מצמן את מרוץ בשביל הצפון

לראשונה בתולדותיה - רשת "מצמן את מרוץ" משיקה סניף עודפים באזור הצפון. הסניף מושק מיד לאחר פתיחת קומפלקס האופניים הגדול בישראל- שהוקם בתל אביב ומציג העמקת אחיזתה של הרשת בענף
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לראשונה בתולדותיה – רשת "מצמן את מרוץ" משיקה סניף עודפים באזור הצפון. הסניף מושק מיד לאחר פתיחת קומפלקס האופניים הגדול בישראל- שהוקם בתל אביב ומציג העמקת אחיזתה של הרשת בענף

מאת:מערכת שוונג


בהמשך לחנוכת קומפלקס האופניים הראשון מסוגו בישראל לפני כחודשיים, ממשיכה רשת "מצמן את מרוץ" בהעצמת חוויית הלקוח, ומשיקה לראשונה בתולדות הרשת- סניף עודפים באזור הצפון. סניף חיפה (מת"מ) משנה את פניו, ויציג נוסף על קולקציות אופניים חדשות, ביניהן אופני עיר ואופני ילדים, גם עודפים של ציוד ודגמי אופניים משנים קודמות- במחירים אטרקטיביים מאד. פתיחתו של סניף עודפים הינו תגובת הרשת לביקוש מצד הלקוחות, שעד היום לא היה קיים עבורם מתחם עודפי אופניים באזור. סניף רשת "מצמן את מרוץ" באזור חיפה, הינו נדבך נוסף בהעמקת אחיזת הרשת בענף האופניים, ויתווסף אל מגוון השירותים והמוצרים שהיא מציעה ללקוחותיה בכל רחבי הארץ.

ההנחות על עודפי האופניים והציוד הנלווה, ינועו בטווחים של 20-40% ממחיר ההשקה המקורי. כך למשל יוכלו רוכבי אופני ההרים של חברת Specialized ליהנות מדגם Camber Fsr comp 2011 במחיר של 5,995 ש" (במקום 8,500 ש"ח מחיר מקורי), או ליהנות מדגם StumpJumper Fsr Expert Evo 2011 במחיר של 13,995 ש"ח (במקום 18,600 ש"ח מחיר מקורי).

רוכבי אופני הכביש יוכלו למצוא בחנות העודפים החדשה בצפון אופני Specialized Tarmac Elite במחיר של 8,995 ש"ח (במקום 9,995 ש"ח מחיר מקורי).

לרוכבי אופני העיר מזומנות הצעות קורצות אחרות: אופני Specialized Vienna 2009 במחיר של 2,995 ש"ח (במקום 4,295 ש"ח מחיר מקורי), או מאופני DiamondBack Wildwood 2012 במחיר של 995 ש"ח (במקום 1,295 ש"ח מחיר מקורי).

סניף חיפה של רשת "מצמן את מרוץ" הינו סניף וותיק הנמצא באזור התעשייה של העיר. הוא עבר לאחרונה לבעלות הרשת, ובהזדמנות זו הוכנסו בו מקצה שיפורים. החנות משתרעת על פני 220 מ"ר, והיא משמשת בנוסף לחנות המכירות גם כמרכז שירות ותיקונים של כל סוגי האופניים הנמכרים ברשת.

השקת סניף העודפים הראשון בצפון של רשת "מצמן את מרוץ", הצטרפה אל מהלך אדיר נוסף שהתרחש לאחרונה- חנוכת "בית מצמן את מרוץ"- קומפלקס האופניים הגדול ביותר בישראל, הממוקם בתל אביב. המתחם שהוקם בהשקעה של כמיליון $ משתרע על פני 1,000 מ"ר, ומחולק לשלוש חנויות מתמחות: מכירה, שירות ועודפים. בקומפלקס המרשים ניתנים גם שירותי ייעוץ של דיאטנית (בתאום מראש), הרצאות של מדריכי רכיבה, ושירות הרכבת אופניים Costume made, בליווי אישי של מומחה אופניים. רוכבים המעוניינים בהתאמה אישית של אופניים למבנה וגודל גופם, יוכלו להיעזר במומחי הסניף המשתמשים בשיטת BG Fit.

רשת חנויות האופניים "מצמן את מרוץ" עומדת בראש פרויקטים רבים, המקדמים את תרבות רכיבת האופניים. הרשת הינה היבואנית הבלעדית של אופני "ראלי", "הארו" ו"ספשלייזד", "דיימונד בק" "לוק", משווקת את מוצריה ל- 130 חנויות אופניים ברחבי הארץ ובכך נותנת מענה לצרכי הציבור המגוונים, החל מאופני ילדים ועד לאופנים ממותגים.

15.2.2012




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג