מגה ספורט וריבוק חברו לחנות דגל

רשת הספורט הגדולה בישראל "מגה ספורט" ומותג האופנה והספורט Reebok מכריזות על שיתוף פעולה ראשון מסוגו. במסגרת שיתוף הפעולה הושקה חנות Reebok בסניף מגה ספורט בנמל תל אביב בקונספט Shop in shop בהשקעה של כ-300,000 שקלים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רשת הספורט הגדולה בישראל "מגה ספורט" ומותג האופנה והספורט Reebok מכריזות על שיתוף פעולה ראשון מסוגו. במסגרת שיתוף הפעולה הושקה חנות Reebok בסניף מגה ספורט בנמל תל אביב בקונספט Shop in shop בהשקעה של כ-300,000 שקלים

מאת:פרסום מגה ספורט ריבוק


רשת "מגה ספורט" ומותג הספורט והאופנה הבינלאומי ריבוק (Reebok) הכריזו על שיתוף פעולה ראשון מסוגו. בתחילת חודש יולי נפתחה חנות קונספט של המותג ריבוק (Reebok) בסניף מגה ספורט בנמל ת"א.  החנות משתרעת על שטח של כ- 65 מ"ר ונמצאת בחזית הסניף הפונה אל הים. החנות עוצבה על ידי חברת ריבוק (Reebok) בחו"ל בהשקעה של כ- 300,000 ש"ח.
 
בחנות ניתן למצוא מבחר פריטי אופנה וספורט לנשים, גברים ונוער במבחר דגמים ומחירים נוחים וכן קולקציות ייחודיות שניתן למצוא רק בחנות. כמו כן לקוחות החנות ייהנו ממבצעים בלעדיים.


אורית גבאי, מנהלת שיווק מגה ספורט: "ריבוק הוא מותג בינלאומי צעיר, מדליק ועדכני המשלב ספורט ואופנה ועל כן מדבר באותה שפה עם קהל לקוחותינו. אנו מעריכים כי שיתוף הפעולה עם המותג יהיה פורה ביותר ויביא לתוצאות מעולות לשני הצדדים. אנו שמחים להציע ללקוחותינו קולקציות ייחודיות ומבצעים בלעדיים".

מיטל גורינגוד, מנהלת שיווק ריבוק בישראל:
" מגה ספורט הינה רשת מותגי הספורט המובילה בישראל. אנו בריבוק מאמינים שכדי להגיע לקהל רחב ומגוון יותר, צריך לחבור לשחקנים הגדולים, כשמגה ספורט מובילה בתחום זה. לריבוק יש הרבה מה להציע לצרכן. החל מאיכות המוצר, גזרות ייחודיות, צבעוניות מדליקה ועדכנית והכי חשוב – מחיר נוח לכל כיס. אנו מאמינים כי השיתוף פעולה עם ענק המותגים "מגה ספורט" הינו רק צעד ראשון לקראת העתיד המשותף".


מגה ספורט


רשת מגה ספורט הוקמה בשנת 1996 ומאז הפכה לרשת חנויות הספורט והפנאי הגדולה והמובילה בישראל. הרשת מונה 40 סניפים הפרוסים מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום. מגה ספורט נותנת מענה כולל בתחום הספורט: היצע של מגוון הקטגוריות המובילות ביגוד, ציוד והנעלה, מבחר נרחב של המותגים המובילים וכיסוי של  כל ענפי הספורט העיקריים: כדורגל, כדורסל, ריצה, טניס, אופניים, יוגה, אירובי,  שחייה ועוד'. מגה ספורט מרכזת תחת קורת גג אחת את המותגים המובילים בעולם בכל ענפי הספורט כגון: Adidas, Nike, Saucony, Proform New Balance, Merrel, Diadora, Arena, Converse, Spin, Mikasa  Wilson, Everlast ועוד.

ריבוק


הנהלת Reebok International ממוקמת בקנטון, ארה"ב והינה מעצבת, משווקת ומפיצה בינלאומית של מוצרי ספורט, פיטנס ואופנה בתחום ההנעלה, ביגוד וציוד. מותג עולמי זה מושפע בעיקר מהתרבות האמריקאית. לריבוק היסטוריה עשירה בתחום הספורט בריצה, אימון ופיטנס. אדידס העולמית רכשה את ריבוק לפני מס' שנים כשהמותג פועל תחת מחלקת ריבוק .

בישראל, ריבוק הינה בבעלות ובניהול חברת לייף ספורט בע"מ, ייבואנית אדידס וריבוק בישראל. כיום לריבוק בישראל יש 2 סניפי קונספט (קריון ואילת) , 1 חנות עודפים (חולון, רח' המשביר 1) ו"חנות בתוך חנות" בסניף מגה ספורט בנמל ת"א. www.reebok.com




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג