9  – 749.9
LEBRON 9 P.S. ELITE –  999.9




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג