חדש על המדף: שעוני דופק מבית POLAR

ענקית שעוני הדופק והכושר POLAR משלימה את השקת סדרת ה-FiTness ומשיקה ארבעה שעוני דופק נוספים. ארבעת שעוני הדופק החדשים – FT1, FT2, FT4, FT7, מתאימים לקהלים שונים ומטרות אימון שונות  
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ענקית שעוני הדופק והכושר POLAR משלימה את השקת סדרת ה-FiTness ומשיקה ארבעה שעוני דופק נוספים. ארבעת שעוני הדופק החדשים – FT1, FT2, FT4, FT7, מתאימים לקהלים שונים ומטרות אימון שונות

 

מאת:מערכת שוונג


אגנטק – בריאות וספורט, יבואנית מותג שעוני הדופק והכושר POLAR גאה להשלים את השקת סדרת שעוני הדופק FT – FITNESS עם השקת ארבעה שעוני דופק חדשים מהסדרה – FT1, FT2, FT4, FT7. השעונים החדשים יצטרפו לשעוני הסדרהFT40 , FT60 ו-FT80 שהושקו זה מכבר. 

אימון מהיר, או בעוצמה גבוהה, אינם משיגים בהכרח תוצאות יעילות. הדרך האידיאלית להשגת תוצאות בזמן האימון ולשיפור הכושר היא באמצעות אימון בעוצמה הנכונה, המתאימה לכל מתאמן. באמצעות הקשבה לדופק, מציעים שעוני POLAR אימון והדרכה מדוייקת בזמן האימון לרמת הקושי והזמן הנדרש להגיע למטרת האימון, בין אם מדובר בשיפור הכושר, שריפת קלוריות או שמירה על אורח חיים בריא.

שעוני הדופק והכושר של POLAR מהווים מעין מאמן אישי, ומעניקים מדדים אישיים ומדוייקים של דופק, מהירות, קצב ושריפת קלוריות, בעזרתם ניתן לבנות תוכנית אימונים אישית, החוסכת זמן וזיעה מיותרת ומאפשרת ליהנות מאימון איכותי ואפקטיבי יותר, ומתוצאות טובות יותר.

       

שימוש בשעוני דופק חשוב במיוחד דווקא אצל אנשים שאינם ספורטאים, ואינם יודעים כיצד לעבוד בצורה נכונה עם גופם בשעת אימון גופני. באמצעות השימוש בשעוני דופק יכולים אנשים שספורט אינו נמצא במוקד חייהם, להבין את משמעות האימון, ואת השפעת הדופק הנכון בהשגת מטרות האימון.

יואב צור, מנכ"ל חטיבת הבריאות והספורט באגנטק ציין עם ההשקה כי "אגנטק – בריאות וספורט, באמצעות מותגי העילית בתחום, ביניהם POLAR, מאפשרת לצרכן לבצע את הפעילות הספורטיבית, בכל מידה שייבחר, באופן הנכון, המתקדם והיעיל ביותר, תוך שימוש בטכנולוגיה חדשנית ובעיצוב ייחודי, עדכני ויוקרתי. השימוש בשעוני POLAR מעניק לאנשים את המוטיביציה ואת ההשראה, מסייע להם להבין את הפוטנציאל הגלום בהם, ובכך להגיע לביצועים טובים יותר, להרגיש טוב יותר ולשפר את חייהם".

שעוני ה-FT החדשים יחליפו את שעוני סדרת ה-F המצליחה של POLAR. בהמשך לקו העיצובי של סדרת ה-FT, גם השעונים החדשים בסדרה מתהדרים בעיצוב עגול ורך, בצבעים ובעיצובים ההופכים את השעון לתכשיט לכל דבר.

FT4 – מתאים למתאמנים המעוניינים לשמור על אימון פשוט, באמצעות שימוש בתכונות הבסיסיות של שעון הדופק, המציג את שיפור הכושר בהתבסס על רמת הדופק של המתאמן. ה-FT4 מציג דופק נוכחי, אותו ניתן להציג במהלך האימון גם כאחוז מהדופק המירבי לצורך מעקב ובקרה וכן מציג חיווי על מספר הקלוריות שנשרפו בזמן האימון. בנוסף, מראה טווח המטרה האוטומטי בשעון מתי נוצר שיפור בכושר, בהתבסס על דופק המתאמן.
 
ל-FT4 אפליקציית TARGETZONE אוטומטי – טווח דופק הנקבע באופן אוטומטי על-ידי מחשב האימון, בהתאם לדופק המרבי הנדרש על-פי גילו של המתאמן. בנוסף, ל-FT4 תצוגת זיכרון המציגה באופן אוטומטי את התצוגה ששימשה באימון האחרון וכן משדר WEARLINK מקודד, המונע הפרעות קשר במהלך אימון קבוצתי, או בסמיכות לאנשים המתאמנים בו-זמנית.

מגיע בצבעי כסף וברונזה. מחיר ממולץ לצרכן 590 ש"ח 

FT7 – מאפשר למתאמנים לדעת האם הם משפרים כושר או שורפים שומן בזמן האימון. הפונקציה הייחודית, ה-EnergyPointer מציינת ויזואלית האם האפקט העיקרי של האימון הינו שיפור הכושר האירובי או שריפת שומן. בנוסף, מחווה השעון על מספר הקלוריות שנשרפו במהלך האימון. פונקצית ה-IN-ZONE מאפשרת להתאמן להגדיר לעצמו טווח דופק לאימון, ובהתאם לכך לראות לאחר כמה זמן מהאימון הצליח להגיע לטווח שקבע.

באמצעות ממשק ה-FLOWLINK, ניתן להוריד את נתוני האימון ליומן אימון מקוון באתר polarpersonaltrainer.com. באתר ניתן לעקוב אחר התקדמות האימון לאורך זמן, להעלות תוכניות אימון, לקבל טיפים, להתאים תוכניות אימון ואף להתחרות עם חברים וירטואלים. ה-FT7 מאפשר שמירת נתונים מאימונים קודמים (יומיים או שבועיים) באמצעות תיקיות זיכרון. פתיחות למפתחים חיצוניים מאפשרת ל-FT7 לקבל נתונים מתוכנות חיצוניים, כולל נתוני שפה.

מגיע בצבעי שחור כסוף ושחור מוזהב. מחיר ממולץ לצרכן 690 ש"ח 

FT1 – מתאים לעושים את צעדיהם הראשונים באימון מבוסס דופק. ל-FT1 תצוגה גדולה ונוחה לקריאה, המציגה את דופק הלב. השימוש בשעון מסייע לשיפור הכושר באמצעות הגדרה ידנית של טווחי דופק ותצוגת סיכום אימון אחרון. בנוסף כולל השעון לחצן הפעלה אחד ומשדר מקודד למניעת הפרעות קשר סביבתיות.

מחיר ממולץ לצרכן 400 ש"ח 

FT2 – מתאים למתאמנים חובבים המחפשים דרך קלה לשיפור הכושר. ה-FT2 מציע טווח דופק אוטומטי מבוסס גיל, תצוגת אימון אחרון וכמובן, תצוגת דופק גדולה ונוחה. גם ל-FT2 לחצן הפעלה אחד ומשדר מקודד למניעת הפרעות קשר סביבתיות.

מחיר ממולץ לצרכן 480 ש"ח 
 
שעוני Polar משווקים ברשתות ובחנויות הספורט המובחרות, בחדרי הכושר המובילים ובמרכז השירות של Polar בקריית עתידים בתל אביב .

 ————————————————————————————————————————–


קבוצה חדשה: טריאתלון ילדים בת"א



חדש על המדף: צ'אלנג' פרו פלוס

 

 

 

 

 

 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג