מדי דופק של פולאר בצבעים חדשים

אימון גופני מעולם לא היה מושך יותר ענקית שעוני הדופק והכושר POLAR  משיקה צבעים חדשים לשעון FT7 לגבר ולאשה האביב הוא זמן נפלא להתחדשות, הכוללת גם את התחדשות המלתחה, ובמסגרתה גם את מלתחת הכושר. לרגל האביב משיקה אגנטק – בריאות וספורט, יבואנית מותג שעוני הדופק והכושר POLAR עיצובים חדשים בסדרת Fitness – FT7 לגבר ולאשה בצבעוניות עזה ואביבית. לגבר בצבעי שחור בשילוב אדום ולאשה בצבעי אדום דובדבן בשילוב כסף
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אימון גופני מעולם לא היה מושך יותר
ענקית שעוני הדופק והכושר POLAR  משיקה צבעים חדשים לשעון FT7 לגבר ולאשה


האביב הוא זמן נפלא להתחדשות, הכוללת גם את התחדשות המלתחה, ובמסגרתה גם את מלתחת הכושר. לרגל האביב משיקה אגנטק – בריאות וספורט, יבואנית מותג שעוני הדופק והכושר POLAR עיצובים חדשים בסדרת Fitness – FT7 לגבר ולאשה בצבעוניות עזה ואביבית. לגבר בצבעי שחור בשילוב אדום ולאשה בצבעי אדום דובדבן בשילוב כסף

מאת:פרסום


POLAR FT7 הוא השותף המושלם למתאמנים הודות להפונקציה היחודית, ה-EnergyPointer המציינת באופן ויזואלי האם האפקט העיקרי של האימון הינו שיפור הכושר האירובי או שריפת שומן. כאשר מטרת האימון הינה שריפת שומן, מחווה השעון גם על מספר הקלוריות שנשרפו במהלך האימון.

פונקצית ה-OWN-ZONE מאפשרת להתאמן להגדיר לעצמו טווח דופק לאימון, ובהתאם לכך לראות לאחר כמה זמן מהאימון הצליח להגיע לטווח שקבע.

באמצעות ממשק ה-FLOWLINK, ניתן להוריד את נתוני האימון ליומן אימון מקוון באתר polarpersonaltrainer.com. באתר ניתן לעקוב אחר התקדמות האימון לאורך זמן, להעלות תוכניות אימון, לקבל טיפים, להתאים תוכניות אימון ואף להתחרות עם חברים וירטואלים.


שעון לאשה בצבעי אדום דובדבן בשילוב כסף


ה-FT7 מאפשר שמירת נתונים
מאימונים קודמים (יומיים או שבועיים) באמצעות תיקיות זיכרון. בכל סדרת ה-FT משדרים מקודדים, המנועים הפרעות קשר במהלך אימון קבוצתי, או בסמיכות לאנשים המתאמנים בו-זמנית.

שעוני הדופק והכושר של POLAR מהווים מעין מאמן אישי למתאמן, ומעניקים מדדים אישיים ומדוייקים של דופק, מהירות, קצב ושריפת קלוריות, בעזרתם ניתן לבנות תוכנית אימונים אישית, החוסכת זמן וזיעה מיותרת ומאפשרת ליהנות מאימון איכותי ואפקטיבי יותר, ומתוצאות טובות יותר.


שעון ללגבר בצבעי שחור בשילוב אדום 


אימון מהיר, או בעוצמה גבוהה, אינם משיגים בהכרח תוצאות יעילות. הדרך האידיאלית להשגת תוצאות בזמן האימון ולשיפור הכושר היא באמצעות אימון בעוצמה הנכונה, המתאימה לכל מתאמן. באמצעות הקשבה לדופק, מציעים שעוני POLAR אימון והדרכה מדוייקת בזמן האימון לרמת הקושי והזמן הנדרש להגיע למטרת האימון, בין אם מדובר בשיפור הכושר, שריפת קלוריות או שמירה על אורח חיים בריא.

מחיר מומלצים לצרכן (כולל מע"מ): 690 ש"ח.

את שעוני הדופק והכושר בצבעים החדשים ניתן להשיג ברשת "ורטהיימר ספורט".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג