חדש על המדף:+ Nike LunarEclipse

נייקי משיקה נעל ריצה חדשה +Nike LunarEclipse, המספקת רמת פרימיום בנוחות ורכות ומתאימה את עצמה לכל רץ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


נייקי משיקה נעל ריצה חדשה +Nike LunarEclipse, המספקת רמת פרימיום בנוחות ורכות ומתאימה את עצמה לכל רץ

מאת:מערכת שוונג


נייקי משנה את חוקי המשחק בריצה ומביאה את נעל ה- Nike LunarEclipse+, נעל המשלבת את הטכנולוגיות העדכניות ביותר שפיתחה Nike בנעל ריצה מושלמת. ה- LunarEclipse+  לגברים ונשים מספקת עליונות ברכות מיוחדת, נוחות ותמיכה המתאימה את עצמה לריצה. זוהי התפתחות נוספת של מערכת התמיכה הדינמית המספקת תמיכה אישית מותאמת לכל רץ ולכל שלב של הריצה.

נקודת מפתח חדשנית בנעלי LUNARECLIPSE :
1. תומך עקב צף
תומך עקב צף הפועל יחד עם מערכת התמיכה הדינמית עוזר לכוון את הרגל בכל צעד. תומך העקב עוטף את כל אזור העקב ומתחתיו ומשנה את צורתו בהתאם לצורת הצעד (ניטרלי או מייצב). התומך נקרא "צף" בגלל שהוא אינו מחובר לחלק האחורי של הנעל אלא לצד הנעל וכתוצאה מכך מאפשר גמישות של הסוליה בעת הנחיתה ליצירת תנועה חלקה במיוחד מהעקב קדימה.

2. רפידה פנימית
ב LunarEclipe+ רפידה חדשנית הבנויה מקצף עמיד בבסיסה וחלק עליון רך במיוחד היוצרים עירוב בין נוחות, בלימה ותגובתיות. הרפידה, השונה לנשים ולגברים, כוללת פלסטיק מוזרק ליצירת עריסה סביב כף הרגל. השילוב מעצים את התמיכה בדיוק מתחת לחלקה האחורי של כף הרגל ומגביר את יכולת מערכת התמיכה הדינמית.

3. Lunarlon
ההתפתחות האחרונה בשימוש במערכת הבלימה העשויה Lunarlon ללא חלק תחתון. חיתוך החלק התחתון של הסוליה מתחת לחלקה הקידמי של הרגל איפשר להוסיף 33% יותר בלימה מתחת לחלק הקידמי של כף הרגל, במקום בו ריצה יוצרת את מירב העומס. למרות עובייה של כרית ה Lunarlon התוספת אינה מעבה את הסוליה ולכן הרגל נשמרת קרובה לקרקע והנעל נשארת גמישה מאוד. באזור העקב, חלקה החיצוני של הסוליה משמש ככר בלימה לספיגת הנחיתה ולרכות. שרוול פנימי עוטף את כל כף הרגל ומשפר את הנוחות וההתאמה של הנעל, ובעזרת תיכנון יחודי מאפשר לנעול את הנעל כנעל רגילה.

4. Flywire
פנלים של Flywire מותאמים לגברים ולנשים לשיפור ההתאמה ולהורדת משקל הנעל ותמיכה חזקה במיוחד. בדגם הנשים, הפנל הפנימי של הנעל כולל תוספת כפולה של מיתרי Flywire לאורך הקשת להתאמה מלאה ותמיכה לאורך כל הצעד.

5. חיזוקים חיצוניים ללא תפרים המולחמים בתוך הנעל מספקים תמיכה במקומות יעודיים.

6. מחזירי אור לשמירת הניראות בתנאי ראות נמוכים.

7. גומי ידידותי לסביבה בתצורת וואפל המספק אחיזה במגוון רחב של משטחים. חריצים עמוקים לאורך ורוחב הסוליה, משפר את גמישות ויעילות הצעד.

מחיר : 649 ש"ח. להשיג בחנויות נייקי .




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג