מרכז אימונים יפתח בפארק חבל מודיעין

מרכז אימוני ריצה ורכיבה בפארק חבל מודיעין יוקם על ידי "סאקוני" ישראל בעלות השקעה של כ- 1.5 מיליון שקלים. במקביל, המגזין "World runners" הבריטי בחר בנעל הריצה "פרוגריד ג’אז 13" של סאקוני לקנייה הטובה ביותר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מרכז אימוני ריצה ורכיבה בפארק חבל מודיעין יוקם על ידי "סאקוני" ישראל בעלות השקעה של כ- 1.5 מיליון שקלים. במקביל, המגזין "World runners" הבריטי בחר בנעל הריצה "פרוגריד ג'אז 13" של סאקוני לקנייה הטובה ביותר

מאת:מערכת שוונג


חברת MBS, יבואנית נעלי הריצה "סאקוני" לישראל,  מקימה מרכז לוגיסטי, ריצה ורכיבה בפארק התעשייה חבל מודיעין הסמוך לשוהם. הוא יהיה הגדול מסוגו בישראל. המרכז החדש יכלול כ- 2,000 מ"ר של מחסנים, משרדים, אולם תצוגה ומכירה וכן מתחם לאימוני ריצה ורכיבה.

כאמור, המרכז החדש של סאקוני ישמש בנוסף גם כמרכז להתכנסות ויציאה לאימוני ריצה ורכיבה מאורגנים למתחילים ומתקדמים ויכיל מלתחות ומקלחות. במקום הושקע סכום של 1,500,000 שקלים. עד כה היה המרכז הלוגיסטי של החברה ממוקם בבני-ברק מול קניון איילון מעל חנות היבואן, שתמשיך לפעול כרגיל. 

חברת MBS הנמצאת בבעלות יובל בראון, מייסד החברה ומנהלהּ ציין כי, "הריצה ורכיבת האופניים הפכו בשנים האחרונות לתחום הספורטיבי הצומח ביותר בארץ. זו תופעה מבורכת מכל הבחינות ואני מקווה שהמרכז החדש שאנו מקימים ליד שוהם ייתן מענה לחלק ניכר מצרכי המתאמנים. זה יהיה מרכז מסודר בסמוך למסלולי ריצה ורכיבה זמינים ובטוחים ואפשרות להתארגנות נוחה ונעימה לפני האימון ואחריו".

"פרוגריד ג'אז 13" של סאקוני – הקנייה הטובה ביותר

בימים הקרובים חברת MBS יבואנית סאקוני לישראל משווקת את הג'אז 13 בישראל אשר נבחרה על ידי המגזין "עולם הרצים" (World runners), מעיתוני הריצה הנחשבים בעולם, שקבע במדריך נעלי הריצה הרבעוני שלו, כי נעל הריצה "סאקוני  Jazz 13 “progrid הינה הקנייה הטובה ביותר לאביב 2010.

לדברי רוני שטיינר מנהל הפיתוח העסקי בחברת MBS יבואנית סאקוני וניוטון לישראל, הנעל נבחנה בידי (וברגליי) שורת בודקים מקצועיים וחובבי ריצה בעלי ניסיון ריצה רב שרצו בנעליים הללו ריצות מבחן. אלו היללו את הריפוד הנוח לעקב הקרסול וכן את העובדה שהם לא היו זקוקים כלל לתקופת הסתגלות על מנת לחוש בה נוח. הם דיווחו על נוחות מרבית למן המטר הראשון. נעל הריצה סאקוני ג'אז 13 מספקת כאמור ריכוך לעקב בשיטת הפרוגריד המשככת משמעותית את נחיתת העקב לקרקע בעת הריצה וכן משלבת שיטה שנקראת hrc, להחלקה נוחה של האצבעות ודחיפתן לאחור במהלך הריצה. החלק העליון של הנעל עשוי רשת אוויר שמאפשרת את הפיכתה לקלה מאוד ו"נעל נושמת". מחיר הנעל בישראל 600 שקלים.

מגזין עולם הרצים יוצא לאור מדי חודש בחודשו מזה למעלה מ- 40 שנה. מאז 1990 יוצא גם בגרסא בינלאומית ברחבי העולם. הוא כולל כאמור בדיקת הנעל על ידי שורת רצים שמדווחים בסוף המבחן המקצועית על אודות חוות דעתם וזו משוקללת על ידיד מומחי העיתון.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג