חדש על המדף: מוצרים חדשים לרצים

גרביים המונעים שפשוף וחיכוך בין אצבעות הרגליים וחולצה עם טכנולוגיית קרור המרחיקה את חום הגוף בעת פעילות גופנית לחלק החיצוני של החולצה, עכשיו בישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


גרביים המונעים שפשוף וחיכוך בין אצבעות הרגליים וחולצה עם טכנולוגיית קרור המרחיקה את חום הגוף בעת פעילות גופנית לחלק החיצוני של החולצה, עכשיו בישראל

מאת:קרן גולדבלט


גם אתם מרגישים שקולקציית ביגוד הריצה שלכם צריכה עדכון ורענון? הייתם רוצים לראות בארון חולצה שתדאג לשמור על הגוף שלכם קריר גם בזמן פעילות גופנית, או אולי גרביים שיכולים לגרום לתחושה קצת יותר נעימה ברגל? במקרה הזה אנו אנשי בשורה, כי לאחרונה ניתן למצוא שני מוצרים אלה על המדפים בחנויות.

גרבי אינג'ינג'י
לגרבי האינג'ינג'י שני יתרונות בולטים: הראשון – הגרביים הינם נטולי תפרים, השני – לכל אצבע רגל יש מקום נפרד, ממש כמו כפפה ליד. נכון, הצד האופנתי בגריבת הגרביים האלה הוא לא הצד החזק, ואולי לוקח קצת יותר זמן להכניס כל אצבע למקום הנכון, אבל ברגע שכל האצבעות מוצאות את מקומן וברגע ששמים את הנעל ואף אחד לא שם לב למראה הצפרדעי, מתגלים היתרונות האמיתיים של הגרב. 
 

שני היתרונות הללו תורמים לנו הרצים בהפחת השפשופים והחיכוך בין הבהונות, במיוחד בריצות ארוכות. חיפוש קצר באינטרנט מגלה ש-60% מרצי האולטרה מרתון הנודע לשמצה בבאדווטר (כפי הנראה אחד מהמרוצים הקשים ביותר בעולם), רצו עם גרביי אינג'ינג'י.  

 

       חומר מקרר בחולצה
כן זה נשמע קצת כמו חלום רטוב (או אולי יבש וקריר), אבל זה קיים. טכנולגיית ה-OMNI FREEZE היא טכנולוגיה של סיבים תרמיים לתנאים חמים, שלמעשה מרחיקה את חום הגוף לצד החיצוני של הבד, ובכך שומרת על טמפרטורה קרירה ונעימה יותר בסביבות הגוף. הגמישות שלה החולצות מאפשרת לבישה הדוקה ויעילה ללא הפרעה לחופש התנועה, ובנוסף מספקת הגנה מפני חיכוך ושחיקה.

הטכנולוגיה קיימת במוצרים נוספים, כמו שרוול  לידיים UV להגנה מפני קרני השמש. כששמים את השרוולים הצמודים הללו, הזרועות מרגישות צוננות יותר מאשר אם לא הייתם לובשים כלום.

 רוצים עוד?
בהחלט יש למה לצפות עוד בהמשך, ושני מוצרים נוספים אמורים לצאת למדפים. האחד: רפידות נעליים משופרות ומתקדמות מבחינה טכנולגית, השני: ביגוד קולמוביה לחורף עם טכנולוגיית OMNI HEAT, ביגוד תרמודינאמי עם נקודות קטנות של אלומיניום שמקרין בחזרה את חום הגוף. כך, ביגוד החורף הופך ליעיל יותר ומספק אחזקת חום טובה יותר והופך לקליל יותר.
 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג