משאבת Bontrager Air Support-Road. קח אוויר

אין משהו שאני שונא ברכיבה יותר מפנצ’רים. הם הורסים את רצף הרכיבה, קוטעים אימון מוצלח, מלכלכים את הידיים בצבע שחור מגעיל ובינינו, לא זול הסיפור הזה! בחורף אני מרגיש כאילו אני נוסע על כלי רכב חדש שאוכל פנימית ל- 50 ק"מ בשטח עירוני או ל- 35 ק"מ מחוץ לעיר. זה משהו כמו 70 שקלים, לשבוע רכיבה, במקרה הטוב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


אין משהו שאני שונא ברכיבה יותר מפנצ'רים. הם הורסים את רצף הרכיבה, קוטעים אימון מוצלח, מלכלכים את הידיים בצבע שחור מגעיל ובינינו, לא זול הסיפור הזה! בחורף אני מרגיש כאילו אני נוסע על כלי רכב חדש שאוכל פנימית ל- 50 ק"מ בשטח עירוני או ל- 35 ק"מ מחוץ לעיר. זה משהו כמו 70 שקלים, לשבוע רכיבה, במקרה הטוב

מאת:רועי קאפח


בינתיים לא מצאתי פיתרון יצירתי לבעיה, ברור שאפשר למזער את כמות התקרים ע"י שימוש בצמיג תקין, פסי גומי ומיני טריקים שמקטינים את הסיכוי המטרד. בדיוק עכשיו אני בוחן צמיגי כביש טיובלס של מקסיס, אני מבטיח כתבת התרשמות בקרוב, אולי טיובלס בכביש הוא הפיתרון.

הרע במיעוטו הוא משאבה טובה שמקצרת את תהליך ההחלפה (ברור לי שאפשר להשתמש גם בבלוני co2 שמנפחים את הגלגל במהירות- זה יקר!). אני רוכב עם משאבה שנכנסת בכיס חולצת הרכיבה על האופניים. אם לא הייתי פלצן וכל כך טרוד ממראה האופניים, הייתי מחבר משאבת רגל לשלדת האופניים עם איזולירבנד וכשפנצ'ר היה תוקף אותי הייתי מחזיר לו בכמה לחיצות משאבה (אבל אני פלצן). לפני כמה שבועות משאבת ה"אינשם" שקניתי לפני המון זמן שבקה חיים, האטמים התפוררו והמוט של הבוכנה היה כבר עקום. יאללה, לחנות. בדקתי ושמעתי קצת טיפים על משאבות מרוכבים והחלטתי לרכוש את הבונטריגר.

המשאבה משדרת אמיניות וכוח. הידית דחיפה של הניפוח נפתחת כאשר רוצים לנפח ונותנת קונטרה בפעולת הפמפום- כאשר סוגרים את הידית, היא מתקפלת ונתפסת על גוף המשאבה ודואגת שלא תפתח סתם. מנוף ההידוק של הונטיל עשוי מאלומיניום יפה וחלק. גוף המשאבה עשוי גם הוא מאלומיניום ומבטיח אמינות למשך זמן.



איך היא עובדת? חבל שהמשאבה לא מתפקדת כמו שהיא נראית. המשאבה היא דאבל-אקשן, היא מנפחת גם בדחיסת הבוכנה וגם במשיכה שלה. על הנייר זה נשמע יתרון, במציאות זה חיסרון. עד סביבות ה60 PSI היא מנפחת ממש טוב, כשעולים בלחץ מעבר הסיפור שונה. אני נלחם במשאבה גם בדחיסה וגם במשיכה, פעולת הניפוח לא חלקה ודורשת אחיזה מוזרה של הגלגל (קשה לי להסביר על מקצב הניפוח אליו אני רגיל במשאבה רגילה). הרגשתי כאילו אני מנסר בול עץ במסור כהה. כל מה שצריך לדאוג כאשר מנפחים את הצמיג מעל 60 PSI הוא לא לקרוע את הונטיל. מינוס נוסף הוא ראש המשאבה, הונטיל לא נכנס מספיק פנימה ומידי כמה ניפוחים בלחץ גבוה הוא נפלט החוצה ברעש של "אני נשבר עוד רגע", "אתה מותח את המזל שלך" "אתה יודע שאני הפנימית האחרונה שלך?!"



שורה תחתונה: אכזבה ואכזבה גדולה. משאבה היא לא העסק הכי יקר בציוד העזר של רוכב האופניים, מצד שני- אף רוכב שאני מכיר לא קונה משאבה כל שני וחמישי ומשאבה טובה יכולה להחזיק שנים. המשאבה הזאת תחזיק שנים, היא אמינה בטירוף! מה שלא, היא לא תנפח את הצמיג מהר ולא טוב.


ציון: 2.5 מתוך 5

למה כן: היא אמינה, ידית מתקפלת, גימור.

למה לא: קראתם את הכתבה עד הסוף?

מחיר: 146 ש"ח

היבואן: סי.טי.סי חברה לסחר אופניים בע"מ


רועי קאפח- רוכב עילית ומכור לאופניים




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג