חדש על המדף | Smart Run של אדידס

אדידס משיקה את ה-Smart Run, שעון רב פעלים עם מד דופק, נווטן ואף נגן מוזיקה המצויד בבלוטות’
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אדידס משיקה את ה-Smart Run, שעון רב פעלים עם מד דופק, נווטן ואף נגן מוזיקה המצויד בבלוטות'

מאת:מערכת שוונג


אדידס משיקה את שעון ה-Smart Run, הכולל מסך המגע, מד דופק, GPS (נווטן) ונגן מוזיקה וכל זאת תוך התממשקות עם אתר האימון שלה MiCoach.

מד הדופק מציג כאמור אימון קרדיו בזמן אמת ללא רצועות או חוטים והוא מספק מדידת דופק ישירות ממפרק היד בעזרת רכיב מובנה. המדידה מתורגמת לאמצעים ויזואליים וויברציות במהלך הריצה, אשר נועדו לספק למתאמן תגובה תוך כדי הריצה מצב של האטה או האצה מעבר לתחום הרצוי.

תצוגת האימון מותאמת אישית, כך שהרץ מתאים את תצוגת השעון בהתאם לצרכיו. ניתן אף ליצור תכנית אימון אינטרוולים בהתאמה אישית. יותר מ-400 אנימציות מדויקות מבחינה אנטומית משולבות כאן, על מנת לאפשר למתאמן לבנות תוכניות אימונים. האנימציות מוצגות על המסך ומנחות את המתאמן תוך כדי תנועה.

בעזרת ה-GPS המובנה בשעון, ניתן לראות את מסלול הריצה. בכל רגע נתון במהלך האימון, ניתן "להחליק" על מסך המגע ולעמוד את המרחק שעבר מתחילת האימון, ממוצע הצעדים בדקה, ממוצע דופק לדקה, קילומטרים לשעה וקלוריות שנשרפו. בשעון יש גם נגן מוזיקה עם זיכרון של 3GB עם אפשרות בבלוטות' כך שניתן לחבר לו אזניות אלחוטיות.


מפרט טכני

משקל: 80.5 גרם
תצוגה: תצוגת צבע מלאה של 1.45 אינצ' ומסך מגע
זיכרון: 3GB
מחיר: 1,799 שקל
להשיג: רשת חנויות אדידס

19.2.2014




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג