כובעי ריצה במבחן

קיבלנו שני כובעים לבדיקה. האחד Better Than Naked של The North Face והשני adizero של אדידס. אהבנו אותם ומצאנו כי הם בהחלט יכולים לשדרג את הפעילות הספורטיבי. בעיצומן של תחרויות הריצה והטריאתלון אלו הם בדיוק הפריטים הקטנים בהם נמצא אלוהי הנוחות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

קיבלנו שני כובעים לבדיקה. האחד Better Than Naked של The North Face והשני adizero של אדידס. אהבנו אותם ומצאנו כי הם בהחלט יכולים לשדרג את הפעילות הספורטיבי. בעיצומן של תחרויות הריצה והטריאתלון אלו הם בדיוק הפריטים הקטנים בהם נמצא אלוהי הנוחות

מאת:אביטל הירש ויאיר בן עמי

כובע הריצה adizero  של אדידס

כובע לעולם לא יהיה בראש רשימת הקניות של ספורטאי הפנאי. לא הטריאתלט וכמהו הרץ ידרגו את הכובע לפני נעל הריצה, הגופייה או מכנס הריצה. ובכל זאת הכובע יכול להיות בדיוק ההבדל בין פעילות ספורטיבית נטולת הצקות לזו שתחבל לחלוטין בריכוז. הפילוסופיה, או המסקנה, הזו, עלתה בראשי במהלך (בעיקר בסופה של) הליכה בה ההתמודדות הייתה עם שמש קופחת, של עמק יזרעאל וגשם בלתי מפתיע (בזכות מכ"מ גשם ברשת) שקיוויתי לחוות ואכן הרטיב אותי כראוי.
 
קיבלנו שני כובעים למבחן מוצר. בטוב ליבי אפשרתי לאביטל (בוחנת כובע יוניסקס של נורת פייס) לבחון את זה שהיא בחרה (בהמשך למטה) מאחר והיא גילתה התלהבות, שאי אפשר לעמוד בפנייה, אל מול צבעו הסגול של היוניסקס. מול, היוניסקס של נורת פייס, הונח כובע בצבע כתום חסר פשרות, מחומר בלתי מובן בעליל ובעל הצהרת משקל של פרוסת גבינה (15 גרם). יכולתי להישבע כי הפרוסה שאכלתי כמה שעות קודם הייתה כבדה משמעותית מה- adizero כשאחזתי אותו בידי לבחינה ראשונה.

במהלך אותה הליכה ארוכה לא חשתי במאום. במשך דקות ארוכות לא הצלחתי לבחור אפילו את המשפט הראשון, של מבחן במוצר אותו הבטחתי לעצמי לסיים בואכה תום תקופת חגי תשרי.

בכניסה חזרה הביתה הבנתי בדיוק על מה ולמה אני צריך לכתוב. הצעקות, של חולת ניקיון מוכרת וידוע מאז ימי הפרימוס והצ'יזבט, הרעידו את קירות הבית כלווי הולם לתגלית המתבקשת. עם הורדת הכובע נוצר מפל זיעה מקודקוד, על הפנים והישר בטפטוף אדיר אל הבלטות שנשטפו דקות קודם.

החוכמה של ציוד ספורט טוב הוא באי תחושה בתרומתו לביצוע. זו התכונה הבולטת של הכובע adizero של אדידס. הוא עוטף את הראש באופן המזכיר בגד ים, יותר מכובע ספורט אופייני, כמעט ואינו מורגש ורק כשמורידים אותו מהראש אפשר להעריך את מלוא תרומתו לנוחות, בעת הפעילות.

פרטים טכניים:
שוקל 15 גרם בלבד.
תכונות נידוף מעולות ופתחי אוורור בצדדים בדוגמת בחיתוך לייזר.
אופציית קיפול לגודל כיס מכנס.
מחיר: 130 שקלים
צבעים: כתום כחול וכחול כתום
מגיע במידה אחת
ניתן להשיג: ברשת אדידס
ציון: 4 (מתוך 5)


כובע יוניסקס Better Than Naked של The North Face



אני חייבת להודות – אני לא מתה על כובעים. אם לא הייתי גרה במקום כל כך חם, סביר להניח שהייתי מסתובבת כל חיי בראש חשוף. אבל באוגוסט, כשכבר בשש בבוקר השמש קופחת על ראשי, אין ברירה אלא לחבוש כובע.

כך שהדרישה הראשונית שלי מכובע היא קודם כל – שלא ארגיש בו ושלא יעיק עלי.
הדבר השני החשוב הוא, כמובן, המראה. אם אני נאלצת לרוץ עם פריט לבוש נוסף, רצוי מאוד שישדרג את המראה שלי.
ובכן, הכובע של North Face, מדגם Better Than Naked Unisex Hat, עונה בגדול על שתי הדרישות האלה.
הכובע עשוי מבד דקיק ומנדף, חלקו עם חורים, מגיע בשלושה צבעים (שחור, כחול ומג'נטה) ויש לו מצחיה גדולה ומכופפת, בדיוק כמו שאני אוהבת.
הכובע שאני קיבלתי הוא בצבע מג'נטה (ובעברית – משהו שבין ורוד לסגול) מקסים. כל כך מקסים, שמספר אנשים, ובכללם הבנות שלי, ניסו לנכס אותו לעצמם. רק לאחר איומים והפעלת כוח פיזי מתון, הצלחתי לחטוף את הכובע ולהחביא אותו במקום בטוח, שם הוא חיכה לי עד הריצה הבאה שלי.
בחנתי את הכובע בשתי הזדמנויות שונות: האחת, כאמור, ריצה, שבה הצלחתי לשכוח מקיומו (לא סתם הוא נקרא better than naked!), בזמן שהוא מילא את תפקידו, כלומר – הגן עליי מהשמש ועצר את מפלי הזיעה שאיימו לזלוג ממצחי לעיניי. השנייה הייתה בילוי של כמה שעות על חוף הים, וגם אז הכובע לא הכביד עלי ולמעשה לא הרגשתי בו בכלל. 
יתרון נוסף של הכובע הוא שהבד הדקיק שלו גורם לו גם להתייבש במהירות.
לסיכום: כובע יפהפה ונוח, שמבצע את תפקידו בצורה מושלמת.


פרטים טכנים:
עשוי בד קל
מתייבש במהירות
אוורור רשת למניעת התחממות
מצחיה ספוגית בעלת צפיפות מפוצלת מגבירה נוחות
חלק אחורי מתכוונן מאפשר התאמה לגודל הראש.
עיצוב עד האזניים מבטיח כיסוי טוב יותר והגנה מפני השמש.
אטימות למים בשיטת DWR
גודל אחיד
  חומר גוף: 100% ניילון, בד BTN – 90% פוליאסטר, 10% רשת אלסטית
חומר בטנה: רצועה לוכדת זיעה עשויה פוליאסטר, 10% רשת אילסטיין

 מחיר: 150 שקלים

11.10.2012

יאיר בן עמי - מציאות נושכתיאיר בן עמי
עורך ראשי אתר Shvoong בעל הטור מציאות נושכת

אביטל הירש
שוחה, רוכבת ורצה, לא בו זמנית. עורכת משנה בשוונג




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג