יציע הכבוד: לבוא, לשמוע, לנצח

אמש נערך בתל אביב מפגש הבכורה של פורום "יציע הכבוד" של שוונג ו"פעילים ניהול תיקי השקעות". זה אמנם התחיל בנשנושים אבל נגמר בפנטזיה קולקטיבית על השלמת תחרות איש הברזל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אמש נערך בתל אביב מפגש הבכורה של פורום "יציע הכבוד" של שוונג ו"פעילים ניהול תיקי השקעות". זה אמנם התחיל בנשנושים אבל נגמר בפנטזיה קולקטיבית על השלמת תחרות איש הברזל

מאת:מערכת שוונג, צילומים: אדם קפלן


אתמול בערב (יום ד') נערך המפגש הראשון במסגרת "יציע הכבוד" – הפורום לעסקים וספורט, שיזמו יחדיו חברת שוונג וחברת "פעילים ניהול תיקי השקעות". באירוע לקחו חלק עשרות אנשים, בעלי רקע עסקי וספורטיבי כאחד – מי שמתמודדים עם האתגרים שמציבה בפניהם התחרות בזירה הכלכלית כמו גם התחרות בזירה הספורטיבית, מי שנאבק בקשיי העלייה במחירים כפי שהוא נאבק בקשיי הריצה בעלייה, או בצורך להכין תכנית עבודה לצד תכנית אימונים – אשר הגיעו כדי לשמוע כיצד ניתן לשלב בין שני תחומי העניין הללו.

אחרי שלב הנשנושים והמינגלינג נפתח הערב בדברי ברכה של ניר ברק, מנכ"ל שוונג ורבקה אלגריסי, מנכ"ל פעילים. השניים הסבירו כי היוזמה באה לעולם לאור העובדה שעולמות הספורט והעסקים חולקים ערכים זהים, של שאיפה למצוינות, התמדה וראייה לטווח ארוך, ולפיכך ניתן להקביל בין הצלחה באחד התחומים לשני.


רבקה אלגריסי, מנכ"ל פעילים, פותחת את פורום "יציע הכבוד"


לאחר מכן הרצה יורם גבאי, יו"ר דירקטוריון פעילים ולשעבר הממונה על הכנסות המדינה, על "כלכלה גלובלית – תחרות בינלאומית בעסקים ובספורט". גבאי דיבר על השוק הכלכלי בעידן הגלובליזציה הנוכחי, הדגים כיצד הוא משפיע גם על העולם הספורטיבי וענה על שאלות בנוגע לאתגרים הנוכחיים שהוא מציב עבור מדינות, עסקים ולקוחות.



יורם גבאי מנתח את הכלכלה הגלובלית


אחריו דיבר אלון אולמן, איש ברזל ומנטור עסקי, על "פריצת גבולות לתוצאות מעשיות". אולמן תיאר לקהל את תהליך הפיכתו המאתגר לאיש ברזל והסביר כיצד התמודד עם שלל הקשיים שנקרו בדרכו, וכיצד ניתן להתמודד עם קשיים דומים גם מחוץ לעולם הספורט. לבסוף הפציר בשומעים למצוא את החלום שברצונם להגשים ופשוט ללכת על זה. אחרי שלל התמונות מתחרות טריאתלון איש הברזל והסופרלטיבים על החוויה שהציג, אפשר להניח שלפחות חלק ניכר מן הקהל שאל את עצמו, "בעצם, למה לא ללכת לעשות איש ברזל?".


אלון אולמן מסביר איך מתמודדים עם קשיי המהפך לאיש ברזל


יציע הכבוד עתיד לארח מפגשים נוספים במסגרת פורום יציע הכבוד, אשר גם במסגרתם יערכו הרצאות עם מרצים מובילים מעולמות העסקים והספורט, אשר יעסקו באתגרים המשותפים לשני התחומים.

20.12.2012



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג