חדש | צרכנות: והרי החדשות

מדור חדש הבוחן, בודק, טועם ומחפש עבורכם את הדבר הגדול הבא שעלה לאוויר בנישת האקטיב לייף-סטייל. שווה בדיקה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מדור חדש הבוחן, בודק, טועם ומחפש עבורכם את הדבר הגדול הבא שעלה לאוויר בנישת האקטיב לייף-סטייל. שווה בדיקה

מאת:מיכל עבדי

תופעת צבע
מותג הספורט המקצועי Mizuno מתחדש במהדורה עדכנית של סדרת נעלי הריצה האופנתיות מדגם Be. הנעל, קלילה ומינימליסטית, מוצעת עכשיו בצבעים חדשים ואטרקטיביים, ומתאימה ליום יום. גם הסדרה החדשה מאופיינת בטכנולוגיית ה-WAVE, שכבה תרמופלסטית הנותנת תמיכה ויציבות לכל דריכה. הצבעים החדשים: שחור-צהוב/כחול נייבי- שחור לגברים, ושחור- לבן/תכלת/טורקיז- ורוד לנשים.

מחיר: 600 שקל

להשיג: בחנויות הספורט המובחרות ובורטהיימר ספורט

ארומה של בריאות
שיתוף פעולה ייחודי בין "ארומה ישראל" ומכון וינגייט הוליד את תפריט הספורטאים של רשת בתי הקפה. התפריט פונה לכל העוסקים בפעילות ספורטיבית, ומציע מנות מרעננות המכילות את רכיבי המזון הנחוצים לגוף לאחר פעילות גופנית. המנות הנבחרות (כל מנה מכילה עד 550 קלוריות) הן בעלות אחוזי שומן נמוכים וכוללות שילובים שונים כמו חצי כריך חביתה עם מיץ גזר סחוט טרי, או סלט עוף אישי בתוספת שתי פרוסות לחם מלא. לאורך התפריט ניתן למצוא סימון תזונתי מפורט, טיפים והמלצות של ספורטאים ותזונאי ספורט.



תפור עליך

ברוקס מציגה דור חדש בקולקציית נעלי GLYCERIN המוכרת, הכולל תוספת חדשנית – שכבה עליונה שמבטיחה מבנה קל וגמיש המאפשר תנועה טבעית של הרגל, אשר נוצרה בטכנולוגיית הדפסת השכבות החדשנית 3D FIT PRINT . מדובר בנעלי קלה במיוחד ללא תפרים, אשר ייעודה לעטוף את כף הרגל ולחזק את גמישותה, כמו גם להפחית משמעותית את משקל הנעל על הרגל.

המבנה הייחודי של הגליצרין 11 מייצר חביקה מלאה של כף הרגל והנעליים אף מתאימות עצמן באופן אישי לכל משתמש, על-ידי שילוב בולם הזעזועים בטכנולוגיית ה-DNA הייחודית למותג, אשר יוצרת התאמה בין משקל הרץ לעצימות הבלימה.

מחיר: 911 שקל

להשיג: להשיג בסניפי רשת ברוקס ובחנויות המובחרות

 

 

מרוץ נגד הזמן
שיתוף פעולה של מותג השעונים השוויצרי
JACQUES LEMANS עם מרוץ המכוניות "פורמולה 1", הוביל לעיצוב מהדורה ייחודית של שעוני כרונוגרף לגברים. השעונים עוצבו בסגנון ספורטיבי ומלא נוכחות, והם מכילים אלמנטים עיצובים המדגישים את מרוץ המכוניות המפורסם.

כך למשל, עשויות רצועות השעונים סיליקון מחוזק או עור ומשלבות את לוגו המרוץ בחלקו העליון והתחתון של בית השעון, שמזכיר אף הוא את לוח המחוגים של מכוניות הפורמולה. נגיעות צבעי ניאון, כמו אדום או כתום, משולבות ברצועות ובמספרים, ומקנות מראה אופנתי ועדכני.

מחיר: 2,737 שקל
להשיג: רשת פלאנט

לשקשק בשקד
שקד, אספרסו בר גלידריית בוטיק בנמל ת"א, השיקו סדרה חדשה של שייק חלבונים ייחודי, המותאם במיוחד לטובת הלקוחות הספורטיביים. הסדרה החדשה מוצעת בשלוש אפשרויות שתייה; Before – לפני האימון, During – במהלך האימון ו-After – להתאוששות לאחר אימון. המשקה המרענן דל בשומן ובסוכר, ומועשר בחומצות אמינו חיוניות לגוף, המסייעות לחיזוק מערכת השרירים והמערכת החיסונית.



מחיר
: 22 שקלים
להשיג: שקד בנמל ת"א

6.10.2013


מיכל עבדי
נושמת לייף סטיל וכותבת על זה

 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג