מהפכת שימאנו בישראל – ראיון עם ארז וייס מנכ"ל משותף ב- DAA

למערכת שוונג הגיעה ידיעה בלעדית שבקרוב DAA הולכת לפרסם על כך שיש שינויים גדולים במוצרי השימאנו בארץ. ארז וייס, מנכ"ל משותף עם מוטי קרלין ב-DAA הסכים לענות על שאלות ולהסביר מה המשמעות של שינויים אלו וכיצד הצרכן הישראלי ירוויח מכך
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


למערכת שוונג הגיעה ידיעה בלעדית שבקרוב DAA הולכת לפרסם על כך שיש שינויים גדולים במוצרי השימאנו בארץ. ארז וייס, מנכ"ל משותף עם מוטי קרלין ב-DAA הסכים לענות על שאלות ולהסביר מה המשמעות של שינויים אלו וכיצד הצרכן הישראלי ירוויח מכך

מאת:תמר ברניס

ארז וייס, מנכ"ל השיווק ובעלים בחברת DAA, יבואני שימנו לישראל, החדשות אומרות שיש שינויים גדולים בשימאנו ישראל.

ארז, תוכל לספר מהם החדשות הגדולות ולפרט על כך?
אנו – DAA, היבואנים הבלעדיים של שימאנו בישראל ,עובדים עם יותר מ- 220 חנויות שצורכות את מוצרי החברה בארץ. לאחרונה הגענו להחלטה בחברה. אנו עומדים להוזיל את מחירי הצרכן, המומלצים בחלקי שימנו בארץ. ההוזלה הנה בשיעור של 8% – 25% במחירון המוצרים ברמות הגבוהות והבינוניות: ULTEGRA, XTR, DURA ACE  וגם על מוצרים כמו גלגלים ופדלים.


צילום באדיבות שימאנו

למה דווקא עכשיו החלטתם ב-DAA להוזיל את העלויות?
"שימאנו ישראל" יחסית צעירה בארץ. עד לפני כשנתיים, היו שלושה יבואנים של שימאנו – DAA, מצמן את מרוץ ו- CTC. לפני כשנתיים, שימאנו החליטו ש- DAA יהיה היבואן הבלעדי למוצרים שלהם, ומרגע זה, הפרסום, טיפול, אחריות ושרות התרכז במקום אחד והשתפר משמעותית. DAA "שימנו ישראל" התאימו ארבעה מרכזי שירות במקומות שונים בארץ והחלו לתת חסות לספורטאים שונים, בניהם: נגה כורם, רון דרמון וגם לקבוצת ZONE3. כמו כן, התחלנו לתת חסויות לתחרויות שונות כגון סבב תחרויות הדאון-היל באופני הרים. סך הכל, הפעילות החלה להיות דומיננטית יותר בשוק הספורטיבי בארץ. במקביל, לפני כשנתיים, הקניות "און-ליין" גדלו משמעותית, ותנאי השוק התשנו, כחלק ממגמה עולמית ולא רק מקומית. כתוצאה מכך, הרבה אנשים החלו פוסחים על חנויות אופניים, דבר שהחליש את החנויות ויצר אפקט מצב שוק האופניים בישראל לא טוב . אחת הדרכים להתמודד עם אפקט זה היה הורדת המחירים, כדי לקרב את המחירים בחנויות לאלו שבאינטרנט. בעצם היה צריך לחתוך "בבשר החי" בכדי למשוך קונים בארץ חזרה לחנויות ובכך, יקבלו שירות ואחריות בארץ, מה שלא ניתן לקבל דרך האינטרנט.


קבוצת מוצרי XTR שעומדת לעבור הוזלה משמעותית
צילום: חברת SHIMANO


מתי המחירון החדש צפוי לצאת?
ממש בקרוב, בסוף יולי אנחנו נוציא ידיעה רחבה על כך ונפרסם את המחירון באתר של שימאנו הישראלי – daa-shimano.



גם מחירי גלגלים יוזלו
צילום: SHIMANO


כיצד הוזלת המחירים משפיעה על הצרכן הישראלי ועל השוק בארץ?
מהלך הורדת המחירים נועדה להחזיר ולהשאיר את הקונים בחנויות. אנחנו רוצים לעזור ולעודד את ה"חברתיות" והשרות שהחנויות מעניקות (בשונה מאתרי האינטרנט שם כיום מרבית המכירות נעשות), ובדרך זו גם לעזור לבעלי החנויות לא לקרוס.


גם מחירי דוושות יוזלו
צילום: SHIMANO


האם ההוזלות יאפשרו לכם ב- DAA להביא דברים חדשים לארץ?
כיום אנו, ב- DAA, מביאים את מרבית הקו של שימאנו, מלבד מוצרי רכיבה עירונית. למרות זאת יש אצלנו מגמה לשנות זאת ואנו מתחילים להביא מוצרים הקשורים ל"קומיוטינג" כגון"נקסוס". כל אופני ההשכרה למשל בארץ כיום מצוידות בשימאנו "נקסוס".
שימאנו הציגו לפני כשנתיים מערכת אלקטרונית חלוצית להעברת הילוכים בשם DURA ACE DI2  באופני כביש. עד עכשיו זה הגיע ברמת ה-DURA ACE במחירים גבוהים, ובחודשים הקרובים תגיע המערכת לחנויות גם ברמת ה-ULTEGRA, ההופך את המערכת זמינה לכולם ולכל כיס.
שימאנו הציגו לפני כשנתיים מערכת אלקטרונית חלוצית להעברת
הילוכים בשם DURA ACE DI2  באופני הרים. עד עכשיו זה הגיע ברמת ה-DURA ACE
במחירים גבוהים, ובחודשים הקרובים תגיע המערכת לחנויות גם ברמת ה-ULTEGRA,
ההופך את המערכת זמינה לכולם ולכל כיס.

קבוצת מוצרי NEXUS
צילום: חברת SHIMANO


לסיכום-
היום אנו מיישרים קו בעולם כולו מבחינת התאמת מחירים לאינטרנט וגם בייבוא המוצרים החדשים לישראל, כמעט מרגע הופעתם בשוק העולמי.


תמר ברניס- רצה, רוכבת ובעיקר רוכבת ורצה [email protected]




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג