מכשיר ה-Kinesis one מגיע לרשת הולמס פלייס

רשת מועדוני הכושר הולמס פלייס החלה בימים אלה את הטמעת מכשיר האימון של חברת טכנוג’ים ה-Kinesis one, המאפשר ציר תנועה של 360 מעלות וביצוע של למעלה מ-250 תרגילים שונים.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


רשת מועדוני הכושר הולמס פלייס החלה בימים אלה את הטמעת מכשיר האימון של חברת טכנוג'ים ה-Kinesis one, המאפשר ציר תנועה של 360 מעלות וביצוע של למעלה מ-250 תרגילים שונים.

מאת:מערכת שוונג

גם לכם נמאס לפעמים לעבור ממכשיר למכשיר בחדר הכושר כדי להפעיל את כל השרירים בגוף? או לחלופין להשתמש במספר מכשירים שונים כדי לכסות את כל טווח הפעולה של השריר? קיר ה- Kinesis one הוא הפתרון המושלם בשבילכם.

רשת מועדוני הכושר הולמס פלייס החלה בשילוב המכשיר ברשת בכדי להעניק למתעמלים את חווית האימון המתקדמת ביותר. ה- Kinesis one הוא למעשה יחידת אימון עצמאית הבנויה על מערכת של מנועים וקפיצים המחוברים לכבלים במעגל סגור ומעניקים ציר תנועה של 360 מעלות, הודות לטכנולוגיית פטנט כוח המשיכה TM, הייחודית לחברת טכנוג'ים האטלקית, יצרנית המכשיר.

ה- Kinesis one מאפשר לבצע למעלה מ-250 תרגילים שונים, ובכך מרחיב את אפשרויות האימון, כך שהמתאמנים יכולים לבצע כמעט כל תנועה רלוונטית, המתאימה למטרות האימון הספציפי (דוגמת עיצוב וחיזוק הגוף, גמישות מפרקים, יציבה נכונה ומודעות לגוף וצרכיו). האימון ב- Kinesis one מאפשר נוחות מרבית, כיוון שאין צורך לכוונן את המכשיר לפני השימוש בו ואין הגבלת תנועה. בנוסף מאפשר המכשיר לברור את ההתנגדות בהתאם למרחב ולזווית התנועה, וכן לברור התנגדות לכל צד בגוף בנפרד.

 את קיר ה- Kinesis one של טכנוג'ים ניתן למצוא במועדוני הכושר של הולמס פלייס בקניון עזריאלי, הרצליה, רעננה ובאר שבע

 

 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג