חולצת ריצה חורפית – Omni-Heat של קולומביה

טכנולוגיית ה- Omni-Heat החדשה של חברת קולומביה מביאה בשורה לתחום ביגוד הספורט החורפי וזאת בעזרת פעולת החזר חום הגוף המצליחה, לדברי היבואן, להעלות את הטמפרטורה סביב הגוף ב- 20%
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

טכנולוגיית ה- Omni-Heat החדשה של חברת קולומביה מביאה בשורה לתחום ביגוד הספורט החורפי וזאת בעזרת פעולת החזר חום הגוף המצליחה, לדברי היבואן, להעלות את הטמפרטורה סביב הגוף ב- 20%

מאת:רני בקר


העיקרון מבוסס על  נקודות קטנות, כסופות  וצפופות הממוקמות בבטנת הבגד ומהוות למעשה את הפטנט הרשום של ה – Omni-Heat. בעזרתן מוחזר חום הגוף הנפלט כקרינה אינפרא אדומה בחזרה לכיוון הגוף .



מבט ראשון בחולצה השחורה ארוכת השרוול, הזכיר מאד את דגמי חולצות הגוף הצמודות של נייקי, אדידס ודומיהן, שפרצו לתודעת הרצים בישראל לפני כ- 5 שנים. אותן חולצות הסקין הצמודות והמחממות שלרוב נלבשו מתחת לחולצות קצרות או ארוכות, תלוי במזג האוויר באותו זמן ותלוי במצב ואיכות הבטן שלך.

בהכנות ללבישת החולצה, נתגלתה לעיני לפתע
בטנת נקודות הכסף הנוצצת והלא שגרתית שרפדה את כל חלקה הפנימי של החולצה ותהיתי אם מדובר בגימיק עיצובי או שבאמת יש כאן משהו.

יצאתי לריצת ערב חורפית בתל-אביב,
טמפרטורה של 14 – 15 מעלות, בטח לא הטמפרטורה המומלצת לחולצות מסוג זאת המיועדות לשימוש בחורפים של אירופה או ארה"ב. לרגע אף תהיתי אם לא הגזמתי קצת בלבישת מגן הקור הארקטי בסה"כ מדובר בריצה של לא יותר מ- 10 ק"מ בשדרות העיר וקו חוף הים,  אך מה לעשות? העבודה מחייבת….

מהר מאד הרגשתי את התחממות גופי באזור העליון, אך לא חשבתי כי מדובר בגליק כזה גדול, סה"כ חולצה חורפית שעושה את עבודתה, בטח כזאת שבאה ממותג המתמחה בבגדי סקי כקולמביה. המשכתי בריצה ואף סיימתי אותה בכייף גדול וכמה דקות מאוחר יותר, כשמוחי חזר למחשבות סדירות, הבנתי את גדולתה של החולצה.

ובכן, המוצר עמד בהבטחתו.
לאורך כל הריצה הרגשתי חמימות נעימה ואחידה, זה התחיל בחימום המהיר מיד עם תחילת הריצה ("הגברת הטמפרטורה ב- 20%") ונמשך לכל אורכה כאשר בכל העת מתקיימת הרמוניה כמעט מושלמת בין החום שבפנים לאוורור והסירקולציה שמאפשרת ה- Omni-Heat  המונעת ממני הפרשות זיעה והרטבת החולצה.

הבד הייחודי (פטנט רשום) מייצר חום גבוהה ומהיר באמצעות נקודות הכסף המגבירות את חום הגוף הקיים, מחזיר את הקרינה האינפרא אדומה הנפלטת מהגוף פורקת מטען חשמל סטטי המצטבר על הבד ובכך נוצרת הרגישה נעימה יותר וכאמור מרחיקה לחות כדי לשמור על יובש, מרחיקה עודפי חום ודואגת לוויסות רמת החום בזמן הפעילות.



סיכום:
מוצר מצויין, מתאים לרצים ולרוכבי אופניים גם בחורף הישראלי הלא כל כך קר ובוודאי למי שמתכנן ביקור במדינות מושלגות בחורף הקרוב.






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג